To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-29
Poznań: Ochrona obiektów Palmiarni wraz z Parkiem Wilsona
Numer ogłoszenia: 443510 - 2009; data zamieszczenia: 29.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 381218 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Palmiarnia Poznańska, ul. Matejki 18, 60-767 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8663435, faks 061 8658907.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów Palmiarni wraz z Parkiem Wilsona.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dozorowanie i ochrona nieruchomości (Pawilonów Palmiarni - 12 obiektów o pow. ok. 5000m2 ) oraz Parku Wilsona - powierzchnia łączna 6 ha 6457m2 wraz z Muszlą Koncertową, terenem zaplecza Palmiarni z budynkiem administracyjnym, węzłem cieplnym a także pomieszczeniami gospodarczymi) polegająca na działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu a także przeciwdziałających powstawaniu szkody wynikających z tych zdarzeń. Do obowiązków pracownika ochrony należy : - w momencie przejęcia Palmiarni wraz z Parkiem Wilsona pracownik ochrony przejmuje odpowiedzialność za obiekt, a w szczególności : A. Pawilony Palmiarni B. Park Wilsona z Muszlą Koncertową C. Akwaria D. Węzeł cieplny E. Budynek Administracyjny i obiekty zaplecza (budynek warsztatowo-magazynowy, garaże) Ad.A. Pawilony Palmiarni 1. Obchód obiektu i przejęcie obowiązków. 2. W godzinach otwarcia obiektu pomoc pracownikom dyżurującym w utrzymaniu ładu i porządku. 3. Po zamknięciu kasy pomoc przy wypuszczaniu zwiedzających. 4. Konwojowanie kasjerki z utargiem kasy biletowej do kasy głównej. 5. Nadzór nad zamykaniem i otwieraniem okien w pawilonach - zamykanie okien w pawilonach Palmiarni wg wskazań ustalonych wcześniej z przedstawicielem Palmiarni. W przypadku zbliżającej się burzy lub wzmagania się wiatru okna należy niezwłocznie zamknąć. 6. Nadzór nad temperaturami w pawilonach poprzez obchody i śledzenie aparatury kontrolno-pomiarowej. 7. Nadzór nad stanem oszklenia obiektu - ważne zwłaszcza w okresie chłodów i zimy. 8. Nadzór nad sygnalizacją alarmową - dotyczy pawilonu IIIA i IV . 9. Przekazanie obiektu mistrzowi i dyrektorowi. Ad.B. Park Wilsona z Muszlą Koncertowa 1. Obchód i przejęcie obiektu. 2. Zwracanie uwagi na przestrzeganie regulaminu parkowego (ksero regulaminu w załączeniu) 3. Zamykanie i otwieranie bram ; - zamykanie : godz.21.00 (4 bramy) godz.22.00 (brama główna ul. Głogowska i furtka ul. Parkowa) - otwieranie : godz. 05.00 (wszystkie bramy i furtka) 4. Strzeżenie Muszli Koncertowej ; - przeciwdziałanie włamaniom - zapobieganie zniszczeniom - alarmowanie w przypadku pożaru 5. Przekazanie obiektu mistrzowi i dyrektorowi Ad C. Akwaria. 1. Przejęcie obiektu. 2. Dozór nad systemem alarmowym 3. Dozór nad pracą dmuchawy powietrza - sygnał (dzwonek) - brak ciśnienia : - ponowne załączenie - powiadomienie mistrza akwarium i elektryka 4. Kontrola oszklenia 5. Przekazanie obiektu mistrzowi i dyrektorowi. Ad.D. Węzeł cieplny 1. Dozór pracownika : - wypadek - niedyspozycja - zaspanie 2. Informowanie o temperaturze - zwłaszcza zimą Ad.E. Budynek Administracyjny i obiekty zaplecza (budynek warsztatowo-magazynowy i garaże) 1. Obchód obiektów i przejęcie obowiązków. 2. Kontrola drzwi i okien w obiektach 3. Alarmowanie w przypadku pożaru 4. Obserwacja systemu monitoringu 5. Nadzór nad sygnalizacją alarmową (II piętro) 6. Przekazanie obiektu mistrzowi i dyrektorowi. UWAGA !!! - wykonawca ma obowiązek wzywać grupę interwencyjną wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz broń gazową w przypadku wystąpienia zagrożenia obiektów chronionych i bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie tego obiektu. Ponadto o takich zdarzeniach bezzwłocznie powiadamia osobę nadzorującą oraz policję lub straż miejska. Wykonawca ma obowiązek w sposób skuteczny kontrolować aktywność pracownika ochrony i dokumentować jej przeprowadzenie. Zainstaluje na terenie Parku (minimum 3) punkty kontroli. Zadanie winno być wykonywane przez jednego pracownika wraz z psem obronnym (koszty utrzymania psa ponosi Wykonawca) w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w dni powszednie w godz. 14.30 do 7.00 dnia następnego a w soboty, niedziele, święta oraz dni wolne od pracy - całodobowo. UWAGA: Wszystkie obchody z psem wyłącznie w kagańcu. Pracownik ochrony przychodzi na służbę z psem i po jej zakończeniu opuszcza obiekt wraz z psem. Służba ochrony musi być jednolicie umundurowana i oznakowana (napis widoczny z odległości min.20-30m, zgodnie z wymogami Ustawy o ochronie osób i mienia), właściwie wyposażona - w tym w bezprzewodowe środki łączności. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do (co najmniej 1 raz w miesiącu) bezpośredniego kontaktu z osobą sprawującą nadzór..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00 - 74.61.30.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 178150 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WOLF Służba Ochrony Spółka z o.o., ul. Lea 116, 30-133 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 178150
- Oferta z najniższą ceną: 178150 oferta z najwyższą ceną: 327960
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Sukcesywna dostawa szybkich testów diagnostycznych"
- dostawa lasera jednomodowego do spektroskopii Brillouina
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- Dostawa oprogramowania dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Świadczenie usługi w drugiej warstwie modelu architektury sieciowej ISO/OSI, wraz z centralnym dostępem do sieci Internet oraz telefonii cyfrowej VOIP dla WZDW w Poznaniu w latach 2025-2027.
- roboty instalacyjne (klimatyzacja) w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.