Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-01
Wrocław: usługi pralnicze - w tym pranie wodne, pranie chemiczne oraz dezynfekcja, prasowanie i maglowanie wybranych przedmiotów zgodnie ze specyfikacją asortymentową - wykonywane dla jednostek organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego do 31 marca 2014r
Numer ogłoszenia: 44432 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi pralnicze - w tym pranie wodne, pranie chemiczne oraz dezynfekcja, prasowanie i maglowanie wybranych przedmiotów zgodnie ze specyfikacją asortymentową - wykonywane dla jednostek organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego do 31 marca 2014r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługi pralnicze - w tym pranie wodne, pranie chemiczne oraz dezynfekcja, prasowanie i maglowanie wybranych przedmiotów zgodnie ze specyfikacją asortymentową - wykonywane dla jednostek organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego do 31 marca 2014r Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części (zadania) i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części lub wybrane części zamówienia (zadania). Oferta winna obejmować cały asortyment w danej części zamówienia (zadania)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.1. W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące: 1.1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 1.1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. 1.1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.1.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą podpisane oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - załącznik nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Na podstawie § 5 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817), zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: W celu potwierdzenia spełniania wymagań minimalnych, o których mowa w punkcie 1 Rozdział VI SIWZ, wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą podpisane oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań minimalnych określonych dla usługi stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy, którego wzór określa załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia, wykazy i dokumenty wymienione w Rozdziałach: VI i VIII SIWZ oraz X SIWZ (jeśli dotyczy). 3. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik numer 7 do SIWZ. 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4.1. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4.2. Dokumenty składane w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, na podstawie § 6 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817), są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Pełnomocnictwo składa się w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. OFERTA WSPÓLNA 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 2.1. Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowić i wskazać Pełnomocnika/Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem/Liderem był jeden z Partnerów. Pełnomocnictwo ma być przedstawione w formie pisemnej (oryginał) bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. 2.2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 2.3. Każdy z Partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz musi złożyć odnoszący się do niego odpowiedni dokument wymieniony w punkcie 3.2.2 Rozdział VIII SIWZ. 2.4. Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1.1. Rozdział VIII SIWZ, partnerzy winni spełniać łącznie. 2.5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem/Liderem. 2.6. Jeżeli w toku niniejszego postępowania zostanie wybrana oferta Wykonawców, o których mowa powyżej, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 2.7. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo - jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie pisemnej (oryginał) bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka policji we Wrocławiu
Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
Ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka policji we Wrocławiu Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych Ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa walizkowych zestawów oględzinowych (walizek dochodzeniowo-śledczych) w ilości 60 sztuk
- Usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń hybrydowych dla kadry prowadzącej dydaktykę na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz doktorantów ze Szkoły Doktorskiej UEW
- Wyposażenie audio - video Sali WS Instytutu Matematycznego wraz z instalacją
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium dla Grupy Badawczej Onkologii Neurofizjologicznej z podziałem na 13 części na podstawie umowy ramowej
- Dostawa i montaż pojemników naziemnych systemowych na odpady w 6 lokalizacjach Wrocławia, z dostosowaniem nawierzchni i wykonaniem oznakowania.
- Dostawa urządzenia sonaru holowanego bocznego wraz z asortymentem i szkoleniem dla Komisariatu Wodnego KWP we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne wykonywanie usług pralniczych przedmiotów umundurowania i wyekwipowania na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w 2025 roku" SPRAWA 56/24/P
- Usługa kompleksowego prania i dezynfekcji bielizny oraz pościeli szpitalnej wraz z wdrożeniem / utrzymaniem systemu radiowej identyfikacji i ewidencjonowania bielizny
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z dzierżawą bielizny i odzieży szpitalnej dla SPZOZ w Szamotułach
- "Usługi pralnicze dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi"
- Usługa pralnicza
- Usługi pralnicze na bazie pralni wykonawcy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.