eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubawkaBudowa systemu selektywnej zbiórki odpadów, odbioru i unieszkodliwiania odpadów komunalnych w Środkowosudeckim Regionie Gospodarki Odpadami

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-31

Lubawka: Budowa systemu selektywnej zbiórki odpadów, odbioru i unieszkodliwiania odpadów komunalnych w Środkowosudeckim Regionie Gospodarki Odpadami
Numer ogłoszenia: 444704 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343152 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o., ul. Nadbrzeżna 5a, 58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie, tel. 075 7411541 w. 39, faks 075 7411541.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka usług komunalnych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa systemu selektywnej zbiórki odpadów, odbioru i unieszkodliwiania odpadów komunalnych w Środkowosudeckim Regionie Gospodarki Odpadami.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. Budowa systemu selektywnej zbiórki odpadów, odbioru i unieszkodliwiania odpadów komunalnych w Środkowosudeckim Regionie Gospodarki Odpadami, obejmujących: Odcinek 1 - Zaplecze socjalno - techniczne wraz z punktem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Kamiennej Górze. Odcinek 2 - Sortownia surowców wtórnych w Lubawce. Roboty będące przedmiotem Kontraktu będą wykonane zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC WARUNKI KONTRAKTOWE DLA BUDOWY dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego wydanie 4 angielsko-polskie niezmienione 2008, (tłumaczenie 1 wydania FIDIC 1999). Przedmiotem robót budowlanych jest wykonanie następujących elementów: 1. Budowa zaplecza socjalno-technicznego oraz punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Kamiennej Górze. W ramach zadania przewidziano m.in.: a) w zakresie robót budowlanych: - zagospodarowanie terenu, - budowę budynku portierni (w tym: rozbiórka starej portierni, budowa nowej - portierni), - przebudowę budynku socjalno -biurowo-magazynowego, - budowę boksów żelbetonowych, - przebudowę budynku warsztatowo-socjalnego, - budowę punktu selektywnej zbiórki odpadów; - zjazd na ul. Towarową - wyposażenie PSZOK kontenery Obiekty w Kamiennej Górze są obecnie eksploatowane (obiekty w ruchu). Wykonawca w ramach Kontraktu powinien zapewnić ciągłość pracy obiektów. Uwaga: 1) W przypadku zakupu maszyn, urządzeń oraz innego rodzaju sprzętu ruchomego i wyposażenia, Wykonawca oznaczy je plakietką informacyjną zgodnie z aktualnym Podręcznikiem Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem Działania 1.1, 1.2, 5.1 i 5.3 oraz Priorytetu 10 , w rozdziale 17 Informacja i Promocja dostępnym na stronie internetowej: http://rpo.dolnyslask.pl/index.php?id=1222. 2) W terminie nie dłuższym niż 30 dni od podpisania umowy Wykonawca umieści w widocznym miejscu realizacji inwestycji tablicę informacyjną zgodnie z aktualnym Podręcznikiem Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem Działania 1.1, 1.2, 5.1 i 5.3 oraz Priorytetu 10, w rozdziale 17 Informacja i Promocja dostępnym na stronie internetowej: http://rpo.dolnyslask.pl/index.php?id=1222. 3) Po zakończeniu robót Wykonawca umieści w widocznym miejscu realizacji inwestycji tablicę pamiątkową zgodnie z aktualnym Podręcznikiem Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem Działania 1.1, 1.2, 5.1 i 5.3 oraz Priorytetu 10 , w rozdziale 17 Informacja i Promocja dostępnym na stronie internetowej: http://rpo.dolnyslask.pl/index.php?id=1222. 4) Najpóźniej w dniu zakończenia robót budowlanych Wykonawca umieści w widocznym miejscu realizacji inwestycji tablicę informacyjną zgodnie z Instrukcją oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu dostępną na stronie internetowej http://www.fos.wroc.pl/index.php?/www/Obsluga-Beneficjentow/Instrukcja-oznakowania. 2. Budowa sortowni surowców wtórnych w Lubawce. W ramach zadania przewidziano m.in.: a) w zakresie robót budowlanych: - budowę sortowni odpadów wtórnych, - remont i przebudowa hali nr 1, zaplecza socjalnego, - remont wiaty na magazynowanie papieru i tekstyliów, - plac do składowania tworzyw sztucznych i szkła, - plac do składowania tworzyw sztucznych zbelowanych - plac manewrowy, - wjazd do hal, - parkingi, - zjazdy na drogę powiatową - 2 sztuki, - instalacje wody zimnej i ciepłej - instalacje p-poż, - instalacja kanalizacji sanitarnej i odciekowej, - ogrzewanie elektryczne, - wentylacja, - odwodnienie terenów składowiska odpadów i dróg, - doprowadzenie wody, - instalacje elektro-energetyczne i oświetlenie. b) w zakresie dostaw - wyposażenie technologiczne zakładu - linia do podczyszczania odpadów ze zbiórki selektywnej - pojemniki do zbiórki selektywnej Uwaga: 1) W przypadku zakupu maszyn, urządzeń oraz innego rodzaju sprzętu ruchomego i wyposażenia, Wykonawca oznaczy je plakietką informacyjną zgodnie z aktualnym Podręcznikiem Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem Działania 1.1, 1.2, 5.1 i 5.3 oraz Priorytetu 10 , w rozdziale 17 Informacja i Promocja dostępnym na stronie internetowej: http://rpo.dolnyslask.pl/index.php?id=1222. 2) W terminie nie dłuższym niż 30 dni od podpisania umowy Wykonawca umieści w widocznym miejscu realizacji inwestycji tablicę informacyjną zgodnie z aktualnym Podręcznikiem Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem Działania 1.1, 1.2, 5.1 i 5.3 oraz Priorytetu 10, w rozdziale 17 Informacja i Promocja dostępnym na stronie internetowej: http://rpo.dolnyslask.pl/index.php?id=1222. 3) Po zakończeniu robót Wykonawca umieści w widocznym miejscu realizacji inwestycji tablicę pamiątkową zgodnie z aktualnym Podręcznikiem Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem Działania 1.1, 1.2, 5.1 i 5.3 oraz Priorytetu 10 , w rozdziale 17 Informacja i Promocja dostępnym na stronie internetowej: http://rpo.dolnyslask.pl/index.php?id=1222. 4) Najpóźniej w dniu zakończenia robót budowlanych Wykonawca umieści w widocznym miejscu realizacji inwestycji tablicę informacyjną zgodnie z Instrukcją oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu dostępną na stronie internetowej http://www.fos.wroc.pl/index.php?/www/Obsluga-Beneficjentow/Instrukcja-oznakowania. Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa Dokumentacja projektowa, STWiOR oraz inne dokumenty zgodnie z wykazem zawartym w Rozdziale XXVIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Priorytet 4. Poprawa stanu środowiska naturalnego oraz bezpieczeństwa ekologicznego i przeciwpowodziowego Dolnego Śląska (Środowisko i bezpieczeństwo ekologiczne) Działanie 4.1 Gospodarka odpadami.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Górniczego i Energetycznego EGBUD Spółka z o.o., ul. Młodych Energetyków 3, 59-916 Bogatynia, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5137276,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7872430,82

  • Oferta z najniższą ceną: 7872430,82 / Oferta z najwyższą ceną: 7872430,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.