Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-29
Łęczna: Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego dla SP ZOZ w Łęcznej - powtórka, znak sprawy SP ZOZ-ZP / 21/09
Numer ogłoszenia: 444104 - 2009; data zamieszczenia: 29.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej , ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7516300, faks 081 7526301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.powiatleczynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego dla SP ZOZ w Łęcznej - powtórka, znak sprawy SP ZOZ-ZP / 21/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: .1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego w miejsce wskazane przez Zamawiającego. U Zamawiającego utworzony zostanie bank materiałów stanowiących przedmiot zamówienia, który stanowił będzie własność Wykonawcy i będzie podlegał sukcesywnemu uzupełnianiu przez Wykonawcę, niezwłocznie po zużyciu danego rodzaju materiału przez Zamawiającego . Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w Załączniku Nr 2 - Formularzu cenowym dołączonym do SIWZ, Kod wg CPV: 33.60.00.00-6 3.2. Przedmiot zamówienia ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 24 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.), wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 12 m-y. 3.3. Zamówienie podzielono na 3 zestawy (części). Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zestawy. W ramach zestawu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w ramach zestawu będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 3.4. Podane w załącznikach parametry techniczne należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców elementy nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako wzór.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. Każdy wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę. 5.2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: - podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu, - nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza że: - wykażą się wykonaniem w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania przynajmniej jednej dostawy odpowiadającej rodzajowo przedmiotowi zestawu o łącznej wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty ogółem (w jednej umowie) i potwierdzą, iż umowa ta została wykonana należycie. Jeżeli okres działalności jest krótszy - wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 dostawą o zakresie i o wartości j.w. w okresie prowadzonej działalności, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza że: - są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na wartość minimum 50 000,00 zł 5.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), pod warunkiem załączenia pełnomocnictwa do reprezentowania ich (uczestników konsorcjum, spółki cywilnej) w postępowaniu o to zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy o realizację zamówienia, a ponadto spełnią poniższe wymagania: a)każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum czy spółki cywilnej musi spełnić warunki określone w pkt 5.2. lit a) powyżej, b)oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, c)wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Umocowanie (pełnomocnictwo) musi zostać złożone wraz z ofertą. d)podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia łącznie spełnią warunek określony w pkt 5.2. lit. b) i c) powyżej. 5.4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia 5.5. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż wymienione warunki wykonawca spełnił. 5.6. Zamawiający odrzuci ofertę w sytuacji opisanej w art. 89 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dla oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga się złożenia następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie, e) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych g) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5.2. lit. b): wykaz wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania przynajmniej jednej dostawy odpowiadającej rodzajowo przedmiotowi zestawu o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty ogółem (w jednej umowie), z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że umowa ta została wykonana należycie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz dostaw o zakresie i wartości j.w i dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. W przypadku składania oferty na więcej niż 1 z zestawów warunek udziału w postępowaniu dotyczący dysponowania doświadczeniem musi odpowiadać sumie warunków określonych odpowiednio dla każdego zestawu. h) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5.2. lit. c): - polisa ubezpieczenia lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000,00 zł (uwaga: polisa lub inny dokument ubezpieczenia powinna być ważna na dzień otwarcia ofert. Jeżeli data ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia upływa przed dniem zakończenia realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia się na warunkach nie gorszych niż wymagane w SIWZ na okres do zakończenia realizacji zamówienia przy zachowaniu ciągłości ubezpieczenia. 6.2. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ). 6.3. Wypełniony formularz cenowy (załącznik Nr 2 do SIWZ) 6.4. Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przeprowadzenia niniejszego zamówienia publicznego, przyjęciu ich bez zastrzeżeń, uzyskaniu informacji i wyjaśnień koniecznych do przygotowania oferty (Zał. Nr 4 do SIWZ). 6.5. Oświadczenie o zaakceptowaniu warunków umowy i zobowiązaniu się do zawarcia umowy zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego, stanowiącym załącznik do specyfikacji (Zał. Nr 5do SIWZ). 6.6. Dokumenty i oświadczenia wynikające z pkt. 5.3. w przypadku wspólnego składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.powiatleczynski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ w Łęcznej, ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna, pok. A034 , koszt 10 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat SP ZOZ w Łęcznej, ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO PRZEZNACZONEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DLA MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W PODGŁĘBOKIEM
- Sukcesywne dostawy gazu płynnego propan techniczny wraz z montażem i dzierżawą zbiorników na gaz z wyposażeniem
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO LABORATORIUM MIKROBIOLOGICZNEGO SP ZOZ W ŁĘCZNEJ - POWTÓRKA
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa immunoglobulin dla członków grupy zakupowej prowadzonej przez Warszawskie Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK Sp. z o.o.
- "DOSTAWA LEKÓW" część1
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Zakup wraz z dostawą leków na okres 12 miesięcy
- Dostawa leków Encorafenib oraz Binimetinib dla pacjenta zakwalifikowanego do leczenia przeciwnowotworowego w ramach Ratunkowego Dostępu do Technologii Lekowej w CPiT w Bystrej
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.