To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-15
Ogłoszenie nr 44401 - 2017 z dnia 2017-03-15 r.
Jarocin: Przebudowa ul. Cmentarnej w Cielczy na odcinku od drogi krajowej nr 11 do ul. Nowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 15893-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin, krajowy numer identyfikacyjny
25085470200000, ul.
Al. Niepodległości
10,
63200
Jarocin, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
627 499 500, faks
627 472 225, e-mail
zamowienia.publiczne@jarocin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jarocin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): NIE DOTYCZY.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Cmentarnej w Cielczy na odcinku od drogi krajowej nr 11 do ul. Nowej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WR-RGK.271.12.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5.1. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji zadania polegającego na przebudowie drogi gminnej ul. Cmentarnej w Cielczy na odcinku od drogi krajowej nr 11 do ul. Nowej na długości ok. 740 m i szerokości 5,5 m o nawierzchnia z betonu asfaltowego. Jezdnia: - frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, - wykonanie wyrównania betonem asfaltowym, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla ruchu KR2 AC8S - 5 cm. Zjazdy dla ruchu ciężkiego: - podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa - 15 cm, - podbudowa z betonu cementowego C16/20 - 15cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 5cm, - betonowa kostka brukowa czerwona - 8 cm. Zjazdy: - warstwa odcinająca z piasku średnioziarnistego - 15 cm, - podbudowa z chudego betonu 15cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 5cm, - betonowa kostka brukowa czerwona - 8cm. Chodnik: - warstwa odcinająca z piasku średnioziarnistego - 10 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 5cm, - betonowa kostka brukowa szara - 6 cm. Ściek z dwóch rzędów z betonowej kostki brukowej: Po lewej stronie jezdni, przy istniejącym krawężniku projektuje się ściek z dwóch rzędów betonowej kostki brukowej grubości 8cm, szarej na ławie betonowej z betonu C12/15. Krawężniki: Z prawej strony drogi krawężnik betonowy wjazdowy o wymiarach 15x22 cm opartym na podsypce cementowo-piaskowej, na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Krawężnik uliczny 15x30 cm opartym na podsypce cementowo-piaskowej na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 w miejscu korekty łuku na skrzyżowaniu z ulicą Nową. Na zjazdach dla ruchu ciężkiego, od strony posesji krawężnik betonowy drogowy 12x25 cm oparty na podsypce cementowo-piaskowej, na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Obrzeża: Na obramowaniu zjazdów i chodnika obrzeża betonowe o wymiarach 8x30 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 5 cm i na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Odwodnienie: Odwodnienie nawierzchni będzie odbywać się powierzchniowo. Zostanie ono zapewnione poprzez nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych. W celu poprawnego odwodnienia nawierzchni przyjęto ściek z dwóch rzędów betonowej kostki brukowej szarej gr. 8 cm opartej na podsypce cementowo-piaskowej na ławie betonowej C12/15. Wszystkie wody spływające z zjadów, istniejącego chodnika oraz nawierzchni jezdni będą odprowadzane za pomocą istniejących 17 wpustów deszczowych przewidzianych do regulacji. Zieleń: Na całym terenie przeznaczonym pod trawniki należy rozłożyć uprzednio przygotowany i oczyszczony humus, na głębokości 5 cm. Po rozścieleniu humusu teren należy wyrównać i uformować poprzez wałowanie. Wierzchnią warstwę gleby należy wzruszyć na głębokości ok. 4 cm celem dokonania obsiewu trawą. Na tak przygotowanym podłożu można rozpocząć wysiew trawy. Przewiduje się usunięcie jednego korzenia drzewa, w celu zwiększenia promienia skrętu. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2 Roboty drogowe. 5.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 5.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja techniczna pn.: "Przebudowa ulicy Cmentarnej w Cielczy (odcinek drogi o nawierzchni bitumicznej, dł. ok. 740 m od dk nr 11 do ul. Nowej)". 5.6. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Projekt umowy. 5.7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie prace i roboty będące przedmiotem niniejszej umowy w trakcie realizacji zamówienia, z wyłączeniem Kierownika budowy. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Tomie II Projekt umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5.8. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 5.9. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5.10. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT471040.86 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 450920,42 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Jarocinie
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4186P Stęgosz - Chrzan
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Jarocińskiego przy użyciu mieszanek min. - bit. na gorąco oraz emulsją i grysami wyk. remonterem drogowym typu "patcher"
- Mechaniczne zamiatanie dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Jarocin wraz z zagospodarowaniem odpadu powstałego w wyniku świadczonej usługi
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.