Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-03
Warszawa: DOSTAWA BRANŻOWEJ, SPECJALNEJ ODZIEŻY ROBOCZEJ I DODATKÓW
Numer ogłoszenia: 44497 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa/Jednostka Budżetowa-podsektor Rządowy/Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA BRANŻOWEJ, SPECJALNEJ ODZIEŻY ROBOCZEJ I DODATKÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa branżowej, specjalnej odzieży roboczej i dodatków w ilościach: ZADANIE NR 1 1. Ubranie robocze (typ szwedzki) kpl. 760; 2. Ubranie robocze ocieplone kpl. 60; 3. Ubranie robocze ocieplone damskie kpl. 100; 4. Fartuch spawalniczy szt. 6; 5. Specjalna odzież robocza (Ubranie antyelektrostatyczne) kpl. 10; 6. Specjalna odzież robocza (Kurtka antyelektrostatyczna ocieplana) szt. 5; 7. Specjalna odzież robocza (Dresy) kpl. 100; 8. Kombinezony (Kombinezon malarski) szt. 1000; 9. Rękawice robocze (powlekane gumą) para 1000; 10. Rękawice robocze (nitrylowa) para 500; 11. Rękawice gospodarcze gumowe para 52; 12. Rękawice robocze skórzane para 500; 13. Okulary kwasoochronne szt. 5; 14. Półmaski jednorazowe z zaworkiem szt. 1000; 15. Ochronniki słuchu szt. 50; 16. Półmaska wielokrotnego użytku kpl. 50; 17. Maska całotwarzowa kpl. 30; 18. Akcesoria ochronne zatyczki/phałasowe do uszu kpl. 200; ZADANIE NR 2 1. Kombinezon ochronny z hełmem i rękawicami do prac czyszczenia strumieniowego kpl. 1; 2. Ochronniki słuchu szt 10; 3. Rękawice PCV do piaskarki kabinowej para 10; 4. Gogle ochronne szt 35; 5. Rękawice robocze mechanika szt 80; Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane: Zadanie nr 1- w terminie 40 dni od daty zawarcia umowy. Zadanie nr 2- w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodne z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 nr 259, poz. 2173) - w zakresie zadania nr 1. Specyfikacje ilościowo - rozmiarowe na dostawy rozmiarowych przedmiotów zostaną przekazane Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w dniu podpisania umowy - w zakresie zadania nr 1..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.13.00.00-9, 18.14.10.00-1, 18.14.10.00-9, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Do oferty należy dołączyć pełny opis (zdjęcia, katalogi), umożliwiający jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu - w zakresie zadania nr 1 i 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1.1. terminu realizacji umowy; 1.2. zmiany miejsca świadczenia; 2. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy) .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek nr 1 pok. 102.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2014 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa,kancelaria ogólna budynek nr 3 pokój nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA BRANŻOWEJ, SPECJALNEJ ODZIEŻY ROBOCZEJ I DODATKÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 1. Ubranie robocze (typ szwedzki) kpl. 760; 2. Ubranie robocze ocieplone kpl. 60; 3. Ubranie robocze ocieplone damskie kpl. 100; 4. Fartuch spawalniczy szt. 6; 5. Specjalna odzież robocza (Ubranie antyelektrostatyczne) kpl. 10; 6. Specjalna odzież robocza (Kurtka antyelektrostatyczna ocieplana) szt. 5; 7. Specjalna odzież robocza (Dresy) kpl. 100; 8. Kombinezony (Kombinezon malarski) szt. 1000; 9. Rękawice robocze (powlekane gumą) para 1000; 10. Rękawice robocze (nitrylowa) para 500; 11. Rękawice gospodarcze gumowe para 52; 12. Rękawice robocze skórzane para 500; 13. Okulary kwasoochronne szt. 5; 14. Półmaski jednorazowe z zaworkiem szt. 1000; 15. Ochronniki słuchu szt. 50; 16. Półmaska wielokrotnego użytku kpl. 50; 17. Maska całotwarzowa kpl. 30; 18. Akcesoria ochronne zatyczki/phałasowe do uszu kpl. 200;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.13.00.00-9, 18.14.10.00-1, 18.14.10.00-9, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA BRANŻOWEJ, SPECJALNEJ ODZIEŻY ROBOCZEJ I DODATKÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 1. Kombinezon ochronny z hełmem i rękawicami do prac czyszczenia strumieniowego kpl. 1; 2. Ochronniki słuchu szt 10; 3. Rękawice PCV do piaskarki kabinowej para 10; 4. Gogle ochronne szt 35; 5. Rękawice robocze mechanika szt 80;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych i odzieży bhp dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy środków czystości
- Najem i serwisowanie odzieży roboczej
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- Dostawa elementów munduru leśnika pracownikom Nadleśnictwa Giżycko do końca roku 2025
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej oraz sprzętu ochrony osobistej dla jednostek organizacyjnych Inowrocławskiej Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.