eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-30

Łódź: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
Numer ogłoszenia: 443662 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 426682 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew, ul. Grota-Roweckiego 30, 93-217 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6771551, faks 042 6771550.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Kod klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień CPV: * 30200000-1 Urządzenia komputerowe * 30232110-8 Drukarki laserowe 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego o minimalnych wymaganiach technicznych, opisanych w załączniku nr 7 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 3.Sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy i posiadać deklaracje zgodności CE na oferowanym modelu. 4.Do oferowanego sprzętu należy załączyć instrukcję użytkowania w języku polskim w formie papierowego wydruku. 5.Komputery, drukarki oraz monitory muszą być objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją. 6.Zamawiający wymaga dostarczenia do każdego egzemplarza sprzętu komputerowego dokumentu ( karty gwarancyjnej ) potwierdzającego ważność gwarancji na okres , na jaki ostała ona udzielona, a także wskazania autoryzowanych punktów serwisowych. 7.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgodnione będą przez Zamawiającego z ustawionym przedstawicielem Wykonawcy. 8.Wykonawca poda telefony kontaktowe i numery faksu oraz inne informacje niezbędne dla prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia. 9.Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem , na własny koszt i na własne ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego . 10.Za dzień zakończenia wszystkich zobowiązań umowy uważa się dzień , w którym podpisany zostanie Protokół Odbioru Jakościowego bez zastrzeżeń. 11.Wykonawca w ramach dostawy zobowiązuje się do odbioru zużytego sprzętu komputerowego . Wykonawca zagospodaruje ten sprzęt zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności ustawa z dnia 29 lipca 2005 r o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym ( Dz. Ustaw z 2005r. nr 180 poz. 1495) oraz ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. O odpadach ( Dz. Ustaw z 2001r. nr 62 poz. 628 z późniejszymi zmianami ) 12.Wykonawca zobowiązuje się do odbioru w terminie do 3 miesięcy od dnia podpisania Protokółu Odbioru Jakościowego opakowań , kartonów dostarczonego sprzętu zdanych przez Zamawiającego. 13.Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonania umowy, jak i w okresie trwania gwarancji. 14.Wykonawca odpowiedzialny jest z jakość zgodności z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 15.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 16.Reklamacje dotyczące stwierdzonych nieprawidłowości , wad, załatwiane będą z należytą starannością , rozumiano jaka staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia w terminie nie dłuższym niż 48 godziny. 17.Zapłata za dostarczony przedmiot zamówienia nastąpi w ciągu 7 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego tj. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew ul. Grota Roweckiego 30 18.Należność płatna będzie przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALLTECH SPÓŁKA JAWNA , ZDZISŁAW PAJĄK , ARTUR PAJĄK, UL. SPÓŁDZIELCZA 33, 09-407 PŁOCK, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10676,40

  • Oferta z najniższą ceną: 10676,40 / Oferta z najwyższą ceną: 11399,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.