Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-12
Piekary Śląskie: Montaż z podłączeniem, demontaż oraz wynajem elementów oświetlenia świątecznego
Numer ogłoszenia: 443984 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż z podłączeniem, demontaż oraz wynajem elementów oświetlenia świątecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Montaż we wskazanych(przez Zamawiającego) miejscach wraz z podłączeniem do sieci oświetlenia ulicznego dekoracji świątecznych typu OSD w ilości 60 szt. stanowiących majątek gminy, konserwację i demontaż. 2.Wynajmu, wykonania montażu z podłączeniem do sieci oświetlenia ulicznego i demontażu dekoracyjnych elementów świątecznych opisanych w specyfikacji technicznej elementów dekoracyjnych (zał. Nr 3 do SIWZ ) w niżej wymienionych ciągach ulic w Piekarach Śląskich: a) ul. Bytomska skrzyżowanie z ul. Karola Miarki dekoracja świetlna w kształcie choinki wys. 10 m, b) ul. Bytomska Urząd Miasta dekoracja drzewa wysokiego dekoracja świetlna na bazie oświetlenie kurtyny lub warkocze świetlne LED okrywające koronę z góry na dół, barwa: ciepła biała oraz sopli - spadające światło LED, barwa: zimna biała, c) ul. Bytomska MDK dekoracja drzewa małego przy MDK oświetlenie na bazie kurtyny lub warkocze świetlne LED okrywające koronę z góry na dół barwa: ciepła biała, d) ul. Bytomska Rondo Kopalni Julian dekoracja świetlna element przestrzenny typu fontanna 3D składający się z 20 niezależnych ramion-trysków z efektami iskrzenia, mocowana do istniejącego słupa o wymiarach: podstawa 380cm-400cm, wysokość 7,5m, e) ul. Bytomska Rondo Kopalni Julian dekoracja świetlna 3D okalająca słup wys. 3,00 m Ilość: 6 szt. f) ul. Bytomska dekoracja świetlna element przestrzenny typu choinka 3D, montowana na latarniach. Ilość: 24 szt. g) ul. Bytomska dekoracja świetlna element płaski 2D montowany nad jezdnią, h) ul. Wyszyńskiego Rondo Kopalni Andaluzja dekoracja świetlna element przestrzenny typu gwiazda 3D, średnica 3,50 m montowana na słupie, i) ul. Wyszyńskiego Rondo Kopalni Andaluzja dekoracja świetlna element przestrzenny typu gwiazda 3D, średnica 1,40 m montowana na latarniach. Ilość: 6 szt. j) ul. Wyszyńskiego dekoracja świetlna w kształcie trójkąta - element płaski 2D, montowana na latarniach. wymiary: min Ilość: 12 szt. ODS-076 wymiary: min 240cm x 100cm k) ul. Papieża Jana Pawła II - dworzec autobusowy dekoracja daszków dworca sople świetlne LED dł. łączna 240mb, element przestrzenny typu stożek 3D - 2 szt. montowany na latarniach. l) ul. Roździeńskiego dekoracja świetlna w kształcie półchoinek element płaski 2D, montowana na słupach. Ilość: 4 szt.wymiary: min ł) ul. Przyjaźni dekoracja świetlna w kształcie półchoinek element płaski 2D, montowana na słupach. Ilość: 4 szt. m) ul. Główna dekoracja świetlna w kształcie półchoinek element płaski 2D, montowana na słupach. Ilość: 4 szt. Zamawiający dopuszcza zastosowanie elementów dekoracyjnych równoważnych o parametrach nie gorszych niż podanych w opisie specyfikacji technicznej elementów dekoracyjnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- przedmiot j.w. do wartości 50 % zamówienia tj. 83 658,00 zł
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dysponowanie min.1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - dysponowanie min. 2 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - dysponowanie min. 1 osobą uprawnioną do obsługi podnośników montażowych na podwoziu samochodowym, - dysponowanie min. 2 osobami, które odbyły szkolenia i posiadają zaświadczenie lub kwalifikacje uprawniające do kierowania ruchem drogowym.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony formularz oferty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający w czasie trwania umowy zastrzega sobie możliwość wyboru innych elementów dekoracyjnych związanych z zmianą koloru, barwy oświetlenia, kształtu elementów o parametrach technicznych jak w SIWZ w ilości do 40% całości dekoracji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie
ul. Bytomska 84
41-940 Piekary Śląskie
Biuro Zamówień Publicznych , pok.218.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie Biuro Zamówień Publicznych , pok.218.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Oznakowanie poziome dróg publicznych na terenie Piekar Śląskich w roku 2025
- Ochrona osób i mienia - Kochcice
- "Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowej prasy kanałowej (belownicy)"
- Zmiana systematyki jednostki ewidencyjnej, dostosowanie identyfikatorów działek, budynków, lokali i jednostek rejestrowych do rozporządzenia egib. Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej i zawiadomień
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.