eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoziegłowyDostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu specjalnego pożarniczego, ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4 typ GCBA 5/40 dla OSP Koziegłowy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-12

Koziegłowy: Dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu specjalnego pożarniczego, ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4 typ GCBA 5/40 dla OSP Koziegłowy
Numer ogłoszenia: 443540 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 419600 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna Koziegłowy, ul. Kościelna 2, 42-350 Koziegłowy, woj. śląskie, tel. 34 3141 267, faks 34 3141 219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu specjalnego pożarniczego, ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4 typ GCBA 5/40 dla OSP Koziegłowy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I.WYMAGANIA PODSTAWOWE 1.1 Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych. 1.2 Pojazd powinien spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1oraz PN-EN 1846-2 1.3 Pojazd powinien spełniać Wymagania techniczno-użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej -Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji -Dz.U. Nr 143 poz. 1002 z 2007 r., i Rozporządzenie zmieniające - Dz.U. Nr 85 poz 553 z 2010r 1.4 Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydany przez polską jednostkę certyfikującą. Świadectwo ważne na dzień składania ofert. Należy potwierdzić spełnienie wymagań i załączyć kompletne świadectwo dopuszczenia do oferty (dwie strony). 1.5 Samochód musi posiadać aktualne świadectwo homologacji typu podwozia, należy załączyć świadectwo homologacji podwozia do oferty. II.PODWOZIE Z KABINĄ 2.1 Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji min. 2011. 2.2 Samochód wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min. 410 KM; Samochód wyposażony w automatyczną skrzynię biegów z możliwością przejścia na pracę ręczną. 2.3Samochód wyposażony w podwozie drogowe w układzie napędowym: 4x4 -uterenowiony z : przekładnią hydrokinetyczną, blokadą mechanizmu różnicowego tylnego mostu, blokadą mechanizmu różnicowego przedniego mostu, blokadą mechanizmu międzyosiowego, na osi przedniej koła pojedyncze, na osi tylnej koła podwójne, odłączany napęd osi przedniej 2.4Samochód wyposażony w system ABS - zapobiegający blokowaniu kół. Skrzynia biegów wyposażona w chłodnicę oleju. 2.5Samochód wyposażony w silnik o zapłonie samoczynnym, posiadający aktualne normy ochrony środowiska (czystości spalin) spełniający normę emisji spalin-min. Euro 5, w technologii selektywnej redukcji katali?tycznej - SCR 2.6Zawieszenie osi przedniej: mechaniczne, resory paraboliczne, amortyzatory teleskopowe, stabilizator przechyłów. Zawieszenie osi tylnej: mechaniczne , resory paraboliczne, amortyzatory teleskopowe, stabilizator przechyłów 2.7Kabina jednomodułowa czterodrzwiowa, zapewniająca dostęp do silnika, w układzie miejsc 1+1+4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy). Kabina wyposażona w: klimatyzację, indywidualne oświetlenie do czytania mapy dla pozycji dowódcy, niezależny układ ogrzewania, umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku, reflektor pogorzeliskowy na zewnątrz kabiny z gniazdem elektrycznym z prawej strony, poręcz do trzymania w tylnej części kabiny, zewnętrzną osłonę przeciwsłoneczną z przodu dachu kabiny, elektrycznie sterowane szyby po stronie kierowcy i dowódcy, elektrycznie sterowane lusterka po stronie kierowcy i dowódcy, lusterka zewnętrzne, elektrycznie podgrzewane (główne i szerokokątne), lusterko rampowe-krawężnikowe z prawej strony, lusterko rampowe - dojazdowe przednie, lampy przeciwmgielne z przodu pojazdu. Kabina wyposażona dodatkowo: w uchwyty na 4 aparaty oddechowe, umieszczone w oparciach tylnych siedzeń. Odblokowanie każdego aparatu indywidualnie, dźwignia odblokowująca o konstrukcji uniemożliwiającej przypadkowe odblokowanie np. w czasie hamowania pojazdu, uchwyty na aparaty powietrzne nie powinny ograniczać przestrzeni załogi, schowek pod siedzeniami w tylnej części kabiny. 