To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-30
Opole: USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA
W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA KOMBATANTÓW
W OPOLU , UL. CHMIELOWICKA 6
Numer ogłoszenia: 443824 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321901 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu, ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4743697, 457 54 95, faks 0-77 4743697, 457 54 95.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA KOMBATANTÓW W OPOLU , UL. CHMIELOWICKA 6.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest: ochrona fizyczna Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu, ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole polegająca na ochronie osób i mienia Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów wraz z parkingiem i garażem poprzez sprawowanie bezpośredniej ochrony fizycznej u Zamawiającego z siedzibą przy ul. Chmielowicka 6, w Opolu: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres i warunki realizacji zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do świadczenia ciągłej usługi fizycznej ochrony osób i mienia, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego, i wewnętrznymi regulacjami oraz instrukcjami Zamawiającego. Uprawnienia pracowników ochrony uregulowane są w Rozporządzeniach Rady Ministrów opublikowanych w : Dz. U. Nr 144 poz 933, Dz.U Nr 120 poz 780, Dz.U. nr 86 poz. 543 i Dz,. U. Nr 89 poz 563 z dnia 30 czerwca 1998 r. Zakres przedmiotu zamówienia: a)Ochrona fizyczna obiektu realizowana będzie w trybie 16 godzinnym przez 5 dni tygodnia w dni powszednie i i 24-godzinnym w dni wolne od pracy ( świąteczne) przez odpowiednio ubranego pracownika ochrony stacjonarnej (jednego pracownika na zmianie) przygotowanego zawodowo do wykonywania czynności ochronnych z minimum 2 letnim stażem pracy w zakresie przewidzianym do wykonywania usługi ochrony osób i mienia, bez wymogu posiadania licencji przez szeregowych pracowników ochrony , oraz minimum jedną osobę nadzorującą pracowników wykonujących ww. usługę ochrony w obiekcie Zamawiającego posiadających licencję I lub II stopnia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia ( Dz. U. Z 2005 r, Nr 45 poz.1221 ze zmianami). Wymagana liczba pracowników ochrony stacjonarnej przewidywanej do pracy zmianowej minimum 4 osoby zgodnie z harmonogramem pracy w danym miesiącu. b)Osoby wykonujące czynności ochrony musi cechować wysoka kultura osobista, komunikatywność, muszą zachowywać się w sposób kulturalny i uprzejmy oraz udzielać informacji użytkownikom obiektu w sposób rzeczowy i kulturalny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia o zmianę wyznaczonego przez Wykonawcę pracownika ochrony. c)Zamawiający wymaga od Wykonawcy obsady posterunku w ochranianym budynku w systemie dwuzmianowym tj. dla ochrony w dni powszednie zmiana co 8 godzin, dla ochrony w dni wolne od pracy ( świąteczne) zmiana co 12 godzin. d)Wykonawca zapewni łączność radiową w budynku Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole poprzez urządzenia radiowe pracujące w radiokomunikacji, zapewniające łącze ruchome lądowe pomiędzy stanowiskami w budynku Zamawiającego, a zewnętrznym stanowiskiem kierowania i kontroli pracowników ochrony. e)zapewni wszystkim swoim pracownikom chroniącym obiekt Zamawiającego własne środki łączności radiowej działające na wydzielonym dopuszczonym do użycia przez właściwą instytucję paśmie , zapewni wysoki poziom ich dyspozycyjności i wszelkie inne środki w ilościach gwarantujących prawidłową realizację zamówienia (łączność telefoniczną za pomocą telefonów komórkowych kieszonkowe przyciski (piloty anty - napadowe ). Zamawiający wymaga by w pomieszczeniu dyżurki pielęgniarek była zapewniona łączność radiowa z minimum jedną pielęgniarką wyposażoną w minimum 1szt.urządzenia anty napadowego.a)Wykonawca składając ofertę winien uwzględnić w niej kalkulację wszystkich kosztów związane z uruchomieniem pasma radiowego w urządzeniu do transmisji zagrożeń drogą radiową. Po zakończeniu czasu trwania umowy na ochronę osób i mienia Wykonawca może zdemontować zainstalowane urządzenia i zabrać gdyż nie są one własnością Zamawiającego. b)Wykonawca jednocześnie udostępni numery telefonów (kontaktowe), które posłużą do bezpośredniej komunikacji z osobami odpowiedzialnymi za ochronę obiektu w oparciu o system telefonii komórkowej .Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do : Wykonywania ochrony zdrowia i życia mieszkańców domu oraz mienia DPS dla Kombatantów przed kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem, Ochrony i zabezpieczenia obiektu przed przedostaniem się na teren DPS dla Kombatantów osób nieupoważnionych, Kontroli ruchu osobowego i towarowego, oraz środków transportu przez bramę i wejście główne do DPS dla Kombatantów , Zwracania szczególnej uwagi na mieszkańców domu, którzy często oddalają się od DPS, na inne osoby obce przebywające na terenie Domu, i zgłaszania personelowi domu informacji na temat osób spożywających na terenie domu alkohol lub będących pod przybywających do domu pod wpływem alkoholu. Obsługi - w zakresie niezbędnym centrali sygnalizacji alarmu pożaru i oddymiania oraz urządzeń technicznych dotyczących sygnalizacji alarmu pożarowego Współdziałania - w razie zaistnienia zagrożenia - z jednostkami straży pożarnej, policji, stacji monitoringu, oraz jednostkami ratowniczymi oraz medycznymi Likwidowania ewentualnych ognisk pożarów na terenie chronionego obiektu przy pomocy sprzętu będącego na wyposażeniu DPS dla Kombatantów w Opolu, Niezwłocznego powiadamiania odpowiednich służb o awariach związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych, uszkodzeniem instalacji (alarmowych, elektrycznych, wodnej, kanalizacyjnej, itp.) lub innych zdarzeniach powodujących zagrożenie bezpieczeństwa lub ciągłości pracy Zamawiającego, Prowadzenia stosownej dokumentacji (Książka służb/ Dziennik zmiany) - z wpisami dotyczącymi danych personalnych pracowników wykonujących usługę, przebiegiem służby (w tym godziny obchodów) i wszystkich ważnych zdarzeń na terenie obiektów - w sposób ciągły i chronologiczny . Wpisów do w/w Książki/Dziennika mogą również dokonywać upoważnieni przedstawiciele DPS dla Kombatantów w Opolu i Wykonawcy usługi, Wypełnioną książkę z przebiegiem służby ochrony osób i mienia w formie oryginału Wykonawca ma obowiązek oddać Zamawiającemu nie później niż w ostatnim dniu każdego kwartału.Przechowywania i przyjmowania, oraz wydawania kluczy do pomieszczeń upoważnionym pracownikom DPS Dla Kombatantów , przechowywania zapasowych kluczy od mieszkań i potwierdzania każdorazowo tych czynności w stosownej ewidencji. Niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego w razie usiłowania dokonania lub dokonania kradzieży, włamania, napadu, dewastacji mienia, ataku terrorystycznego lub innego czynu przestępczego na osobach lub mieniu znajdujących się na terenie objętym zakresem wykonywanej usługi. Niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego w razie zaistnienia nieszczęśliwego wypadku, awarii sieci gazowej, wodno -kanalizacyjnej, CO lub pożaru, czy też stwierdzenia próby podpalenia na terenie objętym zakresem wykonywanej usługi oraz równoczesne powiadomienie odpowiednich miejskich służb ratowniczych. Niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego o niemożności wykonania obowiązków umownych lub ich części wraz z podaniem przyczyny takiego stanu. Współdziałaniu z personelem medycznym przy udzielaniu pierwszej pomocy w nagłych wypadkach, Doraźnej pomocy przy transportowaniu, przemieszczaniu mieszkańców wymagających takiej pomocy, Obsłudze centrali telefonicznej z przywołaniem mieszkańców do telefonu. Dozorowaniu wszelkich imprez plenerowych odbywających się na terenie DPS dla Kombatantów, Zamykaniu furtek i bram prowadzących na teren DPS dla Kombatantów o godz.22:00, otwieranie o godz. 6:00, lub w porozumieniu z kierownictwem zamawiającego, otwieranie bram dla samochodów zaopatrzenia na kuchnię, dbałości o przestrzeganie zakazu wjazdu pojazdów na teren DPS dla Kombatantów w Opolu Podejmowaniu doraźnych działań zapobiegających nadmiernemu zużyciu energii, min.: gaszenie niepotrzebnych świateł, zamykanie drzwi i okien, zakręcanie cieknących kranów, spłuczek itp. Monitorowaniu wskazań temperatury w urządzeniach : mroźnia i chłodnia na Kuchni DPS dla Kombatantów , oraz sprawdzanie wyłączenia po zakończeniu pracy Kuchni urządzeń gazowych, Podejmowaniu innych czynności niezbędnych do ochrony osób i mienia, które wynikną w trakcie realizacji umowy. Zapewnienia na własny koszt w okresie tygodnia przed przejęciem zadań