eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu znak postępowaniaWM/SZP/PN/5/2016/S

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-29

Wrocław: Sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu znak postępowania: WM/SZP/PN/5/2016/S
Numer ogłoszenia: 44366 - 2016; data zamieszczenia: 29.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29090 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3235700, faks 71 3235750.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu znak postępowania: WM/SZP/PN/5/2016/S.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: usługa. 2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług sprzątania i utrzymywania czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych znajdujących się na terenie Obiektu, w tym odśnieżanie i usuwanie oblodzeń powierzchni zewnętrznych Obiektu, obejmujące sprzątanie zasadnicze wg standaryzacji zamieszczonej w załączniku nr 5 do SIWZ oraz serwis dzienny. Zamówienie obejmuje sprzątanie powierzchni, których wykaz zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ Wykaz powierzchni przeznaczonych do sprzątania na Obiekcie. 3. Nazwa CPV: 90910000-9 Usługi sprzątania; 90911300-9 Usługi czyszczenia okien; 90911200-8 Usługi sprzątania budynków; 90914000-7 Usługi sprzątanie parkingów; 90916000-1 Usługi czyszczenia sprzętu telefonicznego; 90919100-3 Usługi czyszczenia urządzeń biurowych; 90918000-5 Usługi czyszczenia pojemników na odpadki; 90919200-4 Usługi sprzątania biur; 90611000-3 Usługi sprzątania ulic; 90620000-9 Usługi odśnieżania; 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń; 98310000-9 Usługi prania i czyszczenia na sucho. 4. Wymogi Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, Umową, której projekt stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ, oraz Standaryzacją świadczenia usług stanowiącą Załącznik Nr 5 do SIWZ. Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować się także do Regulacji Obiektu. 2) Osoby z Personelu Sprzątającego oraz Koordynator muszą być przeszkolone w zakresie zasad BHP i PPOŻ, zapoznane z Regulacjami obiektu oraz posiadać aktualne badania lekarskie, a także niezbędne uprawnienia, o ile będą wymagane przepisami prawa, m.in. uprawnienia do pracy na wysokościach w przypadku np. mycia szklanych elewacji. 3) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić środki chemiczne do wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym środki czyszczące, dezynfekujące oraz konserwujące, które są dopuszczone do stosowania na terenie Polski i posiadają wszelkie wymagane prawem atesty PZH lub kartę charakterystyki lub inny równoważny certyfikat potwierdzający, że oferowane środki nie mają negatywnego wpływu na zdrowie użytkownika i środowisko, jak również worki na śmieci, odświeżacze powietrza oraz kostki zapachowe. Środki higieniczne (papier toaletowy oraz mydło) zabezpiecza Zamawiający. Wykonawca zobowiązany będzie do ich bieżącego uzupełniania. 4) Na potrzeby realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany dysponować narzędziami i urządzeniami wymienionymi w załączniku nr 9 do SIWZ. 5) Wykonawca jest wytwórcą i posiadaczem wszelkich odpadów niebezpiecznych w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) znajdujących się na terenie Obiektu, które to odpady niebezpieczne powstaną w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia, jak również innych odpadów związanych ze stosowanymi przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia środkami i urządzeniami (w szczególności opakowań po środkach czystości, opakowań po środkach konserwujących, opakowań po środkach higieny, zużytych myjek, zużytych gąbek itp.). W odniesieniu do powyższych odpadów Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewnia zgodną z obowiązującymi przepisami prawa gospodarkę odpadami zbierając i usuwając te odpady z terenu Obiektu. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przedstawić wymagane prawem dokumenty związane z gospodarką odpadami, m.in. karty odbioru tych odpadów przez uprawnione podmioty. 6) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie Umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ oraz w Załączniku Nr 5 Standaryzacja świadczenia usług. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: Umowa obowiązuje przez okres 24 miesięcy od dnia jej podpisania, nie wcześniej niż od dnia 29.02.2016 roku, z zastrzeżeniem, że Umowa ulega rozwiązaniu przed tym terminem w razie zrealizowania przedmiotu umowy za wynagrodzeniem łącznym brutto określonym w § 10 ust. 1 Umowy. 8. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie, gdzie ma być wykonywana usługa. 9. Usługi będą wykonywane na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego. 10. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegającego na udzieleniu, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. 11. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.13.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.40.00-7, 90.91.60.00-1, 90.91.91.00-3, 90.91.80.00-5, 90.91.92.00-4, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 98.31.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • APC Cleaning Sp. z o.o., ul. Braci Gierymskich 160, 51-640 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 283214,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 228227,49

  • Oferta z najniższą ceną: 228227,49 / Oferta z najwyższą ceną: 482314,54

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.