eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rutki › Dostawa oleju napędowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-29

Rutki: Dostawa oleju napędowego.
Numer ogłoszenia: 443678 - 2009; data zamieszczenia: 29.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rutki , ul. 11 Listopada 7, 18-312 Rutki, tel. 086 2763161, faks 086 2763160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowy zakres dostaw obejmuje: -Bieżącą, sukcesywną dostawę oleju napędowego I-szego gatunku w latach 2010 - 2011. -Przewidywana ilość oleju napędowego - ok. 140 000 litrów. -Olej napędowy należy dostarczyć do miejscowości będącej siedzibą zamawiającego, bezpośrednio do własnych zbiorników środków transportowych i maszyn budowlano-drogowych będących własnością gminy Rutki..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ustawy i spełnia wymagania art. 22 ust 1 ustawy PZP. 2.Wykonawca jest wpisany do rejestru lub zgłoszony w ewidencji działalności gospodarczej. 3.Wykonawca posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie /główny wykonawca , podwykonawca ,udziałowiec konsorcjum/. 4.Czas dostaw nie może przekraczać 2 h..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub wpisu do rejestru działalności gospodarczej odnośnie uprawnień do występowania w obrocie prawnym, tj.: status prawny firmy, data i miejsce rejestracji, nr rejestracyjny, kierunki działalności gospodarczej, do których jest uprawniona firma /wypis z rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - kserokopia/. W przypadku spółki oferent powinien przedstawić dokument określający sposób reprezentowania spółki czy każdy wspólnik samodzielnie, czy też wymagane jest oświadczenie woli wszystkich wspólników. 2.Oświadczenie wg art. 22 ust 1 ustawy PZP. 3.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o wywiązywaniu się firmy z uiszczenia zobowiązań podatkowych. 4.Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 5.Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, i przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6.Oświadczenie, że oferent uważa się za związanego z ofertą w ciągu 30 dni od momentu otwarcia ofert i w przypadku wygrania przetargu podpisze umowę bez zastrzeżeń w terminie ustalonym przez Zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-rutki.pbip.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rutki ul. 11 Listopada 7, 18-312 Rutki-Kossaki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rutki ul. 11 Listopada 7, 18-312 Rutki-Kossaki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.