eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźUtrzymanie fontann i pomp na terenach parków i skwerów w Łodzi w 2012 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-24

Łódź: Utrzymanie fontann i pomp na terenach parków i skwerów w Łodzi w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 44493 - 2012; data zamieszczenia: 24.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź, Oddział ds. Usług w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi , ul. ks. I.J. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 638 48 88, faks 42 638 48 77.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie fontann i pomp na terenach parków i skwerów w Łodzi w 2012 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w należytym stanie technicznym fontann i pomp działających w okresie letnim na terenie parków i skwerów w Łodzi w 2012 r. Szczegółowe zakresy prac są określone w poszczególnych częściach zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi w zakresie obsługi i konserwacji instalacji elektrycznej i wodno - kanalizacyjnej związanych z funkcjonowaniem fontann, zraszaczy, zbiorników wodnych, studni głębinowych o łącznej wartości minimum brutto: - dla części 1 zamówienia - 40 000 PLN, - dla części 2 zamówienia - 3 500 PLN, - dla części 3 zamówienia - 25 000 PLN, - dla części 4 zamówienia - 30 000 PLN, - dla części 5 zamówienia - 50 000 PLN, Uwaga: 1.W przypadku usług nadal wykonywanych należy podać wartość zrealizowanej usługi do dnia składania ofert. 2.Zamawiający nie dopuszcza, na potwierdzenie spełnienia ww. warunku, wykazania wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych tj. przebudowy, remontu i modernizacji instalacji i urządzeń energetycznych oraz wodno - kanalizacyjnych. 3. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, winien wykazać się na potwierdzenie spełnienia ww. warunku doświadczeniem o najwyższej wymaganej wartości tj. wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej 2 usług w ww. zakresie o łącznej wartości co najmniej 50 000 PLN brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać dysponowanie co najmniej: a) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, b) jedną osobą posiadającą kwalifikacje do eksploatacji urządzeń instalacji i sieci energetycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz. U. z 2003 r., Nr 89, poz. 828 ze zm.) lub jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) jedną osobę z dyplomem inżyniera lub technika elektronika (wymóg tylko do części 1). Uwaga: Uprawnienia budowlane, o których mowa wyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 27 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 ze zm.) Dopuszcza się uprawnienia równoważne - dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem wejścia ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uprawnienia lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 ustawy z dnia 12 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 r. Nr 63, poz. 394 ze zm.) Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobami wskazanymi w pkt 9.1.4 bez względu na ile części składa ofertę

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łodzi, Departament Obsługi i Administracji, Wydział Zamówień Publicznych, 90-532 Łódź, ul. ks. I. Skorupki 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2012 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miasta Łodzi, Departament Obsługi i Administracji, Wydział Zamówień Publicznych, 90-532 Łódź, ul. ks. I. Skorupki 21, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa i konserwacja fontann w parkach i skwerach na terenie Śródmieścia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa fontann w parkach i na skwerach w niżej określonym zakresie: 1) Skwer Powstania Węgierskiego 1956 r. Podstawowy zakres prac: - odbiór i transport pomp z Leśnictwa Miejskiego w Łodzi przy ul. Łagiewnickiej 305 - montaż pomp , - utrzymanie fontanny w ruchu ciągłym (7 dni w tygodniu), - kontrola