Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-29
Wrocław: Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Skarbu Państwa na terenie miasta Wrocławia
Numer ogłoszenia: 443684 - 2009; data zamieszczenia: 29.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Skarbu Państwa na terenie miasta Wrocławia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych, zgodnie z zasadami zawartymi w ustawie o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (t.j. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.), rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego z dn. 21 września 2004r (Dz U 2004, Nr 207, poz. 2109). Zamówienie podzielono na 7 zadań: Nr zad. Przedmiot zamówienia Maksymalna ilość przewidzianado wykonania 1. Określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych położonych w dzielnicach Stare Miasto i Śródmieście, Krzyki w celu aktualizacji lub ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego, użytkowania, trwałego zarządu 150 2. Określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych położonych w dzielnicy Fabryczna w celu aktualizacji lub ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego, użytkowania, trwałego zarządu 150 3. Określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych położonych w dzielnicy Psie Pole w celu aktualizacji lub ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego, użytkowania, trwałego zarządu. 150 4. Określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych na terenie miasta Wrocławia w celu: - zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym, - ustalenia wysokości odszkodowania w związku z nabyciem nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa,- zamiany nieruchomości,- zniesienia współwłasności,- zwrotu wywłaszczonej nieruchomości,- ustalenia wartości służebności przechodu, przejazdu drogi koniecznej, przesyłu 15 5. Określenie wartości nieruchomości gruntowych zabudowanych na terenie miasta Wrocławia w celu; - aktualizacji lub ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, użytkowania.- zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym, - ustalenia wysokości odszkodowania w związku z nabyciem nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa,- na potrzeby zamiany nieruchomości,- zniesienia współwłasności,- zwrotu wywłaszczonej nieruchomości.Operaty szacunkowe winny zawierać obmiar podstawowych parametrów funkcjonalno - użytkowych obiektu budowlanego (powierzchnia, kubatura) w zakresie niezbędnym do wykonania wyceny 15 6. Określenie wartości samodzielnych lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży na terenie miasta Wrocławia (z określeniem wartości udziału w prawie użytkowania wieczystego gruntu) 15 7. Określenie wartości nieruchomości gruntowych na terenie miasta Wrocławia w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności oraz sprzedaży prawa własności dotychczasowym użytkownikom wieczystym (w tym Spółdz. Mieszk. i inne osoby prawne) 30.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zad. 1 - 600,00 zł (słownie złotych: sześćset 00/100), Zad. 2 - 600,00 zł (słownie złotych: sześćset 00/100), Zad. 3 - 600,00 zł (słownie złotych: sześćset 00/100), Zad. 4 - 60,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt 00/100), Zad. 5 - 450,00 zł (słownie złotych: czterysta pięćdziesiąt 00/100), Zad. 6 - 60,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt 00/100), Zad. 7 - 120,00 zł (słownie złotych: sto dwadzieścia 00/100).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a w szczególności posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, z należytą starannością przynajmniej 10 operatów szacunkowych nieruchomości; b) posiada uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości lub dysponuje albo będzie dysponować personelem posiadającym wymienione uprawnienia; d) posiada aktualną polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - min. na kwotę określoną w rozporządzeniu z 21.09.2004r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego (Dz.U. 207, poz. 2112); e) wykaże, że spełniła obowiązek doskonalenia kwalifikacji zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości w sposób przewidziany w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 17.04.2008r. w sprawie stałego doskonalenia zawodowego przez rzeczoznawców majątkowych, pośredników w obrocie nieruchomościami oraz zarządców nieruchomości (Dz.U. Nr 80, poz.475). 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Wykonawca, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Pzp (art.26 ust. 2a ustawy Pzp). 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art.26 ust. 2b ustawy Pzp). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust.1 ustawy Pzp). Za podmioty występujące wspólnie uważa się spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność względem Zamawiającego za należyte wykonanie umowy. W przypadku, gdy zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni do przedstawienia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych powyżej, Wykonawca jest zobowiązany złożyć niżej wymienione oświadczenie i dokumenty: w formie oryginału: 1. oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp lub pisemne zobowiązanie podmiotów posiadających wiedzę i doświadczenie/ potencjał techniczny/ osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 ustawy Pzp, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane): 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami potwierdzającymi, że osoby te posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości; 5. jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów ma zawierać wyraźne oświadczenie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów osobowych na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp), 6. do wykazu, o którym mowa w pkt 4 należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości 7. wykaz prac wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających. Wykaz winien obejmować operaty wykonane zgodnie z wymogami zawartymi powyżej wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie; 8. w przypadku oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów wiedzy i doświadczenia innych podmiotów (art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy na rzecz prowadzonego postępowania przetargowego niezbędnych zasobów wiedzy i doświadczenia, 9. oświadczenie potwierdzające, że on i / lub osoba wyznaczona do wykonywania zamówienia spełniła obowiązek doskonalenia kwalifikacji zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości w sposób przewidziany w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 17.04.2008r. w sprawie stałego doskonalenia zawodowego przez rzeczoznawców majątkowych, pośredników w obrocie nieruchomościami oraz zarządców nieruchomości (Dz.U. Nr 80, poz.475). 10. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca i / lub osoba wyznaczona do wykonywania zamówienia jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - min. na kwotę określoną w rozporządzeniu z 21.09.2004r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego (Dz.U. 207, poz. 2112); A) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B) Dokument, o którym mowa w pkt A) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt A), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia powyższego pkt B) stosuje się odpowiednio. WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE: - Dokument wymieniony w pkt 3 musi być złożony odrębnie przez każdego z Wykonawców. - Oświadczenie wymienione w pkt 1, Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane w tym zakresie przez Pełnomocnika Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców jednakże jeżeli jakikolwiek punkt oświadczenia nie jest spełniany przez któregokolwiek z Wykonawców, należy to wyraźnie zaznaczyć. W przeciwnym wypadku Zamawiający uzna, że każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnia wszystkie warunki we wskazanym oświadczeniu). - Oświadczenie wymienione w pkt 2, musi złożyć każdy z Wykonawców odrębnie (oświadczenie podpisane w tym zakresie przez uprawnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców - osoby wskazane we właściwym dokumencie rejestrowym, umowie s.c., statucie, etc. lub przez Pełnomocnika danego Wykonawcy). - Dokumenty wymienione w pkt od 4 do 10 Wykonawcy mogą złożyć jako wspólne dla nich dokumenty lub każdy z nich odrębnie. Warunek dotyczący doświadczenia, personelu oraz ubezpieczenia badany będzie łącznie. - W Formularzu ofertowym w części dotyczącej wskazania Wykonawcy i dotyczących go danych (m.in. danych adresowych) - należy wpisać wszystkich Wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane (m.in. dane adresowe). - Do oferty musi być załączone - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia
Wydział Zamówień Publicznych,
51-163 Wrocław
al. M. Kromera 44
pok. 140 (I piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław al. M. Kromera 44 pok. 140 (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Skarbu Państwa na terenie miasta Wrocławia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych położonych w dzielnicach Stare Miasto i Śródmieście, Krzyki w celu aktualizacji lub ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego, użytkowania, trwałego zarządu. Maksymalna ilość przewidzianado wykonania 150.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.91.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Skarbu Państwa na terenie miasta Wrocławia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych położonych w dzielnicy Fabryczna w celu aktualizacji lub ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego, użytkowania, trwałego zarządu. Maksymalna ilość przewidzianado wykonania 150.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Skarbu Państwa na terenie miasta Wrocławia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych położonych w dzielnicy Psie Pole w celu aktualizacji lub ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego, użytkowania, trwałego zarządu. Maksymalna ilość przewidzianado wykonania 150.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Skarbu Państwa na terenie miasta Wrocławia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych na terenie miasta Wrocławia w celu: - zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym, - ustalenia wysokości odszkodowania w związku z nabyciem nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa,- zamiany nieruchomości,- zniesienia współwłasności,- zwrotu wywłaszczonej nieruchomości,- ustalenia wartości służebności przechodu, przejazdu drogi koniecznej, przesyłu. Maksymalna ilość przewidzianado wykonania 15.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Skarbu Państwa na terenie miasta Wrocławia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości gruntowych zabudowanych na terenie miasta Wrocławia w celu; - aktualizacji lub ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, użytkowania.- zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym, - ustalenia wysokości odszkodowania w związku z nabyciem nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa,- na potrzeby zamiany nieruchomości,- zniesienia współwłasności,- zwrotu wywłaszczonej nieruchomości.Operaty szacunkowe winny zawierać obmiar podstawowych parametrów funkcjonalno - użytkowych obiektu budowlanego (powierzchnia, kubatura) w zakresie niezbędnym do wykonania wyceny Maksymalna ilość przewidzianado wykonania 15.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Skarbu Państwa na terenie miasta Wrocławia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości samodzielnych lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży na terenie miasta Wrocławia (z określeniem wartości udziału w prawie użytkowania wieczystego gruntu) Maksymalna ilość przewidzianado wykonania 15.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Skarbu Państwa na terenie miasta Wrocławia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości gruntowych na terenie miasta Wrocławia w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności oraz sprzedaży prawa własności dotychczasowym użytkownikom wieczystym (w tym Spółdz. Mieszk. i inne osoby prawne) Maksymalna ilość przewidzianado wykonania 30.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Umowa ramowa na dostawę środków spożywczych i żywności
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (6 części) - edycja 12/2024
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap II
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.