2.8 Fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. Siedzenia pokryte materiałem łatwo zmywalnym, o zwiększonej odporności na rozdarcie i ścieranie. Fotele wyposażone w zagłówki. Fotel dla kierowcy i dowódcy z regulacją wysokości, odległości i pochylenia oparcia, dodatkowo fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym. Fotel kierowcy i dowódcy wyposażony w pneumatyczne podparcie lędźwiowe. 2.9 W kabinie kierowcy zamontowane następujące urządzenia: -radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1-25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA ,min 125 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu. -radio z odtwarzaczem CD -podest do ładowarek radiostacji przenośnych i latarek z wyłącznikiem, -podest z zasilaniem do ładowarek przenośnych, latarek itd. z wyprowadzeniem niezależnym zasilania 12V, min 10A, z układem zabezpieczającym, podest posiada wyłącznik główny odcinający zasilanie dla ładowarek i gniazd 12V, układ pomiarowy wskazujący aktualne napięcie w instalacji elektrycznej samochodu. 2.10 Dodatkowe urządzenia zamontowane w kabinie: Panel informacyjny, min 6 cali z systemem informacyjnym, komunikujący się z komputerami podwozia, zabudowy i wyposażenia za pomocą magistrali CAN-Bus. Dostępny dla kierowcy i dowódcy. Zawierający: wyświetlane na ekranie, informacje graficzno-świetlne: - aktualne ilości poziomu wody w zbiorniku i poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku - o załączonej autopompie - sygnalizacja otwarcia żaluzji skrytek i podestów - aktualne wartości ciśnień na linii niskiego i wysokiego ciśnienia - wysunięcia masztu z pozycji transportowej - o podłączonym gnieździe ładowania do zewnętrznego źródła zasilania - aktualne wartości napięcia w instalacji elektrycznej - załączeniu zasilania na sterowanie i oświetlenie zabudowy Panel ze zintegrowaną kamerą cofania załączaną na panelu oraz po załączeniu biegu wstecznego. Pozostałe dodatkowe urządzenia zamontowane w kabinie: -sterowanie niezależnym ogrzewaniem kabiny i przedziału pracy autopompy -przycisk-załączający sygnał pneumatyczny, ostrzegawczy-dźwiękowy pilot do bezprzewodowego sterowania masztem po magistrali CAN, sterowanie z panelu informacyjnego w kabinie z odległości minimum 50 m. 2.11Pojazd wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno- ostrzegawcze (akustyczne i świetlne), pojazdu uprzywilejowanego. Urządzenie akustyczne powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych. Głośnik lub głośniki o mocy min. 200W Lampa zespolona z napisem STRAŻ -płaska z lampami LED umieszczona na dachu kabiny i jedna lampa niebieska LED, umieszczona na ścianie tylnej pojazdu lub na tylnej części dachu pojazdu. Sterowanie przy pomocy manipulatora na elastycznym przewodzie, zmiana modulacji dźwiękowej sygnału także poprzez klakson pojazdu. Manipulator powinien być funkcjonalny, czytelny i posiadać wyraźne, podświetlane oznaczenia trybu pracy w ciągu dnia i nocy. Wymagana funkcjonalność podstawowa: -załączenie sygnałów dźwiękowych i świetlnych jednym przyciskiem (pojedyncze krótkie naciśnięcie przycisku) -wyłączenie sygnałów dźwiękowych (pojedyncze krótkie naciśnięcie przycisku) -wyłączenie sygnałów dźwiękowych, świetlnych (pojedyncze długie naciśnięcie przycisku) -Lampa zespolona i pojedyncza - z zabezpieczeniem ochronnym -dodatkowe 2 lampy sygnalizacyjne niebieskie LED z przodu pojazdu. -oraz fala świetlna LED umieszczona na tylnej ścianie nadwozia -zabudowę pojazdu wyposażyć w 4 lampki niebieskie diodowe pulsujące umieszczone po dwie na każda stronę-u góry nadwozia, połączone w systemie z pulsacyjnymi z przodu 2.12 Instalacja elektryczna wyposażona w główny wyłącznik prądu. 2.13Pojazd wyposażony w integralny układ z wyrzutnikiem do ładowania akumulatorów z zewnętrznego źródła 230V, z gniazdem przyłączeniowym z wtyczką i przewodem umieszczonym po lewej stronie. Złącze musi być samo rozłączalne w momencie rozruchu silnika. Ładowarka-prostownik zamontowana na samochodzie. W kabinie kierowcy sygnalizacja podłączenia instalacji i prostownika do zewnętrznego źródła. 2.14 Pojazd wyposażony w zewnętrzne szybkozłącze do uzupełniania powietrza w układzie pneumatycznym z sieci stacjonarnej 2.15 Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego (jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania). 2.16 Pojazd wyposażony w sygnał pneumatyczny, włączany dodatkowym włącznikiem z miejsca dostępnego dla kierowcy i dowódcy 2.17Wylot spalin skierowany na lewą stronę. 