Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-16
Białystok: Opracowanie kompleksowego projektu budowlanego i projektu wykonawczego na rozbudowę i nadbudowę oraz zmianę sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego w użytkowe budynku byłego pawilonu więziennego mieszczącego się przy Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku przy ul. Sienkiewicza 57
Numer ogłoszenia: 44352 - 2010; data zamieszczenia: 16.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. St. Staszica w Białymstoku , ul. Sienkiewicza 57, 15-002 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 6750077, faks 0-85 6750215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstio.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie kompleksowego projektu budowlanego i projektu wykonawczego na rozbudowę i nadbudowę oraz zmianę sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego w użytkowe budynku byłego pawilonu więziennego mieszczącego się przy Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku przy ul. Sienkiewicza 57.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie kompleksowego projektu wielobranżowego budowlanego i projektu wykonawczego na rozbudowę i nadbudowę oraz zmianę sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego w użytkowe budynku byłego pawilonu więziennego wpisanego do rejestru zabytków województwa podlaskiego pod Nr A-222 mieszczącego się przy Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku przy ul. Sienkiewicza 57, położonego na działce Nr 197 obręb 17 wraz z infrastrukturą techniczną oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy załączony do niniejszej SIWZ. W budynku projektowanym należy przewidzieć niezbędny zakres rozwiązań projektowych związanych z połączeniem istniejącego budynku szkoły z budynkiem byłego pawilonu więziennego. Opracowanie projektu wykonawczego winno zapewniać możliwość przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na realizację przedmiotowego zadania zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Plansza zagospodarowania terenu powinna być opracowana na aktualnym podkładzie geodezyjnym. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) inwentaryzację, ekspertyzę techniczną i wstępną koncepcję - 5 egz. 2) badania architektoniczne umożliwiające określenie pierwotnego rozplanowania wnętrza , a zwłaszcza zlokalizowanie pierwotnych otworów wewnętrznych - 5 egz. 3) projekt budowlany (niezbędny do uzyskania pozwolenia na budowę) obejmujący: projekt zagospodarowania terenu na aktualnej mapie przygotowanej przez biuro projektów i projekt architektoniczno-budowlany zawierający charakterystykę energetyczną obiektu - 5 egz. 4) projekt wykonawczy, na który składają się: a)projekt architektoniczny wraz z planszą zagospodarowania terenu - 4 egz. b)projekty branżowe w niezbędnym zakresie: konstrukcyjny, sanitarny, elektryczny, drogowy (parkingi, dojazdy, mała architektura, zieleń i przejazdy ppoż. a także oświetlenie terenu, sieci i instalacje zewnętrzne) - po 4 egz. c)przedmiary robót opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202 poz. 2072) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133) wraz z opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami szczególnymi - po 4 egz. 5) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót zgodnie z Rozporządzeniem jw. - po 4 egz. 6) Kosztorysy inwestorskie opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) wraz z zestawieniem zbiorczym tych kosztorysów - po 2 egz. 7) studium wykonalności - 5 egz. 8) wersję elektroniczną projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w formacie *pdf oraz przedmiary robót w formacie *ath i *pdf, umożliwiającą zamieszczenie dokumentacji na stronie internetowej Zamawiającego. 9) program prac konserwatorskich zgodnie z wytycznymi Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - 5 kpl. 10) uzyskanie pozwolenia Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na realizację planowanej inwestycji 11) zapewnienie dostarczenia w ciągu 3 dni, na odrębne zlecenie, dodatkowych kserokopii kompletów dokumentacji projektowej - podać cenę brutto wykonania 1 kpl. kserokopii 3. Do obowiązków Wykonawcy objętych zakresem zamówienia należy również uzyskanie wtórnika aktualnej mapy geodezyjnej, wykonanie badań geologicznych gruntu, uzyskanie wymaganych do pozwolenia na budowę decyzji (m.in. decyzji o warunkach zabudowy), opinii i uzgodnień, warunków zasilania oraz uzyskanie pozwolenia na budowę na rzecz Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00 - 74.22.20.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych lub wykonywanych zamówień w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia na wykonanie usługi o podobnym zakresie i wartości min. 50 tys. złotych brutto każde, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że prace zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wg załącznika nr 3 do SIWZ);
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia muszą posiadać uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych wentylacyjnych i gazowych oraz instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych niezbędne do wykonania prac objętych zamówieniem wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz muszą aktualnie przynależeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; uprawnienia oraz przynależność do właściwej Izby należy potwierdzić stosownymi zaświadczeniami, a także przedłożyć informację o zakresie wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - jeżeli dotyczy (wg załącznika Nr 4 do SIWZ),
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ), 2) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zstio.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. St.Staszica 15-002 Białystok ul. Sienkiewicza 57, sekretariat, faks 85/ 6750215, e-mail: sekretariat@zstio.net.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. St.Staszica 15-002 Białystok ul. Sienkiewicza 57, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługa techniczna podczas spotkania Prezydenta z mieszkańcami Białegostoku
- 2 jednodniowe szkolenia pn. "Zarządzanie rewitalizacją i włączenie społeczności lokalnej we wdrażanie Gminnych programów rewitalizacji"
- Przegląd, konserwacja i naprawa urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych na przejściach granicznych województwa podlaskiego
- Świadczenie usługi szkoleniowej pn.: "Współpraca interdyscyplinarna na rzecz przeciwdziałania przemocy domowej"
- Dostawa agregatów wody lodowej wraz z instalacją chłodniczą central wentylacyjnych.
- Opracowanie dok. proj. na modern. bud. warszt. szkolnych: ZST i O w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 57 - część I, CKZ Nr 2 w ZSM w Białymstoku, ul. Broniewskiego 14 - część II, wraz z pełn. nadz. aut.
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.