działania fontanny 2 razy dziennie w godzinach rannych i popołudniowych, - oczyszczanie misy, lustra wody oraz utrzymanie czystości wokół fontanny, - oczyszczanie odpływów, filtrów, - udrażnianie dysz, - wymiana uszczelek i bezpieczników, - zmywanie dna misy oraz wymiana wody (w razie potrzeby), - odczytywanie wskazań liczników 1 raz w miesiącu i przekazywanie informacji na piśmie do Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa w Departamencie Infrastruktury i Lokali UMŁ, - przygotowanie urządzeń fontanny na czas zimowy, - demontaż pomp w terminie do 31 października 2012 r. i dostarczenie do siedziby Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa UMŁ ul. Tymienieckiego 5 lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego (zdemontowane, zakonserwowane pompy winny zostać dostarczone przez Wykonawcę w dobrym stanie technicznym, umożliwiającym ich ponowne użytkowanie przez Zamawiającego), -bieżąca konserwacja urządzeń elektrycznych, mechanicznych, wodociągowych oraz urządzeń pompowni, - każdorazowe zgłaszanie Zamawiającemu uszkodzeń i awarii fontanny, - przyjmowanie zgłoszeń od Zamawiającego o wystąpieniu awarii, - usuwanie awarii w ciągu 24 godzin od powzięcia wiadomości o jej zaistnieniu, -zapewnienie całodobowego kontaktu telefonicznego we wszystkie dni tygodnia w sytuacjach awaryjnych i gotowości do szybkiego usunięcia awarii, - wymiana przepalonych żarników lamp i projektorów, - demontaż i montaż pokryw (rozpoczęcie i zakończenie sezonu), - pomiar oporności izolacji instalacji i ochrony przeciwporażeniowej (rozpoczęcie sezonu), - konserwacja i czyszczenie lamp, projektorów, obudów, gniazd i rozdzielni, nastawa zabezpieczeń i czujników (rozpoczęcie sezonu). 2) Pasaż Rubinsteina Podstawowy zakres prac: - odbiór i transport pompy z Leśnictwa Miejskiego w Łodzi przy ul. Łagiewnickiej 305 - montaż pompy , - utrzymanie fontanny w ruchu ciągłym (7 dni w tygodniu), - kontrola działania fontanny 2 razy dziennie w godzinach rannych i popołudniowych, - oczyszczanie misy, lustra wody oraz utrzymanie czystości wokół fontanny, - oczyszczanie odpływów, filtrów, - udrażnianie dysz, - wymiana uszczelek i bezpieczników, - zmywanie dna misy oraz wymiana wody (w razie potrzeby), - odczytywanie wskazań liczników 1 raz w miesiącu i przekazywanie informacji na piśmie do Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa UMŁ, - przygotowanie urządzeń fontanny na czas zimowy, - bieżąca konserwacja urządzeń elektrycznych, mechanicznych, wodociągowych oraz urządzeń pompowni, - demontaż pompy w terminie do 31 października 2012 r. i dostarczenie do siedziby Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa UMŁ ul. Tymienieckiego 5 lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego (zdemontowana, zakonserwowana pompa winna zostać dostarczona przez Wykonawcę w dobrym stanie technicznym, umożliwiającym ich ponowne użytkowanie przez Zamawiającego), -zapewnienie całodobowego kontaktu telefonicznego we wszystkie dni tygodnia w sytuacjach awaryjnych i gotowości do szybkiego usunięcia awarii. - każdorazowe zgłaszanie Zamawiającemu uszkodzeń i awarii fontanny, - przyjmowanie zgłoszeń od Zamawiającego o wystąpieniu awarii, - usuwanie awarii w ciągu 24 godzin od powzięcia wiadomości o jej zaistnieniu, 3) Park Sienkiewicza i Park Matejki Podstawowy zakres prac: - odbiór i transport pomp z Leśnictwa Miejskiego w Łodzi przy ul. Łagiewnickiej 305 - montaż pomp, - utrzymanie fontann w ruchu ciągłym (7 dni w tygodniu), - kontrola działania fontann 2 razy dziennie w godzinach rannych i popołudniowych, - oczyszczanie mis, lustra wody oraz utrzymanie czystości wokół fontann, - oczyszczanie odpływów, filtrów, - udrażnianie dysz, - wymiana uszczelek i bezpieczników, - zmywanie dna mis oraz wymiana wody (w razie potrzeby), - odczytywanie wskazań liczników 1 raz w miesiącu i przekazywanie informacji na piśmie do Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa UMŁ, - przygotowanie urządzeń fontann na czas