eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceBudowa kolektora deszczowego oraz chodnika w ulicy Praga w miejscowości Stok Lacki, Gmina Siedlce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-12

Siedlce: Budowa kolektora deszczowego oraz chodnika w ulicy Praga w miejscowości Stok Lacki, Gmina Siedlce
Numer ogłoszenia: 443682 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 408772 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlce, ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 633 25 40 wew. 56, faks 25 6323630.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kolektora deszczowego oraz chodnika w ulicy Praga w miejscowości Stok Lacki, Gmina Siedlce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kolektora deszczowego oraz chodnika w ulicy Praga w m. Stok Lacki, gmina Siedlce. Zakres zamówienia obejmuje: a. Opracowanie zamiennej dokumentacji projektowej przebudowy ulicy Praga branży drogowej, konstrukcyjnej oraz sanitarnej w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy (załącznik nr 6), w tym: - Dokumentacja zamienna branży drogowej, konstrukcyjnej i sanitarnej zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi - 5 egz. - Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egz. - Przedmiary i kosztorysy przewidzianych robót - 3 egz. - Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 3 egz. - Uzyskanie akceptacji Zamawiającego wykonanej dokumentacji zamiennej. b. Opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót - 3 egz. c. Opracowania harmonogramu rzeczowo - finansowego dla realizowanego zadania. d. Uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń umożliwiających realizację inwestycji. e. Wykonanie kompletnych robót budowlanych zgodnie z zapisami dołączonego Programu Funkcjonalno - Użytkowego, w tym: - Roboty wymagające zbliżenia i kolidujące z sieciami istniejącego uzbrojenia prowadzić w uzgodnieniu i pod nadzorem właścicieli tych sieci oraz zapewnić wymagane protokoły odbioru podpisane przez właścicieli tych sieci. f. Pełnienie nadzoru autorskiego, w tym: - Wyjaśniania wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji. - Uzupełnienia szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienia wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji. - Ścisłej współpracy ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. - Udziału w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. - Wykonywania czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego z zastrzeżeniem, że przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie jednego dnia od daty zawiadomienia (fax, telefon, e-mail) lub w innym umownym terminie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kombudex Inżynieria Drogowa S.A., ul. Brzeska 97, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 286669,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 233054,40

  • Oferta z najniższą ceną: 233054,40 / Oferta z najwyższą ceną: 233054,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.