eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu współfinansowanego ze środków UEMazowieccy Liderzy Nauczania Sukcesu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-30

Warszawa: Dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE: Mazowieccy Liderzy Nauczania Sukcesu.
Numer ogłoszenia: 443826 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie , ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6353289, faks 22 8877828.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mscdn.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE: Mazowieccy Liderzy Nauczania Sukcesu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE: Mazowieccy Liderzy Nauczania Sukcesu. Pamięć USB flash driver, w obudowie metalowej, typu rotalink, o pojemności, co najmniej 4 GB, USB 2.0, Minimalna prędkość odczytu: 20.00 MB/s; Minimalna prędkość zapisu: 15.00 MB/s, z uchwytem na smycz, Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia 5 rodzajów pamięci, z których Zamawiający wybierze 1 rodzaj. Na wybranym rodzaju pamięci Wykonawca wykona metodą grawera laserowego logotypy projektu dostarczone przez Zamawiającego. 585  szt. Pamięć USB flash driver, w obudowie metalowej, typu rotalink, o pojemności, co najmniej 8 GB, USB 2.0, Minimalna prędkość odczytu: 20.00 MB/s; Minimalna prędkość zapisu: 15.00 MB/s, z uchwytem na smycz. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia 5 rodzajów pamięci, z których Zamawiający wybierze 1 rodzaj. Na wybranym rodzaju pamięci Wykonawca wykona metodą grawera laserowego logotypy projektu dostarczone przez Zamawiającego. 15  szt. Smycze sublimacyjne o szerokości nie mniejszej niż 1,5 cm i nie większe niż 2,00 cm, w kolorze niebieskim, dwustronnym. Smycz zakończona karabińczykiem z możliwością zawieszenia identyfikatora. Integralną częścią smyczy jest identyfikator z nadrukiem kolorowym ok. 10 kolorów, dwustronnym według projektu własnego zamawiającego, wykonany z papieru laminowanego o wymiarach 12 cm/ 9 cm. 600  szt. Długopis metalowy z wkładem niebieskim. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia 10 rodzajów długopisów, z których Zamawiający wybierze 1. Na wybranym rodzaju długopisu Wykonawca wykona metodą grawera laserowego logotypy projektu wraz z odwołaniem słownym o źródle współfinansowania - dostarczone przez Zamawiającego. 600  szt. System wystawienniczy typu roll-up. W skład systemu wystawienniczego wchodzi: kaseta z mechanizmem rolującym, składany maszt podtrzymujący planszę, plansza graficzna, pokrowiec na cały system; kaseta, maszt wykonane z aluminium; plansza wykonana z papieru laminowanego dwustronnie; laminat matowy; plansza nie może przepuszczać światła; druk wielobarwny jednostronny (4+0) o wysokiej jakości wg materiałów graficznych dostarczonych przez Zamawiającego; cały system powinien być lekki i bardzo stabilny; system powinien mieć możliwość wymiany planszy graficznej; wymiary systemu razem z planszą: szerokość w granicach: 85-90 cm, wysokość w granicach: 200-230 cm 2  szt. Brulion A4 w kratkę (notes). Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia 4 rodzajów brulionów (notesów), z których Zamawiający wybierze maksymalnie 1 rodzaj. Na wybranym rodzaju brulionu na wszystkich kartkach Wykonawca wykona logotypy projektu wraz ze znakiem wodnym, jako tło oraz z odwołaniem słownym o źródle współfinansowania - dostarczone przez Zamawiającego. 600  szt. Teczka (aktówka) konferencyjna, sztywna. Posiada rączkę, zapinana na zamek. Wymiary: 39 x 7,5 x 28cm +/- 10 %. Kolor czarny, materiał - poliester lub ekoskóra. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia 3 wzorów teczki, z których Zamawiający wybierze 1. Na wybranym wzorze teczki Wykonawca wykona metodą grawera laserowego lub tłoczenia logotypy projektu - dostarczone przez Zamawiającego. 600  szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobrania wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonania oceny spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonania oceny spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonania oceny spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Zamawiający dokona w drodze aneksu uaktualnienia stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującą ustawą od towarów i usług. Uaktualniona stawka podatku VAT będzie obowiązywała w dalszej części realizacji zamówienia wynikającej z umowy; Wielkość zamówienia może ulec zmianie w wyniku zmniejszenia zapotrzebowania Zamawiającego na rzeczy będące przedmiotem zamówienia. W zakresie terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należnego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mscdn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli 00-236 Warszawa, ul. Świętojerska 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2012 godzina 13:00, miejsce: Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli 00-236 Warszawa, ul. Świętojerska 9 sekretariat MSCDN..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Mazowieccy Liderzy Nauczania Sukcesu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.