Ogłoszenie z dnia 2006-08-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kup: WYKONANIE UTWARDZENIA POWIERZCHNI DZIAŁKI NR 223/73 W CZARNOWĄSACH UL. DWORCOWA NR 1 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrzeniu Wielkim z siedzibą w Kup, do kontaktów: Olchowy Stanisław, Rynek 4, 46-082 Kup, woj. opolskie, tel. 4695556, fax 4696645, e-mail: gzgkim.kup@onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Jednostka budżetowa podległa Urzędowi Gminy Dobrzeń Wielki; Ogólne usługi publiczne, Środowisko, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE UTWARDZENIA POWIERZCHNI DZIAŁKI NR 223/73 W CZARNOWĄSACH UL. DWORCOWA NR 1. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 46-020 CZARNOWĄSY UL. DWORCOWA NR 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: UTWARDZENIE POWIERZCHNI DZIAŁKI NR 223/73 - ROBOTY W ZAKRESIE USUWANIA GLEBY ORAZ ROBOTY W ZAKRESIE CHODNIKÓW 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. OFERTA PRZETARGOWA 2. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY 3. PERSONEL PRZEWIDZIANY PRZY REALIZACJI ZAMÓWIENIA 4. WYKAZ WYKONANYCH W OKRESIE OSTATNICH 5 LAT ROBÓT BUDOWLANYCH 5. ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ 6. DOKUMENT UBEZPIECZENIA OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: ZAKRES ZAMÓWIENIA OBEJMUJE ROBOTY W ZAKRESIE USUWANIA GLEBY ORAZ ROBOTY W ZAKRESIE CHODNIKÓW 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Posiadanie uprawnień do wykonania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art.22 ust.1 pkt.4 Prawa zamówień publ. Wykazanie się wykonaniem w okresie 5 lat min.2 robotami budowlanymi. Dysponują osobą posiadającą uprawnienia ogólnobudowlane. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej potwierdzającej zdolność do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przy ocenie ofert będzie obowiązywało jedno kryterium przedmiotowe; najniższa cena = 100% Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w myśl art.24 Prawa. Oświadczenie na podstawie art.23 ust.3 Prawa (jeżeli dotyczy). W celu potwierdzenia wymogów art.22 ust.1 pkt.2 Prawa: - wykaz personelu przewidzianego do realizacji zadania. - wykaz potwierdzający wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat min.2 robót w zakresie robót budowlanych. W celu potwierdzenia wymogów art.22 ust.1 pkt.3 Prawa: - polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.09.2006, godzina 12:15, Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej 46-082 Kup ul. Rynek 4.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.08.2006.
INNE PRZETARGI KUP
- Budowa drogi leśnej nr 32 w leśnictwie Kozuby
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚWIEŻYCH WARZYW I OWOCÓW DO STOŁÓWKI W DOBRZENIU WIELKIM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY
- "DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO STOŁÓWKI W DOBRZENIU WIELKIM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY"
więcej: przetargi KUP »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno - Ośno Lubuskie od km 1+180 do km 2+980
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3675W w zakresie budowy drogi dla pieszych na odcinku od końca m. Józefin do skrzyżowania z drogą Kotuń - Wilczonek"
- "Rowerem po Mazowszu - rozbudowa tras rowerowych na południe od Błonia, odcinek Brwinów - Biskupice" - nr postępowania 053/25
- Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej ul. Gen. Jana Sadowskiego - Etap II
- Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej ul. Oświęcimskiej- Etap II
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1121R relacji Suchorzów - Gawłuszowice w zakresie budowy chodnika w Baranowie Sandomierskim i Dymitrowie Małym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.