Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-04
Środa Wielkopolska: Usługi bieżącego utrzymania dróg, obiektów mostowych i promu wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu.
Numer ogłoszenia: 44343 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Środzie Wlkp., ul. Libelta 2, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 061 287 06 17, fax 061 287 06 18.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpsroda.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi bieżącego utrzymania dróg, obiektów mostowych i promu wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi bieżącego utrzymania dróg, obiektów mostowych i promu wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu. W skład zamówienia wchodzą usługi wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu: - ciągnikiem rolniczym: z przyczepą , z ładowaczem; - kosiarką: bijakową-wysięgnikowa, doczepną bijakową; - samochodem ciężarowym: bez przyczepy, z przyczepą; - samochodem dostawczym, ciągnikiem siodłowym z naczepą; - równiarką, ładowarko-spycharką, walcem drogowym, ładowarką, beczkowozem; - szczotką mechaniczną-zamiatarką; - WUKO;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Oryginalny kod CPV: 60.12.00.00 - Usługi lądowego transportu towarowego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 63.22.00.00 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu drogowego Kod CPV wg słownika 2008: 63.71.20.00 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 74.25.21.00 - Usługi zagospodarowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 71.42.10.00 - Usługi wkomponowywania ogrodów w krajobraz .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: Minimalne wymogi dotyczące Wykonawcy są następujące: 1.Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i transportu do wykonania usług z podziałem na poszczególne rodzaje sprzętu i transportu (oferty częściowe)w ilości nie mniejszej niż: 1.1. Ciągnik rolniczy z przyczepą o ładowności min. 3,5 tony oraz minimalnych wymiarach skrzyni ładunkowej 2,0m*4,0m min. jedna jednostka, 1.2. Ciągnik rolniczy z ładowaczem typu (Cyklop) min. jedna jednostka, 1.3. Kosiarka doczepna bijakowa min. jedna jednostka, 1.4. Kosiarka bijakowa-wysięgnikowa min. jedna jednostka, 1.5. Samochód ciężarowy typu (Jelcz) o ładowności min. 6,5 tony bez przyczepy o minimalnych wymiarach skrzyni ładunkowej 3,6m*2,0m min. jedna jednostka, 1.6. Samochód ciężarowy typu (Jelcz) o ładowności min. 6,5 tony z przyczepą o ładowności min. 6,5 tony o minimalnych wymiarach skrzyni ładunkowej pojazdu 3,6m*2,0m i minimalnych wymiarach skrzyni ładunkowej przyczepy 2,0m*5,3m min. jedna jednostka, 1.7. Samochód dostawczy o ładowności min. 0,95 tony z odkrytą skrzynią ładunkową samowyładowczą o minimalnych wymiarach 1,7m*2,7m i kabiną dla pasażerów na min. 4 osoby min. jedna jednostka, 1.8. Ciągnik siodłowy z naczepą o ładowności min. 25 ton min. jedna jednostka, 1.9. Równiarka ze sprzętem towarzyszącym min. jedna jednostka, 1.10. Ładowarko-spycharka min. jedna jednostka, 1.11. Walec drogowy od 0,6 do 1,0 tony min. jedna jednostka, 1.12. Ładowarka typu Ł34 ,Ł 35 lub podobna min. jedna jednostka, 1.13. Beczkowóz o pojemności min. 5 m3 min. jedna jednostka, 1.14. Szczotka mechaniczna - zamiatarka min. jedna jednostka, 1.15. WUKO min. jedna jednostka. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają łącznie; 2.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość nie mniejszą niż 3 tys. PLN, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają łącznie; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą następująco: - dla punktów od 1.1 do 1.15 (oferty częściowe) - spełnia/nie spełnia, - dla punktu 2: a)po jednym punkcie otrzyma wykonawca, za każde wykazane zadanie porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, jednak maksymalnie wykonawca może otrzymać dziesięć punktów, b)dodatkowo wykonawca, za każde inne wykazane zadanie związane z wykonaniem usług poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu otrzyma jeden punkt, jednak maksymalnie wykonawca może otrzymać dziesięć punktów. Maksymalnie można otrzymać 20 punktów. W przypadku liczby wykonawców większej niż 20, zaproszeni do składania ofert(ofert częściowych) zostaną wykonawcy, którzy otrzymali największą ilość punktów, Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu, zamawiający zaprosi do składania ofert (ofert częściowych) wykonawców, którzy otrzymali największą liczbę punktów. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia powyższych warunków Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przedłoży: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 3.Informację o dysponowaniu sprzętem i środkami transportu (Potencjał techniczny)na wykonanie usług poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu w ilości nie mniejszej niż określone w pkt od 1.1 do 1.15 warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami potwierdzającymi ich parametry nie mniejszej niż określone w pkt od 1.1 do 1.15 warunków udziału w postępowaniu; 4.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe) - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione w informacji usługi o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż określoną w pkt 2 warunków udziału w postępowaniu zostały wykonane należycie; 5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Środzie Wlkp., ul. Libelta 2, 63-000 Środa Wlkp..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Wniosek należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego tj. Zarządzie Dróg Powiatowych w Środzie Wlkp., ul. Libelta 2, w sekretariacie,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi bieżącego utrzymania dróg, obiektów mostowych i promu wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kosiarka doczepna bijakowa min. jedna jednostka,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługi bieżącego utrzymania dróg, obiektów mostowych i promu wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Równiarka ze sprzętem towarzyszącym min. jedna jednostka,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych oraz remonty nawierzchni bitumicznych i utrzymanie nawierzchni żużlowych
- Realizacja zadania inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu modernizacji lokalu przy ul. Przemyskiej 11 w Warszawie na potrzeby Domu Dziennego Pobytu
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie gminnego transportu publicznego na terenie Gminy Sobótka od 1 lutego do 31 grudnia 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowego spichlerza z Krzeszowic na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Gielniów w 2025r.
- Świadczenie usług transportowych na potrzeby Zakładu Produkcji Wód w 2025 r. - znak sprawy DP-08/24.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.