zimowy, - demontaż pomp w terminie do 31 października 2012 r. i dostarczenie do siedziby Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa UMŁ ul. Tymienieckiego 5 lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego (zdemontowane, zakonserwowane pompy winny zostać dostarczone przez Wykonawcę w dobrym stanie technicznym, umożliwiającym ich ponowne użytkowanie przez Zamawiającego), -bieżąca konserwacja urządzeń elektrycznych, mechanicznych, wodociągowych oraz urządzeń pompowni, - każdorazowe zgłaszanie Zamawiającemu uszkodzeń i awarii fontann, - przyjmowanie zgłoszeń od Zamawiającego o wystąpieniu awarii, -zapewnienie całodobowego kontaktu telefonicznego we wszystkie dni tygodnia w sytuacjach awaryjnych i gotowości do szybkiego usunięcia awarii, - usuwanie awarii w ciągu 24 godzin od powzięcia wiadomości o jej zaistnieniu. Okres świadczenia usługi: 01.05.2012 - 31.10.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa i konserwacja pomp zasilających stawy w parkach na terenie Polesia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa i konserwacja pomp zasilających stawy w parkach na terenie Polesia w niżej określonym zakresie: 1.Park im. Poniatowskiego - jedna pompa. 2.Park im. Piłsudskiego - dwie pompy Podstawowy zakres prac: -dokonywanie bieżących przeglądów i konserwacji pomp, - kontrole i odczyty amperomierzy i manometrów, -włączanie do ruchu celem zapewnienia prawidłowej pracy agregatów, co dwa tygodnie, -włączanie pomp na polecenie Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa UMŁ, -dozór pomieszczeń przepompowni w okresie opadów atmosferycznych oraz ochrona przed zalaniem, -dozór nad właściwym zabezpieczeniem przyłączy energetycznych i ich konserwacja, -bezzwłoczne informowanie Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa UMŁ o przypadkach dewastacji oraz awarii pomp (telefoniczne i pisemne), -usuwanie awarii pomp w ciągu 24 godzin od powzięcia wiadomości o jej zaistnieniu, -składanie pisemnych sprawozdań z wykonanych prac zawierających informacje o stanie urządzeń, -wykonywanie wszelkich napraw w celu prawidłowego funkcjonowania pomp, Okres świadczenia usługi: 01.05.2012- 31.10.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa i konserwacja fontanny i sztucznego zbiornika wodnego w parku na terenie Bałut.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa i konserwacja fontann i sztucznego zbiornika w niżej określonym zakresie: 1.Park Staromiejski (fontanna) Podstawowy zakres prac: - zebranie i wywóz śmieci i gruzu z misy fontanny, - oczyszczenie zbiornika pompowni i sterowni, - mechaniczne oczyszczenie i udrożnienie odpływu i przelewu wody, - oczyszczenie i udrożnienie studzienek, - umycie ciśnieniowe elementów fontanny, - sprawdzenie stanu technicznego elementów składowych obsługujących fontannę w tym: zawory, zasuwy, pompy, wentylator, przewody doprowadzające i odprowadzające powietrze, rury, - uszczelnienie przewodów dopływu i odpływu wody, - naprawa elementów wylotowych, - uzupełnienie i dorobienie końcówek tryskaczy, - uregulowanie pracy całości urządzeń i sformatowanie działania strumienia wody, - wymiana zamków do pomieszczenia sterowni, - bieżący nadzór nad pracą urządzeń, - ciągły dozór techniczny i codzienne usuwanie zanieczyszczeń typu liście, kwiatostany, śmieci z misy fontanny, - czyszczenie misy fontanny, odkażanie instalacji wodnej, - regulacja poziomu wody, czyszczenie studzienki wodomierzowej zaworowej, - naprawa tryskaczy i zaworów, - regulacja poziomu wody, sprawdzenie instalacji elektrycznej, udrożnienie przewodów odpływowych, czyszczenie studni, - wymiana wody, - konserwacja aparatów sterujących pompowni, kontrola zbiornika retencyjnego podczas pracy pomp, - wymiana elementów tryskaczy, - przechowywanie kluczy do pomieszczenia sterowni oraz stały dozór zamknięcia pomieszczeń sterowni do czasu wyłonienia Wykonawcy obsługi fontanny w następnym sezonie. - każdorazowe zgłaszanie Zamawiającemu uszkodzeń i awarii fontanny, - przyjmowanie zgłoszeń