Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-27
Ełk: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia Pracowni Endoskopowej,
Numer ogłoszenia: 44328 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia Pracowni Endoskopowej,.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem postępowania jest zamówienie na dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia Pracowni Endoskopowej, w ramach realizacji projektu PL0390 Nowoczesna diagnostyka endoskopowa w profilaktyce chorób nowotworowych szansą na zdrowie mieszkańców Mazur w ramach Mechanizmu Finansowego EOG oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Szczegółowy opis sprzętu znajduje się w odpowiednich załącznikach do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2.W rozbiciu na pakiety wadium wynosi: a)Pakiet I poz.1 - 200 zł (słownie: dwieście złotych 00/100) b)Pakiet I poz.2 - 100 zł ( słownie: sto złotych 00/100) c)Pakiet I poz.3 - 100 zł ( słownie: sto złotych 00/100) d)Pakiet I poz.4 - 30 zł ( słownie: trzydzieści złotych 00/100) e)Pakiet I poz.5 - 40 zł ( słownie: czterdzieści złotych 00/100) f)Pakiet I poz.6 - 400 zł ( słownie: czterysta złotych 00/100) g)Pakiet I poz.7 - 30 zł ( słownie: trzydzieści złotych 00/100) h)Pakiet I poz.8 - 100 zł ( słownie: sto złotych 00/100) i)Pakiet I poz.9 - 10 zł ( słownie: dziesięć złotych 00/100) j)Pakiet I poz.10 - 40 zł ( słownie: czterdzieści złotych 00/100) k)Pakiet I poz.11 - 40 zł ( słownie: czterdzieści złotych 00/100) l)Pakiet I poz.12 - 80 zł ( słownie: osiemdziesiąt złotych 00/100) m)Pakiet I poz.13 - 400 zł ( słownie: czterysta złotych 00/100) n)Pakiet II - 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) o)Pakiet III - 300 zł (słownie: trzysta złotych 00/100) 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4.Należy dołączyć potwierdzenie wpłaty wadium. 5.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). 6.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ O/Ełk 74203000451110000001038710 do terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24.1 i 2 Ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych; 3)Oświadczenie Wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24.1 i 2 Ustawy. 4)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających postępowanie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (min.1 dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy). 2.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Szczegółowa charakterystyka oferowanego sprzętu zawierająca nazwę sprzętu, nazwę producenta, charakterystykę oraz oryginalne katalogi ze zdjęciami (foldery) wydane przez producenta uwzględniające parametry techniczne zaoferowanego sprzętu. 2)Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt w przypadku wyboru oferty będzie dostarczony fabrycznie nowy, bez wad fizycznych i prawnych. 3) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP. tj. a) Deklaracja Zgodności producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) b) Certyfikat CE jednostki notyfikowanej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III). c) Wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.4.2004 r. o Wyrobach Medycznych - w takim wypadku załączyć stosowne oświadczenie)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.
ul. Baranki 24
19-300 Ełk
pok. 027/A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 10:30, miejsce: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o. ul. Baranki 24 19-300 Ełk Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem postępowania jest zamówienie na dostawę sprzętu medycznego i wyposażenia Pracowni Endoskopowej, w ramach realizacji projektu PL0390 Nowoczesna diagnostyka endoskopowa w profilaktyce chorób nowotworowych szansą na zdrowie mieszkańców Mazur w ramach Mechanizmu Finansowego EOG oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I poz.1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Fotel do badań - ( Załącznik nr. 3 - parametry fotel do badań) szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet I, poz.2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 Ssaki elektryczny - (Załącznik nr 4 - parametry ssaki) szt. 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet I, poz.3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 Szafa do przechowywania endokopów - (Załącznik nr. 5 - Szafa do przechowywania endoskopów) szt. 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet I, poz.4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 Szafka przyłóżkowa (Załącznik nr. 6 - parametry szafka przyłóżkowa) szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet I, poz. 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 Lampa bakteriobójcza sufitowa (Załącznik nr. 7 - parametry lampa bakteriobójcza) szt. 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet I, poz. 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 Wózek transportowy z leżem przyziernym dla pracowni RTG, przystosowany do pracy z ramieniem C szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet I, poz.7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 Biurko komputerowe (Załącznik nr. 8 - parametry biurko komputerowe) szt. 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet I, poz.8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 Szafa do magazynu i do dokumentów (Załącznik nr. 9 - parametry szafa do magazynu i do dokumentów) szt. 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet I, poz. 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 Regał z półkami do magazynu (Załącznik nr. 10 - parametry regał z półkami do magazynu) szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet I, poz. 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 Fotel obrotowy biurowy (Załącznik nr. 11 - parametry fotel obrotowy biurowy) szt. 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet I, poz.11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11 Stojak do kroplówek na kółkach szt. 6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet I, poz.12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12 Łóżko szpitalne z materacem (Załącznik nr. 12 - parametry łóżko szpitalne) szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet I, poz. 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 13 Pulsoksymetr (Załącznik nr. 16 - parametry pulsoksymetru) szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet II - Akcesoria endoskopowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II - Akcesoria endoskopowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet III - Sprzęt komputerowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ PRZY UL. NADJEZIORNEJ W EŁKU
- Świadczenie usług polegających na odławianiu bezdomnych, pozostawionych bez opieki psów z terenu Gminy Ełk w 2025 roku
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Ełk
- Świadczenia usługi w zakresie sprzątania szkoły Zespołu Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku w roku 2025
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie
- Dostawa komory kriogenicznej oraz montaż, instalacja, konfiguracja i przeszkolenie z jej obsługi
- "Zakup i dostawa zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- Zakup sprzętu, oprogramowania i usług do poprawy cyberbezpieczeństwa w ramach projektu: "Cyberbezpieczna Gmina Byczyna" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap I
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
- ZAKUP TOMOGRAFU OPTYCZNEGO OCT I POLOMIERZA DO PORADNI OKULISTYCZNEJ
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.