2.18 Pojazd wyposażony w hak holowniczy, przystosowany do ciągnięcia przyczep, zgodnie z homologacją podwozia, o masie min. 10 ton Złącza elektryczne i pneumatyczne muszą współpracować z przyczepą wyposażoną w ABS i EBS. Instalacja elektryczna musi współpracować z przyczepami wyposażonymi w ledowe źródła światła. 2.19Ogumienie uniwersalne, szosowo-terenowe z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych 2.20Pełnowymiarowe koło zapasowe na wyposażeniu pojazdu. Dopuszcza się brak stałego zamocowania w pojeździe. 2.21 Kolory samochodu: -elementy podwozia, rama - w kolorze czarnym lub zbliżonym, -błotniki i zderzaki - w kolorze białym, -żaluzje skrytek - w kolorze naturalnym aluminium, -kabina, zabudowa- w kolorze czerwonym RAL 3000. III.ZABUDOWA POŻARNICZA 3.1 Maksymalna wysokość całkowita pojazdu-3400mm. Zabudowa nadwozia wykonana z materiałów odpornych na korozję. Wewnętrzne poszycia skrytek wykonane z gładkiej anodowanej blachy aluminiowej. 3.2 Wymagane otwierane lub wysuwne podesty pod wszystkimi schowkami bocznymi zabudowy, które umożliwią łatwy dostęp do sprzętu. Musi być zainstalowany podest otwierany lub wysuwny nad kołami tylnymi po obu stronach zabudowy. 3.3 Otwarcie lub wysunięcie podestu, musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy. Otwierane lub wysuwne podesty poza obrys pojazdu, muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze. 3.4 Skrytki na sprzęt i przedział autopompy wysokociśnieniowej wyposażone w oświetlenie, podwójne listwy- LED, umieszczone pionowo po obu stronach schowka, przy prowadnicy żaluzji, włączane automatycznie po otwarciu drzwi-żaluzji skrytki. W kabinie zamontowana sygnalizacja otwarcia skrytek. Główny wyłącznik oświetlenia skrytek, zainstalowany w kabinie kierowcy. 3.5Skrytki otwierane przez podesty - wyposażone w oświetlenie; listwy - LED włączane automatycznie po otwarciu podestu. W kabinie zamontowana sygnalizacja otwarcia skrytek. 3.6Pojazd posiada oświetlenie pola pracy wokół samochodu (oświetlenie składające się z lamp bocznych do oświetlenia dalszego pola pracy i zewnętrznych listew LED, zamontowanych bezpośrednio nad żaluzjami, do oświetlenia pola bezpośrednio przy pojeździe ); W kabinie musi być zainstalowany włącznik do załączenia oświetlenia zewnętrznego. Pojazd posiada oświetlenie powierzchni dachu. Oświetlenia włączane z przedziału autopompy i z kabiny kierowcy 3.7Szuflady i wysuwane tace automatycznie ,blokują się w pozycji wsuniętej i całkowicie wysuniętej i posiadają zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem. Szuflady i tace wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu, posiadają oznakowanie ostrzegawcze. 3.8Półki sprzętowe wykonane z aluminium, w systemie z możliwością regulacji położenia (ustawienia) wysokości półek - w zależności od potrzeb. 3.9Schowki wyposażone w regały wysuwne lub obrotowe na urządzenie ratownicze, agregat prądotwórczy Regał obrotowy -wyposażony w zestaw sprzętu m.in : łom zwykły -1 szt, łomo-wyciągacz -1 szt., młotek 2 kg -1 szt., młotek 4 kg - 1 szt., siekiera - 1 szt., nożyce do drutu -1 szt. 3.10Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami aluminiowymi. Drzwi żaluzjowe wyposażone w zamki, jeden klucz pasuje do wszystkich zamków. Wymagane dodatkowe zabezpieczenie przed otwarciem żaluzji - typu rurkowego 3.11Dach zabudowy wykonany w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym. Balustrada ochronna boczna - dachu wykonana jako jednolita nierozłączna część z nadbudową pożarniczą lub barierka rurowa, o wysokości min 200 mm 3.12Na dachu pojazdu zamontowana zamykana skrzynia aluminiowa na drobny sprzęt o wymiarach w przybliżeniu 1400x460x270 mm, posiadająca oświetlenie wewnętrzne typu LED oraz uchwyty z rolkami na drabinę dwuprzęsłową wysuwną z podporami, uchwyty na węże ssawne, bosak, mostki przejazdowe, tłumice itp. 3.13Pojazd posiada drabinkę do wejścia na dach z tyłu samochodu, wykonana z materiałów nierdzewnych, umieszczoną po prawej stronie. W górnej części drabinki zamontowane poręcze ułatwiające wchodzenie 3.14Powierzchnie platform, podestów roboczych i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym 3.15Zbiornik wody o pojemności min: 5 m3, wykonany z materiałów kompozytowych Zbiornik wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację, z układem zabezpieczającym przed swobodnym wypływem wody w czasie jazdy. Zbiornik wyposażony w falochrony i właz rewizyjny. 