od Zamawiającego o wystąpieniu awarii, - usuwanie awarii w ciągu 24 godzin od powzięcia wiadomości o jej zaistnieniu, -zapewnienie całodobowego kontaktu telefonicznego we wszystkie dni tygodnia w sytuacjach awaryjnych i gotowości do szybkiego usunięcia awarii, 2.Utrzymanie w sprawności zbiornika wodnego w Parku Staromiejskim Podstawowy zakres prac: - odbiór i transport pompy z Leśnictwa Miejskiego w Łodzi przy ul. Łagiewnickiej 305 - montaż pompy (otrzymanej od Zamawiającego), -stały nadzór i bieżąca obsługa w celu utrzymania w dobrym stanie i sprawności urządzeń zbiornika oraz bieżąca obsługa obiektów urządzeń, - napełnianie zbiornika wodą z ujęcia studni głębinowej w sezonie wiosennym, letnim i jesiennym w miarę potrzeb, - oczyszczenie studni przelewowej w sezonie wiosennym, letnim i jesiennym, - sprawdzanie działania przelewów dopływowych i obiegu wody oraz poziomu wody w zbiorniku i korycie, - sprawdzanie działania i okresowa regulacja wyłącznika zegara czasu pracy studni głębinowej stosownie do aktualnych i prognozowanych wartości pogody oraz planowego dobowego czasu działania obiegu wody, - sprawdzanie ciągłości pracy i wydatku pompowni wody obiegowej na podstawie natężenia przelewu ze studni, - sprawdzanie stanu ogólnego koryta rzeki i otoczenia zbiornika, - sprawdzanie stanu terenu przyległego do zbiornika z uwagi na drożność i umocnienia trawiaste oraz sprawdzanie bruzd spływu wód opadowych, - oczyszczanie przelewu zbiornika głównego i rzeczki przelewowej (śmieci i odpady z drzew), - czyszczenie kratek wpustów deszczowych, - czyszczenie kraty wlewu i przelewu ulgowego z rzeczki do studni, - czyszczenie kraty wlotowej na ujściu pompowni przelewowej, -ograniczenie działania obiegu wody do godzin dziennych każdorazowo przy zachowaniu zasilania i automatycznego sterowania pompowni polegać będzie na wyłączaniu pompowni wody obiegowej i zamykaniu zastawki przelewu zbiornika, -włączanie obiegu - otwieranie zastawki przelewu, -wyłączanie i włączanie pompy studni głębinowej w miarę potrzeb, -oczyszczanie kraty na wlocie spustu, -obsługa studni i zasuwy regulującej stopień napełnienia studzienki rewizyjnej, -konserwacja zasuw i ich obsługa na przewodzie odpływowym drenażu dna koryta rzeki, -unieruchomienie zastawki w pozycji zamknięcia, -konserwacja zasuw na wszystkich rurociągach tak zasilających jak i spustowych, -czyszczenie rurociągu zasilającego od pompy do zbiornika głównego, -czyszczenie rurociągu przelewowego od studzienki przelewowej do zbiornika głównego, -naprawy i konserwacja zaworu zwrotnego w studzience przepompowej, -konserwacja zasuwy głównej w studzience przelewowej, -spuszczanie wody ze zbiornika pod stałym nadzorem, -oczyszczanie w miarę potrzeb krat wlotu spustu i przelewu spustowego, -czyszczenie rurociągu spustowego wody ze zbiornika wodnego do kanalizacji podczas spuszczania wody w celu przygotowania zbiornika do zimy, -zdemontowanie pompy w pompowni wody obiegowej w terminie do 31.10.2012 r. i dostarczenie do siedziby Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa UMŁ ul. Tymienieckiego 5 lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego (zdemontowana, zakonserwowana pompa winna zostać dostarczona przez Wykonawcę w dobrym stanie technicznym, umożliwiającym ich ponowne użytkowanie przez Zamawiającego), -każdorazowe zgłaszanie Zamawiającemu uszkodzeń i awarii urządzeń obsługujących zbiornik wodny, -przyjmowanie zgłoszeń od Zamawiającego o wystąpieniu awarii, - usuwanie awarii w ciągu 24 godzin od powzięcia wiadomości o jej zaistnieniu, - zapewnienie całodobowego kontaktu telefonicznego we wszystkie dni tygodnia w sytuacjach awaryjnych i gotowości do szybkiego usunięcia awarii. Usluga świadczona w okresie: 01.05.2012 - 31.10.