eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWdrożenie założeń strategii promocyjno-informacyjnej dla projektu Budowa linii tramwajowej łączącej ul. Brożka oraz Kampus UJ wraz z systemem sterowania ruchem i nadzoru, współfinansowanego ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Działanie 7.3 - Transport miejski w obszarach metropolitalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-30

Kraków: Wdrożenie założeń strategii promocyjno-informacyjnej dla projektu Budowa linii tramwajowej łączącej ul. Brożka oraz Kampus UJ wraz z systemem sterowania ruchem i nadzoru, współfinansowanego ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Działanie 7.3 - Transport miejski w obszarach metropolitalnych
Numer ogłoszenia: 444494 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie , ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 616 74 19, faks 012 616 74 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zikit.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie założeń strategii promocyjno-informacyjnej dla projektu Budowa linii tramwajowej łączącej ul. Brożka oraz Kampus UJ wraz z systemem sterowania ruchem i nadzoru, współfinansowanego ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Działanie 7.3 - Transport miejski w obszarach metropolitalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie założeń strategii promocyjno-informacyjnej dla projektu Budowa linii tramwajowej łączącej ul. Brożka oraz Kampus UJ wraz z systemem sterowania ruchem i nadzoru, współfinansowanego ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Działanie 7.3 - Transport miejski w obszarach metropolitalnych. Projekt jest elementem działań zmierzających do poprawy komunikacji zbiorowej na terenie Miasta Krakowa. Wpisuje się on w program ochrony środowiska dla Miasta Krakowa, którego elementem jest budowa nowej linii tramwajowej. b) Zamówienie zostało podzielone na trzy części: część 1: SEGMENT A: Projekt layoutu wraz z przekazaniem praw majątkowych; część 2: SEGMENT B: Medialna kampania promocyjno-informacyjna; część 3: SEGMENT C: Internetowa kampania promocyjno-informacyjna. c) Szczegółowy zakres zamówienia jest opisany w załączniku nr 5 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. d) Szczegółowe warunki realizacji określa załącznik nr 2 do SIWZ (istotne postanowienia umowy). e) Na przedmiotowe roboty Wykonawca zobowiązany jest udzielić: 12 miesięcy gwarancji, a w przypadku tablic pamiątkowych 5-letniej gwarancji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (do 50% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia). Zostaną one udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia oraz zapewnione zostaną środki finansowe na ten cel

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00-0, 22.46.20.00-6, 79.34.22.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali zamówienie podobne do przedmiotu zamówienia, tj. obejmujące przygotowanie strategii i przeprowadzenie kampanii promocyjno informacyjnej projektu realizowanego ze środków unijnych: CZĘŚĆ 1 - SEGMENT A - w zakresie projektu layoutu; CZĘŚĆ 2 - SEGMENT B - w zakresie medialnej kampanii promocyjno-informacyjnej; CZĘŚĆ 3 - SEGMENT C - w zakresie internetowej kampanii promocyjno-informacyjnej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszej specyfikacji nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów (wg zasady spełnia - nie spełnia), których wykaz został określony w niniejszym ogłoszeniu. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; b) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych); c) wypełniony formularz oferty - wg zał. 1; d) część 1: Segment A: Przykłady form i rozwiązań graficznych wyszczególnionych w części III - zał. nr 5. Część 2: Segment B: 1. Projekt strategii i harmonogramu działań - podlegający ocenie komisji przetargowej (brief strategii w formie drukowanej, zawierający najważniejsze elementy strategii, m.in. grupę docelową, proponowany harmonogram działań z uwzględnieniem wykonania tablic pamiątkowych po rzeczowym zakończeniu realizacji projektu, mediaplan, terminy publikacji, i doboru narzędzi), 2. Przykłady haseł reklamowych i zawartości promocyjnej odpowiedniej do każdego z narzędzi promocyjnych. 3. Cennik - podlegający ocenie komisji, zawierający ceny jednostkowe netto/brutto oraz całościową cenę realizacji usługi netto oraz brutto, utworzony w oparciu o uszczegółowienie narzędzi promocji - zał. nr 5. Część 3: Segment C: 1. Projekt strategii i harmonogramu działań - podlegający ocenie komisji przetargowej (brief strategii w formie drukowanej, zawierający najważniejsze elementy strategii, m.in. grupę docelową, proponowany harmonogram działań, mediaplan, terminy publikacji, i doboru narzędzi) 2. Przykłady haseł reklamowych i zawartości promocyjnej odpowiedniej do każdego z narzędzi promocyjnych. 3. Cennik - podlegający ocenie komisji, zawierający ceny jednostkowe netto/brutto oraz całościową cenę realizacji usługi netto oraz brutto, utworzony w oparciu o uszczegółowienie narzędzi promocji - zał. nr 5. 3. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w części IV pkt 1 lit. a, b SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. 5. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest załączyć dokumenty wymienione w punkcie 3. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części IV pkt 1 lit. b SIWZ składa odpowiedni dokument określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. (Dz. U. nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 7. Dokumenty wymagane w niniejszym ogłoszeniu muszą być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę tj. osobę(y) uprawnioną/upełnomocnioną do reprezentowania. 8. Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w niniejszym ogłoszeniu dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy lub odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności zmiany osób nadzorujących, terminu rozpoczęcia lub zakończenia usługi itp. Jeżeli wystąpią przesłanki tj. konieczność tej zmiany będzie wynikać z okoliczności których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana nie może być niekorzystna dla Zamawiającego. Szczegółowe przesłanki zmiany umowy określono w istotnych postanowieniach umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zikit.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, Punkt Obsługi Klienta w godz. od 11:30 do 14:00 lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, sekretariat w budynku B (pokój nr 118).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Uprawnieni do porozumiewania się z wykonawcami są: Krystyna Adamek - Z-ca Kierownika Działu Umów i Zamówień Publicznych - tel. (012) 616-71-08 (sprawy proceduralne), Jacek Bartlewicz - Kierownik Zespołu Public Relations - tel. (012) 616-75-63 (sprawy techniczne). Projekt współfinansowany ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Działanie 7.3 - Transport miejski w obszarach metropolitalnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SEGMENT A: Projekt layoutu wraz z przekazaniem praw majątkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie wraz z przekazaniem autorskich praw majątkowych layoutu form reklamowych wyszczególnionych w cz. III zał. nr 5. Ostateczne wersje projektów będą musiały zostać dostosowane do wymogów manuala Gminy Miejskiej Kraków, stanowiących Załącznik do Zarządzenia Nr 1501/2008 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 1 sierpnia 2008 r. w sprawie stosowania jednolitej linii graficznej Miasta Krakowa przez komórki organizacyjne UMK i miejskie jednostki organizacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00-0, 22.46.20.00-6, 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość wykonania zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SEGMENT B: Medialna kampania promocyjno-informacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykorzystanie i adaptacja layoutu zgodnie z potrzebami, który zostanie wcześniej dostarczony przez Zamawiającego. Praca musi być wykonana z uwzględnieniem obowiązującego manuala dla tego rodzaju aktywności, znajdującego zastosowanie w kampanii promocyjno-informacyjnej w niżej wymienionych formach i polach eksploatacji: informacje prasowe, reklamy prasowe, komunikaty prasowe, outdoor (billboardy i citylighty), ulotki oraz prezentacje multimedialne do wykorzystania na nośnikach video. 2. Wykonanie i montaż tablic pamiątkowych informujących o współfinansowaniu projektu z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. 3. Opracowanie szczegółowego harmonogramu działań marketingowych w oparciu o dane wyjściowe i ramy czasowe wcześniej przekazane przez Zamawiającego. 4. Wdrożenie i przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnej projektu Budowa linii tramwajowej łączącej ul. Brożka oraz Kampus UJ wraz z systemem sterowania ruchem i nadzoru, zgodnie z uzgodnioną i zatwierdzoną strategią oraz harmonogramem, przy wykorzystaniu form promocji i reklamy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00-0, 22.46.20.00-6, 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ilość jednostek powyżej minimalnej - 30
    • 3. Jakość wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SEGMENT C: Internetowa kampania promocyjno-informacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykorzystanie i adaptacja layoutu zgodnie z potrzebami, który zostanie wcześniej dostarczony przez Zamawiającego. 2. Opracowanie szczegółowego harmonogramu działań marketingowych w oparciu o dane wyjściowe i ramy czasowe wcześniej przekazane przez Zamawiającego. 3. Wdrożenie i przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnej projektu Budowa linii tramwajowej łączącej ul. Brożka oraz Kampus UJ wraz z systemem sterowania ruchem i nadzoru, zgodnie z uzgodnioną i zatwierdzoną strategią oraz harmonogramem, przy wykorzystaniu form promocji i reklamy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00-0, 22.46.20.00-6, 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ilość jednostek powyżej minimalnej - 30
    • 3. Jakość wykonania zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.