3.16Zbiornik wody wyposażony w dwie nasady 75 (po jednej z każdej strony). Wlot do napełniania z hydrantu wyposażony w zawór odcinający oraz sito. Zbiornik wyposażony w urządzenie przelewowe zabezpieczające przed uszkodzeniem podczas napełniania. Układ zbiornika wyposażony w automatyczny zawór napełniania hydrantowego zabezpieczający przed przepełnieniem zbiornik wodny z możliwością przełączenia na pracę ręczną. 3.17Zbiornik środka pianotwórczego, wykonany z materiałów kompozytowych, odpornych na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów o pojemności 10% pojemności zbiornika wodnego. Napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym, możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu. 3.18Układ wodno-pianowy wyposażony w automatyczny dozownik środka pianotwórczego dostosowany do wydajności autopompy, zapewniający uzyskiwanie co najmniej stężeń 1procent , 3procent i 6procent (tolerancja +0,5procent) w całym zakresie pracy 3.19Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale, zamykanym drzwiami żaluzjowymi 3.20Autopompa dwuzakresowa ze stopniem wysokiego ciśnienia; wydajność , min.4500 l/min, przy ciśnieniu 8 bar i głębokości ssania 1,5m,; wydajność stopnia wysokiego ciśnienia, min. 400 l/min przy ciśnieniu 40 bar; Należy podać parametry ze świadectwa CNBOP 3.21Autopompa umożliwia podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do minimum: -czterech nasad tłocznych 75 zlokalizowanych z tyłu pojazdu, po bokach. -wysokociśnieniowej linii szybkiego natarcia, -działka wodno - pianowego. -zraszaczy Autopompa umożliwia podanie wody do zbiornika samochodu. Autopompa wyposażona w urządzenie odpowietrzające umożliwiające zassanie wody z głębokości 1,5 m w czasie do 30 sek.; z głębokości 7,5 m w czasie do 60 sek. Autopompa wyposażona w układ utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy, oraz automatyczny sterownik zabezpieczający przed suchobiegiem pompy. Układ wodno-pianowy wyposażony w system zabezpieczający przed uderzeniami hydraulicznymi 3.22Na wlocie ssawnym autopompy, zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego jak i ze zbiornika własnego pojazdu, gwarantujący bezpieczną eksploatację pompy. 3.23W przedziale autopompy zainstalowany panel sterujący, zawierający następujące urządzenia kontrolno-sterownicze: Praca pompy i urządzeń współpracujących z pompą: -manometr (podciśnienie) -manometr niskiego ciśnienia -manometr wysokiego ciśnienia -wskaźnik poziomu wody w zbiorniku -miernik prędkości obrotowej wału pompy -kontrolka ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnik -licznik motogodzin pracy autopompy -regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu -załączenie/wyłączenie autopompy -załączenie zaworu głównego -włącznik / wyłącznik silnika pojazdu -załączenie / wyłączenie pompy podciśnienia -załączenie / wyłączenie niskiego ciśnienia -załączenie / wyłączenie wysokiego ciśnienia -załączenie / wyłączenie działka -załączenie / wyłączenie tankowania zbiornika wody -sterowanie dozownikiem środka pianotwórczego Urządzenia elektryczne -załączane w przedziale autopompy(zintegrowane z sterowaniem w kabinie kierowcy): -załączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego (lewa i prawa strona, dach, tył) wraz z informacją o aktualnie włączonej części oświetlenia zabudowy -informacja o załączonym maszcie oświetleniowym -informacja o otwartych żaluzjach -informacja o otwartych podestach -informacja -podłączone gniazdo ładowania zewnętrznego Sterowania masztem oświetleniowym - sterowanie przewodowe W przedziale autopompy zamontowany zespół: -sterowania automatycznym układem utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy -sterowania automatycznym zaworem napełniania hydrantowego zabezpieczającym przed przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną -sterowania automatycznym układem dozowania środka pianotwórczego w całym zakresie pracy autopompy 3.24W przedziale pracy autopompy, na tablicy sterującej ,muszą być zamontowane włączniki do uruchamiania silnika pojazdu i załączenia autopompy. Włączniki muszą być aktywne przy neutralnej pozycji skrzyni biegów i załączonym ręcznym hamulcu postojowym 3.25Przedział pracy autopompy wyposażony w dodatkowy zewnętrzny głośnik z mikrofonem, połączony z radiotelefonem samochodowym. 