ochronnych, skierowania wyznaczonych pracowników, celem zapoznania się ze specyfiką obiektów i płynnego przejęcia ochrony we wskazanym terminie. Zapewnienie wsparcia posterunku ochrony udziałem grupy interwencyjnej i każdorazowego stawienia się na wezwanie w ciągu max. 15min. licząc od chwili zgłoszenia, oraz prowadzenie patroli prewencyjnych na terenie siedziby Zamawiającego (teren wewnętrzny i zewnętrzny ) min. 1 jeden raz dziennie w godzinach między 16 :00 - 6:00 Zamawiający udostępni Wykonawcy na swoim terenie nieodpłatnie: pomieszczenie na posterunek znajdujące się w budynku głównym na parterze w obrębie klatki schodowej K2, do samodzielnego wyposażenia tego pomieszczenia. Koszt wyposażenia pomieszczenia portierni ponosi Wykonawca. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do bezwzględnego dostosowania się do postanowień strażaka dotyczących wyposażenia i wystroju tego pomieszczenia. W związku z usytuowaniem przestrzeni portierni na poziomie parteru i włączeniu w przestrzeń wydzielonej pożarowo klatki schodowej , pomieszczenie portierni nie może być wyposażone w meble i wystrój z materiałów palnych, zakazuje się używania urządzeń elektrycznych takich jak czajnik, słoneczko, termowentylator itp. Elementy wystroju wnętrza muszą być wykonane z materiałów niepalnych : np. meble z płyt kamiennych, z elementów stalowych. Wykonawca bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie nie może dokonywać istotnych zmian, ani ulepszeń pomieszczenia portierni lub przedsionka przed wejściem do portierni. Oprócz pisemnej zgody Zamawiającego wymagane jest również uzyskanie pisemnych uzgodnień z Opolskim Komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej. Stałe elementy wykończeniowe, ulepszające lub instalacyjne wykonane przez Wykonawcę w pomieszczeniu portierni, lub przedsionka przed wejściem do portierni, które są na trwale z nim związane, stanowią część składową pomieszczenia w budynku. Po zakończeniu wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca nie ma prawa odłączenia i zabrania urządzeń, ulepszeń i instalacji wykonywanych przez niego w pomieszczeniu, jeżeli te urządzenia, ulepszenia i instalacje stały się częścią składową pomieszczenia. Nakłady inwestycyjne z chwilą ich powstania zwiększające wartość pomieszczenia Wykonawca przekaże nieodpłatnie Zamawiającemu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIETRZAK EDWARD Agencja Detektywistyczna Konwoju i Ochrony "AGAR"
jakie przetargi wygrała firma
PIETRZAK EDWARD Agencja Detektywistyczna Konwoju i Ochrony "AGAR"
- Konsorcjum AGAR A.D.AGAR A.K Agencja Detektywistyczna Konwoju Ochrony AGAR Edward Pietrzak AGAR Agencja Konwoju Ochrony Mienia Osób Arkadiusz Pietrza, ul. Ozimska 40, 45-058 OPOLE, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82128,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89909,12
Oferta z najniższą ceną: 89909,12 / Oferta z najwyższą ceną: 89909,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup wraz z dostawą wyrobu i produktów leczniczych (z podziałem na 4 zadania).
- Organizacja 12 warsztatów kulinarnych o charakterze integracyjnym dot. kuchni polskiej oraz krajów spoza Unii Europejskiej
- Dostawy produktów mięsnych i wędliniarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów zoologicznych do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w 2025 r." - granulat dla liściożerców
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domów Dziennego Pobytu Złota Jesień i Magda - Maria w Opolu "
- Usługi ochrony osób i mienia w Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i mienia Galerii Bielskiej BWA przy ul. 3 Maja 11 w Bielsku-Białej
- Usługa ochrony mienia wraz z przyległym terenem obiektu Łaźnia Moszczenica w Jastrzębiu-Zdroju
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zapewnienie usług ochrony budynku Galerii Sztuki Współczesnej "Bunkier Sztuki" przy Placu Szczepańskim 3A w Krakowie
- Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia na terenie Europejskiego Centrum Artystycznego im. Fryderyka Chopina w Sannikach.
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia (UOF4)
- Świadczenie usług ochrony w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Katowicach wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych w okresie 12 miesięcy
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.