Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-30
Tychy: Konserwacja rowów, poboczy i przepustów wzdłuż dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 444516 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów , ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 227-70-06, 3271491, faks 032 2277008.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja rowów, poboczy i przepustów wzdłuż dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2012 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oczyszczenie rowu z namułu - koszenie rowów - 13 000 m2 - koszenie poboczy - 5 000 m2 - wycinka krzaków i samosiewów - 500 m2 - oczyszczenie rowów z namułu (grub. namułu 10,20 i 30 cm) wraz z profilowaniem skarp rowów - łączna długość rowów - 5 000 m - odtworzenie rowów - 500 m. 2. Oczyszczenie przepustów z namułu - oczyszczenie przepustu fi 200, fi 300, fi 400, fi 500 mm - 1 400 m 3. ścinka i uzupełnienie poboczy na długości rowów: - ścinka gruntu z poboczy asfaltobetonowych - 2 500 m2 - ścinka gruntu z poboczy gruntowych - 2 600 m2 - uzupełnienie poboczy gruntem - 300 m2 - uzupełnienie poboczy destruktem asfaltowym - 600 m2, destrukt asfaltowy stanowi własność inwestora, 4. wymiana przepustów rurowych (przepusty z rur PVC) o średnicach 300, 400 i 500 mm wraz z robotami towarzyszącymi (rozbiórki przepustów i ścianek czołowych, wykopy, odwozy gruntu i gruzu, wyrównanie wjazdów i poboczy tłuczniem) - łączna długość przepustów 200,0 m. 5. umocnienie dna rowów i skarp płytami betonowymi ażurowymi 40x60x10 cm, umocnienie dna rowu korytkami betonowymi 50x50x15 cm - łączna długość 300m. Przedmiot zamówienia będzie realizowany według wskazań i na każde żądanie zamawiającego na podstawie zleceń cząstkowych z określeniem zakresu, lokalizacji oraz terminu wykonania robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Oczyszczenie rowu z namułu - koszenie rowów - koszenie poboczy - wycinka krzaków i samosiewów - oczyszczenie rowów z namułu (grub. namułu 10,20 i 30 cm) wraz z profilowaniem skarp rowów - odtworzenie rowów 2. Oczyszczenie przepustów z namułu - oczyszczenie przepustu fi 200, fi 300, fi 400, fi 500 mm 3. ścinka i uzupełnienie poboczy na długości rowów: - ścinka gruntu z poboczy asfaltobetonowych - ścinka gruntu z poboczy gruntowych - uzupełnienie poboczy gruntem - uzupełnienie poboczy destruktem asfaltowym, destrukt asfaltowy stanowi własność inwestora 4. wymiana przepustów rurowych (przepusty z rur PVC) o średnicach 300, 400 i 500 mm wraz z robotami towarzyszącymi (rozbiórki przepustów i ścianek czołowych, wykopy, odwozy gruntu i gruzu, wyrównanie wjazdów i poboczy tłuczniem) 5. umocnienie dna rowów i skarp płytami betonowymi ażurowymi 40x60x10 cm, umocnienie dna rowu korytkami betonowymi 50x50x15 cm
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane, wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku doświadczenia, tzn. roboty polegającej na konserwacji rowów w ciągu jednego sezonu o łącznej wartości co najmniej 60.000 zł netto. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane, dysponowanie niezbędnym do wykonania zamówienia potencjałem technicznym jn.: - koparko-ładowarka - 1 szt. - młot pneumatyczny - 1 szt. - piła łańcuchowa - 1 szt. - ubijak ręczny - 1 szt. - ubijak mechaniczny - 1 szt. - równiarka - 1 szt. - zagęszczarka wibracyjna - 1 szt. - kosiarka bijakowa - 2 szt. - samochód dostawczy - 1 szt. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane, dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - jedną osobą kadry technicznej (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Osoba odpowiedzialna za realizację ww. funkcji, zgodnie z obowiązującymi przepisami winna posiadać stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) druk OFERTA WYKONAWCY b) dokument KOSZTORYS OFERTOWY c) druk OŚWIADCZENIE WYKONAWCY d) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców lub osoby trzeciej, podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie e) jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty f) wzór umowy z parafowanymi stronami oraz podpisaną ostatnią stroną umowy g) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.tychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
43-100 Tychy, ul. Budowlanych 59
pokój nr 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów 43-100 Tychy, ul. Budowlanych 59 pokój nr 201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach
- Budowa instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii elektrycznej na potrzeby obiektów przepompowni ścieków P17, P19, P20, i P21
- Remonty chodników na terenie miasta Tychy w 2025 roku
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie hydroforu w budynku przy ul. Nowokościelnej 27"
- Montaż latarni w ramach zadania inwestycyjnego w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Modernizacja schodów oraz montaż oświetlenia przy ul. Bibliotecznej 31-33"
- Realizacja zadania inwestycyjnego w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Zagospodarowanie podwórka przy ul. Bukowej 1-5 i ul. Budowlanych 10-12"
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Nawojowa
- Zagospodarowanie wód opadowych i roztopowych poprzez budowę zbiornika retencyjnego wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Siemianice
- Przebudowa ulicy Sportowej w Skępem
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4186P Stęgosz - Chrzan
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących modernizacji boiska przy ul. Heila, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.