3.26Przedział pracy autopompy wyposażony w system ogrzewania działający niezależnie od pracy silnika. Montaż sterowania ogrzewaniem, z kabiny kierowcy. 3.27Wszystkie elementy układu wodno-pianowego , odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. 3.28Działko wodno-pianowe o regulowanej wydajności, umieszczone na dachu pojazdu z nakładką do piany. Wydajność działka do 3200 l /min, przy podstawie działka zamontowany zawór odcinający. Dopuszcza się zastosowanie zaworu odcinającego ze sterowaniem elektryczno-pneumatycznym 3.29Samochód wyposażony w wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o długości węża min. 60 m, umieszczoną na zwijadle, zakończoną prądownicą wodno-pianową o regulowanej wydajności, umożliwiającą podawanie zwartego i rozproszonego strumienia wody oraz piany. Linia szybkiego natarcia umożliwia podawanie wody lub piany z prądownicy bez względu na stopień rozwinięcia węża. Zwijadło wyposażone w napęd elektryczny i ręczny. Szybkie natarcie wyposażone w pneumatyczny system odwadniania, umożliwiający opróżnienie linii przy użyciu sprężonego powietrza 3.30Instalacja układu zraszaczy zasilanych od autopompy- min 4 dysze do podawania wody w czasie jazdy -dwa zraszacze zamontowane przed przednią osią -dwa zraszacze zamontowane po bokach pojazdu Instalacja powinna być wyposażona w zawory odcinające (jeden dla zraszaczy przednich, drugi dla zraszaczy bocznych), -montaż sterowania zraszaczami z kabiny kierowcy. 3.31Pojazd wyposażony w wysuwany maszt oświetleniowy z reflektorami wyposażonymi w lampy LED, zasilany z instalacji elektrycznej pojazdu napięciem 24V. -wysokość rozłożonego masztu, mierzona od podłoża do oprawy reflektorów- minimum 5 metrów. -obrót i pochył reflektorów, o kąt co najmniej od 0-135 st. - w obie strony -sterowanie masztem odbywa się z poziomu ziemi. -złożenie masztu następuje, bez konieczności ręcznego wspomagania -zamontowana automatyczna funkcja złożenia masztu, z automatyczną funkcją zabezpieczająca maszt przy składaniu przed kolizją przy niepełnym wysuwie masztu, -w kabinie znajduje się sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu , -wysunięcie masztu następuje tylko na postoju po zaciągnięciu hamulca ręcznego, -wymagana zainstalowana funkcja automatycznego złożenia masztu po wyłączeniu hamulca ręcznego, -wymagana możliwość zatrzymania masztu na dowolnie wybranej wysokości z funkcją automatycznego utrzymania swojej pozycji, -oprócz ręcznego, wymagane bezprzewodowe sterowanie masztem (pilotem) obrotem i pochyłem reflektorów oraz załączeniem oświetlenia, dla każdego reflektora osobno (zasięg min 50m). Wysuw masztu realizowany z instalacji pneumatycznej samochodu IV.WYPOSAŻENIE 4.1Pojazd wyposażony w sprzęt standardowy, dostarczany z podwoziem, min: 1 klin, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny z dźwignią, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica, wspornik zabezpieczenia podnoszonej kabiny 4.2Na pojeździe zapewnione miejsce na przewożenie sprzętu zgodnie z Wymaganiami dla samochodów ratowniczo-gaśniczych. Szczegóły dotyczące rozmieszczenia sprzętu do uzgodnienia z użytkownikiem na etapie realizacji zamówienia. Montaż sprzętu dostarczonego przez Zamawiającego na samochodzie na koszt wykonawcy. 4.3Samochód należy doposażyć w sprzęt: w kamerę monitorującą strefę z tyłu pojazdu. Kamera przystosowana do pracy w każdych warunkach atmosferycznych, elektroniczną mapę Polski do nawigacji. V.OZNACZENIE 5.1Wykonanie napisów na drzwiach kabiny kierowcy- OSP Koziegłowy, oraz oznakowania numerami operacyjnymi zgodnie z obowiązującymi wymogami KG PSP VI.OGÓLNE 6.1Gwarancja: Na podwozie samochodu min. 24 miesiące. Na nadwozie pożarnicze- min. 24 miesiące.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie dofinansowywane ze środków Krajowego Systemu Ratowniczo Gaśniczego oraz Gminy i Miasta Koziegłowy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Specjalistyczne bocar Sp. z o. o., Korwinów, ul. Okólna 15, 42-263 Wrzosowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 740000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 798000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 798000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 798000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.