Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-01
Pisz: Wspólny zakup energii elektrycznej czynnej dla Gminy Pisz oraz jednostek organizacyjnych Gminy Pisz
Numer ogłoszenia: 44418 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pisz , ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241200, 4241223, faks 087 4235429.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wspólny zakup energii elektrycznej czynnej dla Gminy Pisz oraz jednostek organizacyjnych Gminy Pisz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wspólny zakup energii elektrycznej czynnej dla Gminy Pisz oraz jednostek organizacyjnych Gminy Pisz na potrzeby eksploatacji ciepłowni miejskiej, węzłów cieplnych, kotłowni, basenu miejskiego, lokali, budynków biurowych, budynków użyteczności publicznej i oświetlenia ulicznego. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej do: 1) 66 punktów odbioru energii dla zasilania ciepłowni miejskiej, węzłów cieplnych, kotłowni, basenu miejskiego, budynków biurowych, budynków użyteczności publicznej, lokali, ekologicznej mini przystani żeglarskiej, stadionu i kompleksu sportowego ORLIK; 2) 84 punktów odbioru energii dla zasilania oświetlenia ulicznego. Szczegółowy wykaz oraz charakterystyka punktów odbioru znajdują się w załączniku nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Wykaz podmiotów biorących udział w postępowaniu (zwanych dalej Odbiorcami Końcowymi): 1) Gmina Pisz, ul. Gizewiusza 5, 12-200 Pisz; 2) Gminny Zespół Szkół w Piszu, ul. Wołodyjowskiego 2a, 12-200 Pisz; 3) Szkoła Podstawowa w Kotle Dużym, Kocioł Duży 6, 12-200 Pisz; 4) Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. Klementowskiego 2, 12-200 Pisz; 5) Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Gizewiusza 10, 12-200 Pisz; 6) Gimnazjum Nr 1, ul. Lipowa 15, 12-200 Pisz; 7) Zespół Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli, ul. Dworcowa 2, 12-200 Pisz; 8) Szkoła Podstawowa w Hejdyku, Hejdyk 8, 12-200 Pisz; 9) Przedszkole Miejskie Nr 1, ul. Gizewiusza 9, 12-200 Pisz; 10) Szkoła Podstawowa w Trzonkach, Trzonki 24, 12-200 Pisz; 11) Szkoła Podstawowa im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Liskach, Liski 22, 12-200 Pisz; 12) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Piszu - Szkoła Filialna w Snopkach, Snopki 52, 12-200 Pisz; 13) Szkoła Podstawowa w Jeżach, Jeże 14, 12-200 Pisz; 14) Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Piszu, ul. Jagodna 1c, 12-200 Pisz; 15) Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Mickiewicza 2, 12-200 Pisz. 4. Zamówiona moc umowna dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej wynosi 1492,5 kW w podziale na grupy taryfowe, w tym: 1) B 23 - 156 kW; 2) C11 - 1125 kW; 3) C12b - 147,5 kW; 4) C21 - 64 kW. 5. Szacowana ilość dostarczanej energii elektrycznej w okresie 1 miesiąca wynosi 99.083 kWh w podziale na zużycie w następujących grupach taryfowych: 1) dla punktów odbioru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej B 23 szczyt przedpołudniowy - 2.070 kWh; 2) dla punktów odbioru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej B 23 szczyt popołudniowy - 882 kWh; 3) dla punktów odbioru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej B 23 pozostałe godziny doby - 7.407 kWh; 4) dla punktów odbioru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej C 11 - 70.638 kWh; 5) dla punktów odbioru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej C12b strefa dzienna - 1.900 kWh; 6) dla punktów odbioru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej C12b strefa nocna - 10.557 kWh; 7) dla punktów odbioru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej C21 - 5.629 kWh. 6. Zamawiający oświadcza, że prognoza zużycia energii elektrycznej wskazana w ust. 5 stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w stosunku do prognoz dotyczących poszczególnych Odbiorców Końcowych. Niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego ani Odbiorców Końcowych żadnych roszczeń finansowych, jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający lub Odbiorcy Końcowi zakupią od Wykonawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana, w szczególności spowodowanych zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości punktów poboru energii dla poszczególnych Odbiorców Końcowych, zmianą grupy taryfowej, zmianą mocy zamówionej lub parametrów technicznych punktów poboru energii, faktycznym poborem energii w ramach poszczególnych punktów poboru energii. 