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obsługa i konserwacja fontann i sztucznych zbiorników wodnych w parkach na terenie Widzewa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa i konserwacja fontann i sztucznych zbiorników wodnych w niżej określonym zakresie: 1. Podstawowy zakres prac : a) bieżąca konserwacja urządzeń elektrycznych i wodno -kanalizacyjnych: - dwóch fontann: w Parku Podolskim przy ul. Tatrzańskiej i Parku 3 - go Maja przy ul. Małachowskiego - studni głębinowej w Parku Widzewskim przy Al. Piłsudskiego / ul. Niciarnianej; b) utrzymanie w czystości lustra wody i niecek dwóch ww. wymienionych fontann wraz z wymianą wody; c) utrzymanie w czystości lustra wody i niecek dwóch sztucznych zbiorników wodnych w Parku Źródliska I wraz z wymianą wody; d) kontrola poziomu i uzupełnienie wody w stawach w parku: - Widzewskim; - Źródliska I; - Źródliska II. e) odczytywanie wskazań liczników energetycznych i wodomierzy oraz przekazywanie tych informacji w formie pisemnej Zamawiającemu na koniec miesiąca wraz z fakturą, w rozbiciu na poszczególne obiekty i urządzenia; 2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - sprawdzenie i udrożnienie kanalizacji przy fontannach ( na odcinku od fontanny do pierwszej studzienki kanalizacyjnej ) oraz sprawdzenie i usunięcie nadmiaru wody ze sterówki studni głębinowej przed sezonem wiosenno - letnim; - odbiór i transport pompy z Leśnictwa Miejskiego w Łodzi przy ul. Łagiewnickiej 305 - montaż pompy w Parku Podolskim, - wykonanie ( w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi ) pomiarów rezystancji izolacji kabli, przewodów, uziemienia oraz ochrony przeciwpożarowej izolacji. Protokoły z tych pomiarów Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 10 dni od rozpoczęcia prac konserwacyjnych; - oczyszczenie niecek fontann z zanieczyszczeń, napełnienie wodą i uruchomienie; - wymiana wody po uprzednim oczyszczeniu niecek fontann w trakcie sezonu w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, uzależnionych od temperatury i czystości wody (około 12 razy w sezonie, w każdej z fontann i w zbiornikach wodnych); - utrzymanie czystości lustra wody dwóch fontann i dwóch sztucznych zbiorników wodnych, - przeglądy i konserwacja urządzeń wodno - kanalizacyjnych; - przeglądy, konserwacja i oczyszczanie szafek pomiarowo - rozdzielczych i urządzeń sterujących; - kontrola sprawności urządzeń sterujących ( czas uruchomiania i wyłączania fontann ); - kontrola sprawności urządzeń sterujących zasilaniem studni głębinowej; - udrażnianie i dorabianie dysz, - wymiana uszczelek i bezpieczników, - kontrola i uzupełnienie poziomu wody w stawie w parku Widzewskim (studnia głębinowa) oraz w parku Źródliska I i Źródliska II (studzienki wodomierzowe), - pozostawienie drożnej kanalizacji (na odcinku od fontanny do pierwszej studzienki kanalizacyjnej ) i zabezpieczenie urządzeń na okres zimowy; - każdorazowe zgłaszanie Zamawiającemu uszkodzeń i awarii oraz dyspozycyjność w przypadku konieczności jej usunięcia, bądź zabezpieczenia urządzeń i obiektów towarzyszących, - przyjmowanie zgłoszeń od Zamawiającego o wystąpieniu awarii, - usuwanie awarii w ciągu 24 godzin od powzięcia wiadomości o jej zaistnieniu, -zapewnienie całodobowego kontaktu telefonicznego we wszystkie dni tygodnia w sytuacjach awaryjnych i gotowości do szybkiego usunięcia awarii, - włączanie fontann o godz.8:00 i wyłączanie o godz. 20:00 oraz interwencyjnie na telefoniczne zlecenie pracownika Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa UMŁ w razie zaistnienia takiej konieczności, - demontaż pompy z parku Podolskiego w terminie do 31.10.2012 r. i dostarczenie do siedziby Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa UMŁ ul. Tymienieckiego 5 lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego (zdemontowana, zakonserwowana pompa winna zostać dostarczona przez Wykonawcę w dobrym stanie technicznym, umożliwiającym ich ponowne użytkowanie przez Zamawiającego). Okres świadczenia usługi: 01.05.2012 - 31.10.