eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyńUsługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwania padłych zwierząt w Gminie Gostyń;

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-14

Gostyń: Usługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwania padłych zwierząt w Gminie Gostyń;
Numer ogłoszenia: 4444 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia , ul. Rynek 2, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5752110-13, faks 065 5752142.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gostyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwania padłych zwierząt w Gminie Gostyń;.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwania padłych zwierząt w Gminie Gostyń; Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części, wg poniższego wyszczególnienia; CZĘŚĆ I - zakres usługi: a) opróżnianie koszy ulicznych w mieście; b) utrzymanie w czystości ulic i placów w mieście (zamiatanie mechaniczne); c) sprzątanie przystanków komunikacji w gminie; d) usuwanie padliny z terenu gminy; e) opróżnianie koszy i kontenera na targowisku miejskim przy ul. Nowe Wrota w Gostyniu; f) opróżnianie kontenera w podwórzu ratusza, Rynek 2 w Gostyniu; g) monitorowanie i utrzymanie czystości w wymiarze 8 godz. dziennie na ulicach, określonych w SIWZ; h) opróżnianie pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów w gminie (w zakres usługi wchodzi również zagospodarowanie odpadów); Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych - I część zamówienia. CZĘŚĆ II - zakres usługi: Utrzymanie w czystości ulic i placów w mieście - zamiatanie ręczne; Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty wariantowej, polegającej na innym sposobie wykonania usługi - przy częściowym wykorzystaniu sprzętu mechanicznego - II część zamówienia. Szczegółowy zakres usługi w cz. I i cz. II określono w SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na jedną wybraną część (część I lub część II).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (dot. cz.1 i cz. 2); 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: cz. I wymagane: - min. 1 - roczne doświadczenie w wykonywaniu usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia (lub usług równoważnych); - dysponowanie niezbędnym sprzętem do wykonania mechanicznego zamiatania, tj. zamiatarką oraz samochodem przystosowanym do opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów; w cz. II wymagane: - min. 3 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia (lub usług równoważnych); 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w cz. 1 i cz. 2 wymagane posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełnienie wymagań określonych w SIWZ;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Część I: Wraz z ofertą, należy przedłożyć: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2. pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów, wydane przez właściwego Starostę - ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz.U. nr 62, poz. 628 ze zm.), zwolnienie w przypadkach określonych ustawą o odpadach (art. 31 ust. 1 i 2); 5. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 6. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 6a)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeśli w wykazie wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował; 7. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Część II Wraz z ofertą, należy przedłożyć: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2. pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 6. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gostyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (nieodpłatnie) można odebrać w Urzędzie Miejskim, ul. Wrocławska 256, pok. nr 17 w Wydziale Mienia Gminy i Rolnictwa, otrzymać za zaliczeniem pocztowym lub pobrać ze strony internetowej Urzędu..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy przesłać na adres: Urząd Miejski w Gostyniu, 63-800 Gostyń, Rynek 2, pok. nr 10 (sekretariat) lub składać w Wydziale Mienia Gminy i Rolnictwa, ul. Wrocławska 256, pok. nr 17..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwania padłych zwierząt w Gminie Gostyń;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - zakres usługi: a) opróżnianie koszy ulicznych w mieście; b) utrzymanie w czystości ulic i placów w mieście (zamiatanie mechaniczne); c) sprzątanie przystanków komunikacji w gminie; d) usuwanie padliny z terenu gminy; e) opróżnianie koszy i kontenera na targowisku miejskim przy ul. Nowe Wrota w Gostyniu; f) opróżnianie kontenera w podwórzu ratusza, Rynek 2 w Gostyniu; g) monitorowanie i utrzymanie czystości w wymiarze 8 godz. dziennie na ulicach, określonych w SIWZ; h) opróżnianie pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów w gminie (w zakres usługi wchodzi również zagospodarowanie odpadów); Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych - I część zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.50.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - zakres usługi: Utrzymanie w czystości ulic i placów w mieście - zamiatanie ręczne;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres usługi określono w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.