To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-15
Ogłoszenie nr 44323 - 2017 z dnia 2017-03-15 r.
Goniądz: "Doposażenie i adaptacja bazy edukacyjnej Biebrzańskiego Parku Narodowego w siedzibie Parku: Centrum Edukacji i Zarządzania w Osowcu-Twierdzy 8"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie udzielane w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 umowa: POIS.02.04.00-00-0007/16-00. "Doposażenie i adaptacja bazy edukacyjnej Biebrzańskiego Parku Narodowego w siedzibie Parku: Centrum Edukacji i Zarządzania w Osowcu-Twierdzy 8"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 18429-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Biebrzański Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny
20066798500000, ul.
Osowiec-Twierdza
8,
19110
Goniądz, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
857 380 620, faks
85 738 30 21, e-mail
tomasz.powalko@biebrza.org.pl
Adres strony internetowej (URL): www.biebrza.org.pl
Adres profilu: www.biebrza.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Doposażenie i adaptacja bazy edukacyjnej Biebrzańskiego Parku Narodowego w siedzibie Parku: Centrum Edukacji i Zarządzania w Osowcu-Twierdzy 8"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-26/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych (o charakterze remontu) w wybranych przestrzeniach budynku Centrum Edukacji i Zarządzania Biebrzańskiego Parku Narodowego w Osowcu-Twierdzy 8, oraz wyposażenie tych przestrzeni i doposażenie wskazanych dodatkowych pomieszczeń w obrębie ww. budynku w urządzenia i elementy służące adaptacji istniejącej bazy edukacyjnej BbPN do nowych potrzeb. Szkic sytuacyjny budynku i jego przestrzeni przeznaczonych do remontu i doposażenia znajdują się w Załączniku nr 9 do SIWZ. Prace budowlane zostaną przeprowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną oraz rzetelnie i zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą Załącznik nr 10 i Załącznik nr 11 do SIWZ oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiących Załącznik nr 12 do SIWZ. Przedmiar robót przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 13 do SIWZ. Parametry techniczne istniejących przestrzeni ulegną zmianie zgodnie z dokumentacją projektową ujętą ww. Załącznikach, ale funkcje pomieszczeń pozostaną niezmienione. Będą to przestrzenie o charakterze pomieszczeń użyteczności publicznej, spełniające funkcję miejsc do prowadzenia głównie edukacji przyrodniczej. Budynek jest murowany i wyposażony w przyłącza infrastruktury (prąd, woda, kanalizacja, telekomunikacja). Dojazd do budynku drogą utwardzoną (asfalt). Roboty mają charakter specjalistyczny, m.in. instalacyjne i programistyczne. Od jakości ich wykonania zależy później prawidłowe funkcjonowanie ekspozycji i urządzeń multimedialnych. Przewiduje się wykonanie przedmiotu zamówienia w kilku etapach obejmujących II i IV kwartał 2017 r. zgodnie z terminami ujętymi w Załączniku nr 13. Przedsięwzięcia przewidziane na II kwartał 2017 roku powinny zostać tak wykonane, aby w III kwartale wszystkie wyremontowane pomieszczenia mogły być wykorzystywane zgodnie z przeznaczeniem i spełniały warunki bezpieczeństwa przeciwpożarowego, bezpieczeństwa dla osób korzystających z pomieszczeń oraz nie powodować pogorszenia warunków pracy pracownikom BbPN. W IV kwartale 2017 r. nastąpi montaż umeblowania i kompletnych ekspozycji przyrodniczych oraz prace końcowe związane m.in. z oprogramowaniem różnych systemów, ich rozruchem i dokumentacją powykonawczą. Prace mogą być wykonywane w dni robocze ( bez świąt) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00. Efektem ostatecznym wykonania całego przedmiotu zamówienia ma być kompletnie doposażona i wyremontowana, zgodne z dokumentacją projektową (ww. Załączniki do SIWZ) baza edukacyjna BbPN. Pomieszczenia bazy powinny zostać oddane dla Zamawiającego w ustalonym w umowie terminie, w stanie uporządkowanym, gotowym do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, spełniającym normy bezpieczeństwa dla pomieszczeń użyteczności publicznej i spełniającym parametry techniczne opisane w projektach wykonawczych (Załączniki nr 10, 11 i 13 do SIWZ). Wszystkie ekspozycje i urządzenia przedmiotu zamówienia powinny funkcjonować poprawnie, zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego i spełniać warunki techniczne opisane w projektach wykonawczych (Załączniki nr 10, 11 i 13 do SIWZ).Wykonawca robót będzie musiał przez okres 2 miesięcy od dnia odbioru robót przedmiotu zamówienia wykonać bezpłatnie jeśli zajdzie taka potrzeba u Zamawiającego prace związane ze zmianami w zaprogramowaniu systemów elektronicznych tak, by ostatecznie spełnić oczekiwania Zamawiającego co do automatycznego funkcjonowania ekspozycji i multimediów. 2. Do wykonania wszelkich prac podlegających zamówieniu Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zdolności technicznej lub zawodowej oraz zespołu osób umożliwiających wykonanie prac zgodnie z dokumentacją projektową. Wszelkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, opisane i wyszczególnione w załączonej dokumentacji projektowej, ponosi Wykonawca. Umowa będzie precyzowała okoliczności i warunki wykonania przedmiotu zamówienia. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.3. Roboty będą prowadzone na obiektach istniejących. Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że od dnia rozpoczęcia robót do ostatniego dnia udzielonej przez siebie gwarancji na te roboty, przejmuje na własny koszt i ryzyko odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w obiektach remontowanych oraz za ewentualne wady obiektów i robót budowlanych dotychczasowych wykonawców tych obiektów. 4. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 48 miesięcznej gwarancji na robotę budowlaną (materiały i robociznę) i co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na sprzęt-urządzenia dostawy (liczonej od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy) w Załączniku nr. 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45310000-3
Dodatkowe kody CPV:
32417000-9,
32322000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT519998.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 639598,03 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.