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Obsługa i konserwacja fontann w parkach na terenie Górnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa i konserwacja fontann w parkach w niżej określonym zakresie: Zakres prac dla fontanny Św. Faustyna czerpiąca ze źródła Miłosierdzia na pl. Niepodległości: - montaż 6 lamp basenowych złożonych w pomieszczeniu pod fontanną; -dokonywanie bieżących przeglądów i konserwacji we wszystkie robocze dni tygodnia; usługa obejmuje: kontrolę i czyszczenie niecki górnej, basenu dolnego, krat czerpalnych, pomnika Św. Faustyny, regulowanie poziomu wysokości wody w niecce, uzupełnianie substancji chemicznych oraz innych materiałów niezbędnych do funkcjonowania fontanny zgodnie z instrukcją obsługi, która zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy; -wymiana zużytych, skradzionych i uszkodzonych źródeł światła tj. wszystkich żarówek i bezpieczników wraz z materiałami; -uzupełnianie zużytych części np. uszczelek; -usuwanie awarii (również w dni wolne od pracy) w ciągu 24 godzin od powzięcia wiadomości o jej zaistnieniu lub w wypadku zagrożenia zdrowia lub życia, natychmiastowe odłączanie napięcia i naprawa urządzeń w możliwie najkrótszym terminie; -zabezpieczeniu obiektu na okres zimy (w tym wymontowanie i zakonserwowanie 6 lamp basenowych oraz złożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego); -dostosowanie godzin pracy fontanny do pory roku, tj. od wschodu Słońca do północy; -comiesięczne odczytywanie wskazań liczników w ww. obiektach i przekazywanie pisemnej informacji do Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa w Departamencie Infrastruktury i Lokali UMŁ na koniec każdego miesiąca wraz z fakturą; -każdorazowe niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu uszkodzeń i awarii (telefonicznie, e-mailem, faxem), a następnie potwierdzenie zgłoszeniem pisemnym, - składanie Zamawiającemu pisemnych sprawozdań z wykonywanych prac zawierających informację o stanie urządzeń i zużyciu energii elektrycznej i wody - 1 raz w miesiącu, a w przypadku awarii i dewastacji zagrażających bezpieczeństwu natychmiastowe zgłoszenie Zamawiającemu telefonicznie lub mailowo. Zakres prac dla fontanny na stawie w Parku im. Reymonta: - odbiór pomp z siedziby Leśnictwa Miejskiego-Łódź z/s w Łodzi przy ul. Łagiewnickiej 305 i ich montaż; - zabezpieczenie urządzeń na okres zimowy (w tym wymontowanie i zakonserwowanie pompy oraz złożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego); -dokonywanie bieżących przeglądów i konserwacji instalacji 2 x w tyg. w poniedziałki i piątki; usługa obejmuje: kontrolę i czyszczenie kraty czerpalnej oraz rękawa filtrującego, regulowanie poziomu wysokości wody w stawie; -uzupełnianie zużytych części np. uszczelek, bezpieczników; -usuwanie awarii (również w dni wolne od pracy) w ciągu 24 godzin od powzięcia wiadomości o jej zaistnieniu lub w wypadku zagrożenia zdrowia lub życia, natychmiastowe odłączanie napięcia i naprawa urządzeń w możliwie najkrótszym terminie; -dostosowanie godzin pracy fontanny do pory roku, tj. od wschodu do zachodu Słońca; -comiesięczne odczytywanie wskazań liczników w ww. obiektach i przekazywanie pisemnej informacji do Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa w Departamencie Infrastruktury i Lokali UMŁ na koniec każdego miesiąca wraz z fakturą; -każdorazowe niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu uszkodzeń i awarii (telefonicznie, e-mailem, faxem), a następnie potwierdzenie zgłoszeniem pisemnym, - składanie Zamawiającemu pisemnych sprawozdań z wykonywanych prac zawierających informację o stanie urządzeń i zużyciu energii elektrycznej i wody - 1 raz w miesiącu, a w przypadku awarii i dewastacji zagrażających bezpieczeństwu natychmiastowe zgłoszenie Zamawiającemu tel. 638-47-16, fax. 638-47-47 lub mailowo. Zakres prac dla fontanny na Skwerze im. H. Dubaniewicza: - odbiór pomp z siedziby Leśnictwa Miejskiego-Łódź z/s w Łodzi przy ul. Łagiewnickiej 305 i ich montaż; - zabezpieczenie urządzeń na okres zimowy (w tym wymontowanie i zakonserwowanie pompy oraz złożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego); -dokonywanie bieżących przeglądów i konserwacji