Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-09
Przemyśl: Dostawa drobnego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 443316 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu medycznego - wg asortymentu i opisu podanego w dalszej części - 48 zadań wg kolejności. 1. Igły motylki - 2 poz. asortymentowe: r. 0,5 / 200 szt. i r. 0,7 / 2500 szt. 2. Igły do wstrzyknięć insuliny: r. 28G i 30G - po 5000 szt. 3. Przyrządy do podawania cytostatyków i innych leków: 16 poz. asortyment. w różnych ilościach. 4. Zestaw do drenażu klatki piersiowej 2 butlowy: jedna pozycja asortymentowa 66 szt. 5. Zestaw do drenażu dróg żółciowych: jedna pozycja asortymentowa 3 szt. 6. Zgłębniki dwunastnicze i żołądkowe: 11 pozycji asortymentowych w różnych ilościach. 7. Igły do portów: jedna pozycja asortymentowa 150 szt. 8. Wzierniki ginekologiczne - jednorazowe: dwie pozycje asortymentowe r. S/700 szt. i r. M/4000 szt. 9. Filtry do przetoczeń płynów: dwie pozycje asortymentowe po 200 szt. każda. 10. Koreczki do kaniul: jedna pozycja asortymentowa 14400 szt. 11. Aparaty ambu, maski: 9 pozycji asortymentowych w różnych ilościach. 12. Akcesoria do aparatu Infant Flow: 10 pozycji asortymentowych w różnych ilościach. 13. Jednorazowy układ oddechowy: jedna pozycja asortymentowa 50 szt. 14. Zestaw do pomp infuzyjnych: jedna pozycja asortymentowa 300 szt. 15. Biurety do infuzji: jedna pozycja asortymentowa 400 szt. 16. Worki do żywienia pozajelitowego: jedna pozycja asortymentowa 800 szt. 17. Cewniki do żywienia pozajelitowego: dwie pozycje asortymentowe po 30 szt. każda. 18. Cewnik moczowodowy: jedna pozycja asortymentowa 60 szt. 19. Filtr i łącznik do cewnika: dwie pozycje asortymentowe w różnych ilościach. 20. System workowy do odsysania: 5 pozycji asortymentowych w różnych ilościach 21. Maski tlenowe: jedna pozycja asortymentowa 200 szt. 22. Zestawy do próbek wydzieliny z oskrzeli: jedna pozycja asortymentowa 500 szt. 23. Nożyki do testów alergicznych: 5 opakowań po 200 szt. w opakowaniu. 24. Pieluchy flanelowe, kocyki i poszewki na bety: trzy pozycje asortymentowe w różnych ilościach. 25. Strzykawki jednorazowego użytku: 9 pozycji asortymentowych w różnych ilościach. 26. Strzykawki do podawania leków światłoczułych: jedna pozycja asortymentowa 1000 szt. 27. Igły jednorazowego użytku: 9 pozycji asortymentowych w różnych ilościach. 28. Igły do nakłuć mostka: jedna pozycja asortymentowa 60 szt. 29. Igły biopsyjne: jedna pozycja asortymentowa 250 szt. 30. Cewniki: 37 pozycji asortymentowych w różnych ilościach. 31. Cewniki do karmienia: 3 pozycje asortymentowe w różnych ilościach. 32. Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych: 7 pozycji asortyment. w różnych ilościach. 33. Kanki doodbytnicze: 5 pozycji asortymentowych w różnych ilościach. 34. Dreny do jamy otrzewnowej: 7 pozycji asortymentowych w różnych ilościach. 35. Kraniki trójdrożne: 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach. 36. Zestawy do drenażu górnych dróg moczowych: 6 pozycji asortyment. w różnych ilościach. 37. Sonda moczowodowa: 6 pozycji asortyment. w różnych ilościach. 38. Przedłużacze pomp infuzyjnych: 3 pozycje asortymentowe w różnych ilościach. 39. Kraniki, dreny i węże do ssaka: 5 pozycji asortymentowych w różnych ilościach. 40. Przyrządy do przetaczania płynów i krwi: 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach. 41. Katetery do embolektomii i przepłukiwania naczyń: 6 pozycji asortyment. w różnych ilościach. 42. Butelki i dreny Redona: 9 pozycji asortymentowych w różnych ilościach. 43. Katetery i dreny do drenażu klatki piersiowej i odsysania pola operacyjnego: 5 pozycji asortymentowych w różnych ilościach. 44. Katetery i dreny do drenażu klatki piersiowej i odsysania pola operacyjnego: 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach. 45. Noże mikrochirurgiczne: 3 pozycje asortymentowe w różnych ilościach. 46. Cewniki dwuświatłowe: jedna pozycja asortymentowa - 20 szt. 47. Paskowe mocowanie układu pacjenta: jedna pozycja asortymentowa w różnych rozmiarach -70 szt. 48. Jednorazowy zestaw do resuscytacji do NEOPUFF: jedna pozycja asortymentowa w różnych rozmiarach - 120 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 39.51.00.00 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 48.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z niżej wym. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty lub wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Oświadczenie wykonawcy, wg treści załącznika nr 6 do SIWZ, że oferowany przedmiot zamówienia jest oznakowany znakiem CE, a deklarację zgodności dostarczy zamawiającemu w przypadku żądania w okresie: po otwarciu ofert do upływu terminów na wniesienie środków odwoławczych lub w okresie realizacji umowy, gdy zostanie z nim podpisana umowa o udzielenie zamówienia publicznego - zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 11 ust. 1 - wyroby wprowadzane do obrotu i wprowadzane do używania są oznakowane znakiem CE (Dz.U. z 2010r. nr 107 poz. 679). Po otwarciu ofert w razie wątpliwości co do parametrów użytkowych oferowanego przedmiotu zamówienia, zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia do wykonawców o nieodpłatne przesłanie próbek oferowanych produktów celem weryfikacji treści złożonej oferty. 2. Oświadczenie producenta o zastosowanym plastyfikatorze i dołączenia karty charakterystyki bezpieczeństwa produktu - dotyczy tylko wykonawców składających ofertę na zadanie nr 40 - przedmiot zamówienia: przyrządy do przetaczania płynów i krwi.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ; 2.Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 5 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia - na dowolną ilość zadań: 1 do 48; 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w punkcie III.4.3.1 ogłoszenia, to zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania tych osób. 4. W przypadku podpisywania dokumentów ofertowych przez osoby upoważnione przez wykonawcę do składania oświadczeń woli w jego imieniu należy obowiązkowo dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów w imieniu wykonawcy - w oryginale lub urzędowo potwierdzony odpis. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dokument ustanawiający to pełnomocnictwo - w oryginale lub urzędowo potwierdzony odpis. 6. Jeżeli wykonawca, wskazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków to w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w części odnoszącej się do zmiany cen wyłącznie w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b) zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu - Dział Zamówień Publicznych ; ul. Monte Cassino 18 (budynek D, pok. nr 225) ; 37-700 Przemyśl ; woj. podkarpackie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2012 godzina 10:45, miejsce: Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu - (budynek D, pok. nr 226 - biuro podawcze) ; 37-700 Przemyśl ; woj. podkarpackie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Zakup oznakowania drogowego
- Dostawa oleju opałowego dla Sądu Okręgowego w Przemyślu - do celów grzewczych."
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksową naprawę ambulansów sanitarnych
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Dostawa bezprzewodowego systemu telefonii IP
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu"
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.