7. W zaoferowanej jednostkowej cenie energii elektrycznej dla poszczególnych grup taryfowych muszą być uwzględnione wszystkie dodatkowe koszty oraz opłaty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności wynikające z dokonywania bilansowania handlowego czy też stałe koszty opłat handlowych. 8. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, a w szczególności z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz. 623, z późn. zm.). 9. Rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej nastąpi od dnia skutecznego rozwiązania dotychczasowych umów, sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umów kompleksowych) bądź umów sprzedaży energii elektrycznej czynnej zawartych z przedsiębiorstwem energetycznym Polskiej Grupy Energetycznej Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Białymstoku, ul. Świętojańska 12, 15-082 Białystok - Biuro Obsługi Klienta Giżycko, ul. Przemysłowa 3, 11-500 Giżycko oraz po podpisaniu przez Zamawiającego umowy o świadczenie usług dystrybucji z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (zwanym dalej OSD), posiadającym koncesję na dystrybucję energii elektrycznej wyznaczonym przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki do pełnienia funkcji OSD na obszarze, na którym znajdują się punkty odbioru energii elektrycznej. 10. Warunkiem koniecznym dla realizacji umowy jest jednoczesne obowiązywanie umów: 1) umowy o świadczenie usług dystrybucji, zawartej pomiędzy Zamawiającym a OSD, posiadającym koncesję na dystrybucję energii elektrycznej wyznaczonym przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki do pełnienia funkcji OSD na obszarze, na którym znajdują się punkty odbioru energii elektrycznej wskazane w umowie; 2) Generalnej Umowy Dystrybucyjnej zawartej pomiędzy Wykonawcą a OSD, posiadającym koncesję na dystrybucję energii elektrycznej wyznaczonym przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki do pełnienia funkcji OSD na obszarze, na którym znajdują się punkty odbioru energii elektrycznej wskazane w umowie. 11. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega, że część ani całość zamówienia nie mogą być powierzone podwykonawcom.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą; 2) aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisywania oferty - w przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy może nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego złożony Wykonawcy w przypadku likwidacji punktu odbioru energii, zmiany grupy taryfowej, zmiany mocy zamówionej lub parametrów technicznych punktów poboru energii. W takiej sytuacji strony umowy podpiszą aneks do umowy, zaś rozliczenia dokonywane będą w oparciu o uzgodnione z Wykonawcą ceny jednostkowe, właściwe dla zmienionej grupy taryfowej. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku zmiany taryfy wprowadzonej w trybie określonym przez ustawę Prawo energetyczne oraz zmiany przepisów prawa określających wysokość stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub podatku akcyzowego w zakresie przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pisz.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, pok. nr 39, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty na wykonanie zamówienia należy składać w Urzędzie Miejskim w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, pok. nr 40.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PISZA
- "Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych na terenie miasta i gminy Pisz na 2025 r.
- Dostawa (zakup w stacji Wykonawcy) paliw płynnych do samochodów, maszyn i urządzeń: 1 - eksploatowanych przez PZD w Piszu - Baza w Piszu; 2 - eksploatowanych przez PZD w Piszu - OD Nr 2 w Orzyszu.
- Dostawa 165 ton kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30) do konserwacji dróg.
- Świadczenie usług w zakresie ochrony obiektów, terenu i mienia należącego do Powiatowego Zarządu Dróg w Piszu.
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2025 r.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Zakup energii elektrycznej
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ w Turku.
- Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Aleksandrów
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.