eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślDostawa drobnego sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-09

Przemyśl: Dostawa drobnego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 443316 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu medycznego - wg asortymentu i opisu podanego w dalszej części - 48 zadań wg kolejności. 1. Igły motylki - 2 poz. asortymentowe: r. 0,5 / 200 szt. i r. 0,7 / 2500 szt. 2. Igły do wstrzyknięć insuliny: r. 28G i 30G - po 5000 szt. 3. Przyrządy do podawania cytostatyków i innych leków: 16 poz. asortyment. w różnych ilościach. 4. Zestaw do drenażu klatki piersiowej 2 butlowy: jedna pozycja asortymentowa 66 szt. 5. Zestaw do drenażu dróg żółciowych: jedna pozycja asortymentowa 3 szt. 6. Zgłębniki dwunastnicze i żołądkowe: 11 pozycji asortymentowych w różnych ilościach. 7. Igły do portów: jedna pozycja asortymentowa 150 szt. 8. Wzierniki ginekologiczne - jednorazowe: dwie pozycje asortymentowe r. S/700 szt. i r. M/4000 szt. 9. Filtry do przetoczeń płynów: dwie pozycje asortymentowe po 200 szt. każda. 10. Koreczki do kaniul: jedna pozycja asortymentowa 14400 szt. 11. Aparaty ambu, maski: 9 pozycji asortymentowych w różnych ilościach. 12. Akcesoria do aparatu Infant Flow: 10 pozycji asortymentowych w różnych ilościach. 13. Jednorazowy układ oddechowy: jedna pozycja asortymentowa 50 szt. 14. Zestaw do pomp infuzyjnych: jedna pozycja asortymentowa 300 szt. 15. Biurety do infuzji: jedna pozycja asortymentowa 400 szt. 16. Worki do żywienia pozajelitowego: jedna pozycja asortymentowa 800 szt. 17. Cewniki do żywienia pozajelitowego: dwie pozycje asortymentowe po 30 szt. każda. 18. Cewnik moczowodowy: jedna pozycja asortymentowa 60 szt. 19. Filtr i łącznik do cewnika: dwie pozycje asortymentowe w różnych ilościach. 20. System workowy do odsysania: 5 pozycji asortymentowych w różnych ilościach 21. Maski tlenowe: jedna pozycja asortymentowa 200 szt. 22. Zestawy do próbek wydzieliny z oskrzeli: jedna pozycja asortymentowa 500 szt. 23. Nożyki do testów alergicznych: 5 opakowań po 200 szt. w opakowaniu. 24. Pieluchy flanelowe, kocyki i poszewki na bety: trzy pozycje asortymentowe w różnych ilościach. 25. Strzykawki jednorazowego użytku: 9 pozycji asortymentowych w różnych ilościach. 26. Strzykawki do podawania leków światłoczułych: jedna pozycja asortymentowa 1000 szt. 27. Igły jednorazowego użytku: 9 pozycji asortymentowych w różnych ilościach. 28. Igły do nakłuć mostka: jedna pozycja asortymentowa 60 szt. 29. Igły biopsyjne: jedna pozycja asortymentowa 250 szt. 30. Cewniki: 37 pozycji asortymentowych w różnych ilościach. 31. Cewniki do karmienia: 3 pozycje asortymentowe w różnych ilościach. 32. Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych: 7 pozycji asortyment. w różnych ilościach. 33. Kanki doodbytnicze: 5 pozycji asortymentowych w różnych ilościach. 34. Dreny do jamy otrzewnowej: 7 pozycji asortymentowych w różnych ilościach. 35. Kraniki trójdrożne: 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach. 36. Zestawy do drenażu górnych dróg moczowych: 6 pozycji asortyment. w różnych ilościach. 37. Sonda moczowodowa: 6 pozycji asortyment. w różnych ilościach. 38. Przedłużacze pomp infuzyjnych: 3 pozycje asortymentowe w różnych ilościach. 39. Kraniki, dreny i węże do ssaka: 5 pozycji asortymentowych w różnych ilościach. 40. Przyrządy do przetaczania płynów i krwi: 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach. 41. Katetery do embolektomii i przepłukiwania naczyń: 6 pozycji asortyment. w różnych ilościach. 42. Butelki i dreny Redona: 9 pozycji asortymentowych w różnych ilościach. 43. Katetery i dreny do drenażu klatki piersiowej i odsysania pola operacyjnego: 5 pozycji asortymentowych w różnych ilościach. 44. Katetery i dreny do drenażu klatki piersiowej i odsysania pola operacyjnego: 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach. 45. Noże mikrochirurgiczne: 3 pozycje asortymentowe w różnych ilościach. 46. Cewniki dwuświatłowe: jedna pozycja asortymentowa - 20 szt. 47. Paskowe mocowanie układu pacjenta: jedna pozycja asortymentowa w różnych rozmiarach -70 szt. 48. Jednorazowy zestaw do resuscytacji do NEOPUFF: jedna pozycja asortymentowa w różnych rozmiarach - 120 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 39.51.00.00 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 48.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z niżej wym. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty lub wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie wykonawcy, wg treści załącznika nr 6 do SIWZ, że oferowany przedmiot zamówienia jest oznakowany znakiem CE, a deklarację zgodności dostarczy zamawiającemu w przypadku żądania w okresie: po otwarciu ofert do upływu terminów na wniesienie środków odwoławczych lub w okresie realizacji umowy, gdy zostanie z nim podpisana umowa o udzielenie zamówienia publicznego - zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 11 ust. 1 - wyroby wprowadzane do obrotu i wprowadzane do używania są oznakowane znakiem CE (Dz.U. z 2010r. nr 107 poz. 679). Po otwarciu ofert w razie wątpliwości co do parametrów użytkowych oferowanego przedmiotu zamówienia, zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia do wykonawców o nieodpłatne przesłanie próbek oferowanych produktów celem weryfikacji treści złożonej oferty. 2. Oświadczenie producenta o zastosowanym plastyfikatorze i dołączenia karty charakterystyki bezpieczeństwa produktu - dotyczy tylko wykonawców składających ofertę na zadanie nr 40 - przedmiot zamówienia: przyrządy do przetaczania płynów i krwi.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ; 2.Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 5 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia - na dowolną ilość zadań: 1 do 48; 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w punkcie III.4.3.1 ogłoszenia, to zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania tych osób. 4. W przypadku podpisywania dokumentów ofertowych przez osoby upoważnione przez wykonawcę do składania oświadczeń woli w jego imieniu należy obowiązkowo dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów w imieniu wykonawcy - w oryginale lub urzędowo potwierdzony odpis. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dokument ustanawiający to pełnomocnictwo - w oryginale lub urzędowo potwierdzony odpis. 6. Jeżeli wykonawca, wskazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków to w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w części odnoszącej się do zmiany cen wyłącznie w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b) zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu - Dział Zamówień Publicznych ; ul. Monte Cassino 18 (budynek D, pok. nr 225) ; 37-700 Przemyśl ; woj. podkarpackie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2012 godzina 10:45, miejsce: Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu - (budynek D, pok. nr 226 - biuro podawcze) ; 37-700 Przemyśl ; woj. podkarpackie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.