instalacji 2 x w tyg. w poniedziałki i piątki; usługa obejmuje: kontrolę i czyszczenie kraty czerpalnej oraz usuwanie na bieżąco zanieczyszczeń z niecki, regulowanie poziomu wysokości wody w niecce, mycie niecki; -uzupełnianie zużytych części np. uszczelek, bezpieczników; -usuwanie awarii (również w dni wolne od pracy) w ciągu 24 godzin od powzięcia wiadomości o jej zaistnieniu lub w wypadku zagrożenia zdrowia lub życia, natychmiastowe odłączanie napięcia i naprawa urządzeń w możliwie najkrótszym terminie; -dostosowanie godzin pracy fontanny do pory roku, tj. od wschodu do zachodu Słońca; -comiesięczne odczytywanie wskazań liczników w ww. obiektach i przekazywanie pisemnej informacji do Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa w Departamencie Infrastruktury i Lokali UMŁ na koniec każdego miesiąca wraz z fakturą; -każdorazowe niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu uszkodzeń i awarii (telefonicznie, e-mailem, faxem), a następnie potwierdzenie zgłoszeniem pisemnym, - składanie Zamawiającemu pisemnych sprawozdań z wykonywanych prac zawierających informację o stanie urządzeń i zużyciu energii elektrycznej i wody - 1 raz w miesiącu, a w przypadku awarii i dewastacji zagrażających bezpieczeństwu natychmiastowe zgłoszenie Zamawiającemu tel. 638-47-16, fax. 638-47-47 lub mailowo. Zakres i charakterystyka przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na utrzymaniu w należytym stanie technicznym urządzeń iluminacyjnych, zapewniającym sprawność urządzeń elektrycznych. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1.sprawdzanie działania wyłączników przeciwporażeniowych, 2.oględziny oświetlenia tj. stanu widocznych części przewodów, ich połączeń i osprzętu, stanu czystości urządzeń oświetleniowych, poprawności zaprogramowania i działania ręcznego przełącznika czasowego, stanu ochrony przeciwpożarowej, stanu urządzeń sterowniczych i zabezpieczających w tablicy TPS, stanu napisów informacyjnych, ostrzegawczych, opisów i oznaczeń, 3.wymiana zużytych i uszkodzonych źródeł światła tj. wszystkich żarówek i bezpieczników wraz z zakupem ww. materiałów, 4.wymiana zużytych, uszkodzonych układów zapłonowych, stateczników w oprawach i projektorach wraz z zakupem ww. materiałów, 5.wymiana uszkodzonych i skradzionych drzwiczek i pokryw słupowych wraz z zakupem ww. materiałów, 6.wymiana uszkodzonych opraw i szkieł w oprawach i projektorach wraz z zakupem ww. materiałów, 7.wymiana uszkodzonych bądź wadliwych zabezpieczeń zwarciowych, różnicowo-prądowych, ochronników przeciwprzepięciowych i zegarów sterujących wraz z zakupem ww. materiałów, 8.umycie wszystkich opraw oświetleniowych po zimie do 30 maja 2012 roku, 9.malowanie raz w roku słupów nośnych farbą Noxyde Antistatic lub równoważną wraz z zakupem ww. materiału, 10.stała kontrola sprawności oświetlenia w godzinach załączania tj. w godzinach wieczornych i nocnych, 11.każdorazowe zgłaszanie Zamawiającemu uszkodzeń i awarii - telefonicznie i pisemnie, 12.usuwanie awarii oświetlenia (również w dni wolne od pracy) w ciągu 24 godzin od powzięcia wiadomości o jej zaistnieniu lub w wypadku bardzo poważnych uszkodzeń natychmiastowe odłączenie napięcia i naprawa urządzeń w możliwie najkrótszym terminie spowodowane: a)działaniem osób trzecich - poprzez zabezpieczenie dostępu do instalacji pod napięciem, b)naturalnym uszkodzeniem układu - zabezpieczenia poprzez natychmiastowe odłączenie napięcia i naprawa urządzeń w możliwie najkrótszym czasie, 13.zapewnienie sterowania ręcznego oświetlenia w przypadku awarii przełącznika mechanicznego, 14.okresowe ustawianie zegarów sterujących włączaniem i wyłączaniem oświetlenia w zależności od długości dnia i wskazań Zamawiającego, 15.składanie Zamawiającemu pisemnych sprawozdań z wykonywanych prac zawierających informację o stanie technicznym urządzeń i zużyciu energii elektrycznej jeden raz w miesiącu. Okres świadczenie usługi: 01.05.2012 - 31.10.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.