Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-03
Koszalin: Usługi w zakresie konserwacji urządzeń wchodzących w skład systemów ochrony technicznej oraz napraw awaryjnych w ramach całodobowego dyżuru serwisowego w obiektach wojskowych znajdujących się na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy /WOG/Ochrona/14
Numer ogłoszenia: 44379 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. 4 Marca, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, faks 94 3456244.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie konserwacji urządzeń wchodzących w skład systemów ochrony technicznej oraz napraw awaryjnych w ramach całodobowego dyżuru serwisowego w obiektach wojskowych znajdujących się na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy /WOG/Ochrona/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie konserwacji urządzeń wchodzących w skład systemów ochrony technicznej oraz napraw awaryjnych w ramach całodobowego dyżuru serwisowego w obiektach wojskowych w Koszalinie, Kołobrzegu i Darłowie znajdujących się na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wojskowych systemów elektronicznych 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 35.12.17.00 - Systemy alarmowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się: 1. Posiadaniem aktualnej (ważnej na dzień składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) koncesji wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia uprawniającą do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (zgodnie z Ustawą o Ochronie Osób i Mienia z dnia 22 stycznia 1997 roku, Dz. U. nr 114, poz. 740 z późn. zm). 2. Posiadaniem aktualnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego o klauzuli POUFNE, co najmniej drugiego stopnia wydanego na podstawie ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228) stwierdzającego, że Wykonawca posiada zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się: Wykonanymi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanymi, głównymi usługami w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej dwóch (2) usług w zakresie konserwacji i naprawy technicznych systemów alarmowych w obiektach związanym z obronnością lub bezpieczeństwem państwa podległych Ministrowi Obrony Narodowej, (z podaniem ich nazwy, wartości, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie), każda o wartości nie mniej niż 100000 zł. Okres realizacji usługi, wymaganych wyżej nie może być krótszy niż 12 miesięcy (okres ciągły). Jeżeli Wykonawca dysponował będzie wiedzą i doświadczeniem udostępnianym przez inne podmioty, Wykonawca powinien wskazać te podmioty oraz załączyć zobowiązanie podmiotów udostępniających wiedzę i doświadczenia wraz z wymaganymi dokumentami
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się: 1. Posiadaniem całodobowego dyżuru serwisowego, który umożliwi skierowanie grupy serwisowej do obiektów Zamawiającego, w celu przystąpienia do usuwania awarii systemu alarmowego w czasie do czterech (4) godzin od zgłoszenia. 2. Posiadaniem przysposobionej i spełniającej określone wymagania zgodnie z Ustawą o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 182, poz.1228) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011 roku w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych, (Dz. U. z 2011 nr 276, poz. 1631) kancelarię umożliwiającą pracę z dokumentacją niejawną
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się: 1. Dysponowaniem niezbędną liczbą, zapewniających ciągłość i niezawodność realizacji zamówienia, pracownikami zabezpieczenia technicznego, posiadającymi kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie zapewniające wykonywanie zamówienia, w tym: co najmniej sześciu (6) pracowników (projektanci, instalatorzy w zakresie instalowania systemów alarmowych klasy SA-4, konserwatorzy), posiadających: 1) Aktualną legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego. 2) Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli, co najmniej POUFNE. 3) Aktualne świadectwo ukończenia kursu w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych. 4) Zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych. 2. Dysponowaniem pełnomocnikiem do spraw ochrony informacji niejawnej przeszkolonym w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się: Posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zakres odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej o wartości co najmniej 250000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, nie więcej niż dziesięciu (10) Wykonawców. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż dziesięciu (10) Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania tych warunków, zgodnie z punktacją określoną poniżej w ogłoszeniu: 1. W przypadku, gdy Wykonawca jedynie wykaże spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w punkcie III.3.2) niniejszego ogłoszenia - 1 punkt. 2. Za każdą (ponad wymagane dwie usługi) wykonaną usługę w zakresie konserwacji i napraw technicznych systemów alarmowych w obiektach związanych z obronnością lub bezpieczeństwem państwa podległych Ministrowi Obrony Narodowej, o wartości nie mniej niż 100000 zł. Okres realizacji usługi nie może być krótszy niż 12 miesięcy (okres ciągły) - (dodatkowo) 2 punkty za każdą dodatkową wykazaną usługę (zostanie przyznanych maksymalnie 10 punktów). 3. Wykonawca wykaże, ze posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ponad kwotę 250000 zł, o co najmniej 50000 zł - 1 punkt. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż dziesięciu Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Cena 1 roboczogodziny naprawy - 40
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Kancelaria Jawna 17 WOG (numer telefonu 94 3456417), która znajduje się na I piętrze, lokal nr 110 w budynku nr 15 w Koszalinie ul. 4 Marca (przez Biuro Przepustek).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Dostawa kart podarunkowych na potrzeby pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z o.o. w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5 ".
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
- Sprzątanie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych w Koszalinie w 2025 roku
- Automatyczny System Parkingowy (II)
- Świadczenie usług gastronomicznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- 30/TP1/SZP-2/2024 Dostawa serwerów do przechowywania logów wraz z gwarancją i wsparciem technicznym dla Politechniki Koszalińskiej
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Niemcza realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego z wdrożeniem w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Urzędu Miejskiego w Łasku
- Rozbudowa systemu IBM QRadar poprzez dostawę licencji wraz z usługami wsparcia producenta dla Urzędu Regulacji Energetyki.
- Dostawa sprzętu sieciowego i oprogramowania pn.: "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania związana z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.