eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parczew › Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2013/2014, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Parczewie na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Ostrowie Lubelskim- Zadanie nr 4 - drogi nr 813, 820 i 821

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-31

Parczew: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2013/2014, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Parczewie na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Ostrowie Lubelskim: - Zadanie nr 4 - drogi nr 813, 820 i 821
Numer ogłoszenia: 443990 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206177 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie, ul. Wojska Polskiego 21, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3542314, faks 083 3541694.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2013/2014, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Parczewie na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Ostrowie Lubelskim: - Zadanie nr 4 - drogi nr 813, 820 i 821.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2013/2014, tj. zwalczanie śliskości nawierzchni i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Parczewie w następującym zakresie: ZADANIE NR 4 - Obwód Drogowy Nr 2 w Ostrowie Lub. - drogi nr 813, 820 i 821 1) A. Solarka opłuż. z załad. mater. uszarst. (osprz.Wykonawcy) - 1 szt. (300 godz. pracy i 20 godz. dyżuru); 1) B. Pług średni (osprzęt RDW) - 1 szt. (80 godz. pracy). 2) A. Solarka opłuż. z załad. mater. uszarst. (osprz. Wykonawcy) - 1 szt. (300 godz. pracy i 20 godz. dyżuru); 2) B. Pług średni (osprzęt RDW) - 1 szt. (80 godz. pracy). 3) Pług średni (osprzęt Wykonawcy) - 1 szt. (100 godz. pracy). 4) Pług średni (osprzęt Wykonawcy) - 1 szt. (100 godz. pracy). 5) Pług średni (osprzęt Wykonawcy) - 1 szt. (100 godz. pracy). 6) Pług ciężki (osprzęt RDW) - 1 szt. (50 godz. pracy). 7) Równiarka - 1 szt. (50 godz. pracy). 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) Zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego - Zał. Nr 2 do Specyfikacji Technicznej. b) Utrzymanie w gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji Umowy wraz z jego obsługą w terminie od dnia 30 października 2013 r. do zakończenia świadczenia usług objętych Umową. c) Zapewnienie na każde wezwanie Zamawiającego dyżuru solarki w bazie wskazanego Obwodu Drogowego; przez dyżur solarki należy rozumieć czas pozostawania solarki wraz z ich obsługą w bazie Obwodu Drogowego - od chwili przybycia do bazy do chwili rozpoczęcia świadczenia usług objętych Umową lub do zakończenia dyżuru. d) Zapewnienie bezpośredniej łączności z obsługą sprzętu wykorzystywanego do wykonywania Umowy, w celu przekazywania obsłudze dyspozycji przez osoby wymienione w § 4 ust. 2 Umowy oraz niezwłocznego przekazywania przez tą obsługę osobom wymienionym w § 4 ust. 2 Umowy informacji o: -aktualnym stanie przejezdności dróg, -czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg, -zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, -innych zdarzeniach zauważonych na drodze. e) Uzyskanie pełnej gotowości do świadczenia usług objętych Umową w terminie do dnia 30 października 2013 r. zgodnie z pkt II.7 Specyfikacji Technicznej. f) Udostępnienie sprzętu w celu umożliwienia Zamawiającemu kontroli jego przygotowania w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego, po zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości, zgodnie z pkt II.7 Specyfikacji Technicznej. g) Zapewnienie na własny koszt i własnym staraniem obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług objętych Umową. h) Wykonanie na własny koszt konserwacji sprzętu Zamawiającego, jeżeli był wykorzystywany przy realizacji umowy (oczyszczenie z rdzy, malowanie) i zwrot do RDW w Parczewie - baza Obwodu Drogowego Nr 2 w Ostrowie Lubelskim, ul. Lubartowska 62, w terminie do dnia 15 maja 2014 roku. Wydanie i zwrot sprzętu nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym. 3. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu lub osobom przez niego wskazanym, pojazdy mechaniczne, na których zostaną zamontowane solarki, w celu montażu urządzeń do lokalizacji satelitarnej sprzętu (GPS) a także zapewnić możliwości wymiany uszkodzonego urządzenia GPS. Od chwili zamontowania w pojazdach mechanicznych urządzeń GPS, Wykonawca zobowiązany jest zachować urządzenia GPS w stanie nie pogorszonym, chronić je przed zniszczeniem lub uszkodzeniem oraz chronić je przed dostępem osób niepowołanych. 4. Zamawiający z minimum 1 - dniowym wyprzedzeniem, zawiadomi Wykonawcę o terminie i miejscu montażu urządzeń GPS. 5. W przypadku uszkodzenia urządzenia GPS z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z naprawą lub wymianą uszkodzonego urządzenia GPS. Do faktury obciążającej Wykonawcę dołączony zostanie stosowny protokół techniczny (ekspertyza). 6. Maksymalny czas wykonywania usług objętych Umową przez solarkę bez urządzenia GPS (w przypadku awarii bądź konieczności przemontowania urządzenia, np. przy zmianie pojazdu mechanicznego ) nie przekroczy 48 godzin. Po tym okresie Zamawiający nie dopuści do pracy solarki bez sprawnego urządzenia GPS. W przypadku zmiany (na wniosek Wykonawcy) pojazdu mechanicznego, na których została zamontowana solarka, koszt przemontowania urządzenia GPS ponosi Wykonawca. 7. Po zakończeniu świadczenia przez Wykonawcę usług objętych Umową Zamawiający z minimum 1 - dniowym wyprzedzeniem, zawiadomi Wykonawcę o terminie i miejscu demontażu urządzeń GPS. 8. Zamawiający zabezpieczy i udostępni Wykonawcy, zlokalizowane na placach składowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie, materiały do zwalczania śliskości. Załadunek materiałów do zwalczania śliskości odbywać się będzie staraniem i na koszt Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość składowania w/w materiałów na placach składowych Wykonawcy bez żadnego dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu, pod warunkiem wykazania, że wskazane place spełniają wymagania w zakresie ochrony środowiska. Ponadto, w przypadku składowania w/w materiałów na placach składowych Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na własny koszt i własnym staraniem należytej ochrony w/w materiałów przed utratą i kradzieżą. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo: a)zmniejszenia ilości usług - podane w Umowie ilości usług należy traktować jako maksymalne, b)zmiany ilości usług pomiędzy poszczególnymi jednostkami sprzętowymi objętymi Umową, bez zmiany wynagrodzenia maksymalnego. 10. Usługi realizowane będą zgodnie ze Specyfikacją techniczną warunków usług związanych z pracą solarek, pługów i sprzętu do zimowego utrzymania dróg stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Za rozwiązanie równoważne uznana będzie oferta na wykonanie usług przy wykorzystaniu sprzętu innego niż określony w ST, pod warunkiem, że jego parametry będą nie gorsze niż określone w ST.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ryszard Bernacki FHU ARKARY, ul. Długa 7, 21-110 Ostrów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 199500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 213861,60

  • Oferta z najniższą ceną: 213861,60 / Oferta z najwyższą ceną: 213861,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.