Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-31
Piła: Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola nr 6 im Jasia i Małgosi przy ul. Żeleńskiego 15 w Pile.
Numer ogłoszenia: 444498 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne nr 6 , ul. Żeleńskiego 15, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 212 66 05, faks 067 215 52 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole6.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: przedszkole.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola nr 6 im Jasia i Małgosi przy ul. Żeleńskiego 15 w Pile..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1).Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na 9 części: część I - Mięsa i wędlin - załącznik nr 1a - CPV 15100000-9 część II - Artykuły ogólnospożywcze - załącznik nr 1b - CPV 15800000-6 część III - Pieczywo - załącznik nr 1c - CPV 15811000-6 część IV - Warzywa i owoce - załącznik nr 1d - CPV 15300000-1,CPV część V - Nabiał - załącznik nr 1e - CPV 15500000-3 część VI - Jaja - załącznik nr 1f - CPV 03142500-3 część VII - Mrożonki - załącznik nr 1g - CPV 15300000-1 część VIII- Ryby i ich przetwory - załącznik nr 1 h - CPV 15221000-3, 15234000-7 część IX- Drób i jego przetwory - załącznik nr 1 i - CPV 15112000-6 Każde z części stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 2).Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu ujęty został w specyfikacji asortymentowo-ilościowej na poszczególne części stanowiącą integralną cześć SIWZ (patrz załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i do SIWZ). 3). Dostawca ma obowiązek dostarczyć produkty wysokiej jakości (pierwszego gatunku ze względu na charakter placówki) - dzieci od 3 do 6 roku życia. 4). Dostawa będzie realizowana na podstawie zamówienia składanego telefonicznie przez Zamawiającego. 5). Dostawa towarów odbywać się będzie własnym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 8.00 na dzień złożenia zamówienia. 6). Częstotliwość dostawy: 1) Mięso i wędliny - dostawa nie częściej niż 2 razy w tygodniu, w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 2) Artykuły ogólnospożywcze - dostawa nie częściej niż 1 raz w tygodniu, w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 3) Pieczywo - dostawa codziennie od 06.30 do 07.00, zamówienie telefoniczne. 4) Warzywa i owoce - dostawa nie częściej niż 2 razy w tygodniu, w godz. 06:30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 5) Nabiał - dostawa nie częściej niż 2 razy w tygodniu, w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 6) Jaja - dostawa nie częściej niż 1 raz w tygodniu, w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne, 7) Mrożonki - dostawa nie częściej niż 1 raz w tygodniu. w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 8) Ryby - dostawa nie częściej niż 1 raz w tygodniu, w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 9) Drób i jego przetwory - dostawa nie częściej niż 2 razy w tygodniu, w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 7) Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie jednak zmniejszenie nie może być większe niż 30%. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu. 8). Potwierdzeń odbioru produktów dokonuje intendent ( w zastępstwie szef kuchni) a w przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości, terminu przydatności do spożycia lub w stanie uszkodzonym, towar podlega natychmiastowemu zwrotowi lub wymianie na identyczny - wolny od wad i pełnowartościowy. 9). Dostawca ma obowiązek spełniać warunki systemu HACCP..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.81.00.00-6, 15.00.00.00-1, 15.22.10.00-3, 15.23.40.00-7, 15.23.40.00-7, 15.11.20.00-6, 03.14.25.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ 3) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków systemu HACCP 4) Kalkulacja cenowa - wypełniony załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przedszkole6.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: przedszkole6.pila.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 13:30, miejsce: siedziba Zamawiającego - Publiczne Przedszkole nr 6 im. Jasia i Małgosi, ul. Żeleńskiego 15, 64-920 Piła - pok nr 1,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: mięso i wędliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa i wędlin - załącznik nr 1a.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów ogólnospożywczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów ogólnospożywczych - załącznik nr 1 b.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pieczywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa - załącznik nr 1c.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pieczywo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa - załącznik nr 1c.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: warzywa i owoce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw i owoców - załącznik nr 1d.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: nabiał.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nabiału - załącznik nr 1 e.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: jaja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa jaj - załącznik nr 1 f.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: mrożonki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mrożonek - załącznik nr 1g.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ryby i ich przetwory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa ryb i ich przetworów- załącznik nr 1 h.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3, 15.23.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: drób i jego przetwory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobiu i jego przetworów - załącznik nr 1 i.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Odtworzenie chałupy z Runowa Krajeńskiego w Muzeum Kultury Ludowej w Osieku nad Notecią, oddziale Muzeum Okręgowego w Pile
- Utrzymanie zieleni wysokiej w pasie drogowym dróg powiatowych powiatu pilskiego w 2025 r.
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- "Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych" - wymiana pieców kaflowych na kondensacyjny kocioł gazowy dwufunkcyjny z zamkniętą komorą spalania oraz montażem wkładu (...)
- PŁYNY DO HEMODIALIZ II
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę parkingu z miejscami postojowymi dla rowerów oraz drogami dojazdowymi przy ulicy 14 Lutego w Pile
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.