eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoZakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-31

Gniezno: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie
Numer ogłoszenia: 444572 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 388824 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4261649, faks 061 4261162.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe oznacza to że, wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych (np. kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, wałek grzewczy, wałek dociskowy, głowica drukująca, toner, atrament, kaseta tonera, pojemnik atramentu itp.) będą fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, kompletne, do których produkcji użyto 100 % materiałów nowych, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane, nieprefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów. 3. Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne (oryginalne tzn. pochodzące od producenta sprzętu lub równoważne) muszą pochodzić z bieżącej produkcji i muszą być umieszczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych, muszą posiadać nazwę producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, opis zawartości oraz muszą posiadać wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem lub atramentem. Oznaczenia muszą być umieszczone na opakowaniach zewnętrznych. 4. W formularzu ofertowym Zamawiający wymaga aby w tabeli Wykaz poszczególnych materiałów eksploatacyjnych kolumna C w przypadku zaproponowania produktu równoważnego Wykonawca podał producenta oraz symbol oferowanego produktu, natomiast w kolumnie D wydajność zaoferowanego produktu równoważnego. 5. Dostarczone materiały muszą posiadać minimum 12 miesięczny okres gwarancji, licząc od dnia dostawy. Gwarancja obejmuje całość przedmiotu umowy, wyjątek stanowią produkty, które posiadają rozszerzoną gwarancję producenta tj. taką której termin liczony jest od momentu zainstalowania w urządzeniu przed upływem terminu wskazanego na opakowaniu. 6. Zamawiający przedstawił minimalne parametry materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, które spełniałyby założone wymagania techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Zamawiający podał zalecane przez producenta typy produktów do posiadanych urządzeń. Wykonawca w swojej ofercie może zaoferować ceny tych konkretnych produktów lub innych, ale muszą one być równoważne jakościowo, czyli nie gorsze od zaproponowanych przez Zamawiającego w SIWZ. W przypadku gorszych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych przedmiotu zamówienia oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania. 7. Ilości podanych materiałów eksploatacyjnych są ilościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości poszczególnych materiałów eksploatacyjnych w związku z czym Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że całkowite wynagrodzenie za realizację zamówienia jakie wykonawca poda w formularzu ofertowym nie ulegnie zmniejszeniu ani zwiększeniu w wyniku zmiany ilości poszczególnych materiałów eksploatacyjnych. 8. Zamawiający dopuszcza składanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych (zamienników). Przez równoważne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie takie materiały, które spełniają te same warunki jak wymagane przy materiałach eksploatacyjnych oryginalnych producenta sprzętu. Musi być to produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność atramentu/tonera, wydajność i jakość wydruku). Materiały równoważne muszą działać analogicznie jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne, dające komunikaty o stanie ich zużycia np. w przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku (ilość wydrukowanych stron) i zużycie atramentu/tonera, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element. Produkt równoważny musi gwarantować najwyższą jakość wydruku oraz niezawodność sprzętu, ponadto funkcjonować w taki sposób, aby nie powodował wycieków tonera/atramentu oraz nie zakłócał funkcjonowania urządzenia którego jest składnikiem. 9. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów równoważnych (zamienników). 10. Wykonawca musi zagwarantować, że w przypadku awarii urządzenia spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem materiałów eksploatacyjnych (zamienników), pokryje koszt transportu, naprawy uszkodzonego sprzętu lub w przypadku trwałego uszkodzenia ograniczającego lub uniemożliwiającego eksploatację zobowiązuje się do pokrycia kosztów zakupu nowego sprzętu. 11. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjnego. Naprawa urządzenia nastąpi w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu. 12. Jeżeli na skutek awarii urządzenia wynikłej z winy stosowania materiałów równoważnych (zamienników) Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków. 13. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone materiały eksploatacyjne: a) są uszkodzone, mają wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub b) nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w formularzu ofertowym Wykonawcy oraz opisie przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub c) dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem wydajności, jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego lub d) wydajność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe na własny koszt w terminie 5 dni od daty powiadomienia przez Zamawiającego w formie pisemnej, e-mailem lub faksem Wykonawcę o stwierdzonych nieprawidłowościach. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę tego terminu, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w trybie art. 492 KC. W przypadku odmowy usunięcia stwierdzonych wad o których mowa w podpunktach od a do d zobowiązanie traktowane będzie jako niewykonane. Wymiana nastąpi na koszt Wykonawcy. 14. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i oddaniu ich do recyklingu. 15. Wykonawca zapewni transport, rozładowanie i wniesienie zamówionych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy, która mieści się w budynku położonym w Gnieźnie, przy ul. Sobieskiego 20 w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostarczone materiały powinny być spakowane w taki sposób aby nie uległy zniszczeniu podczas transportu, rozładunku i wniesienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Cartridge Control Kielce Sp. z o.o., ul. Zagórska 186, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20207,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5608,80

  • Oferta z najniższą ceną: 5608,80 / Oferta z najwyższą ceną: 23936,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.