eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDOSTAWA BRANŻOWEJ, SPECJALNEJ ODZIEŻY ROBOCZEJ I DODATKÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-03

Warszawa: DOSTAWA BRANŻOWEJ, SPECJALNEJ ODZIEŻY ROBOCZEJ I DODATKÓW
Numer ogłoszenia: 44497 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa/Jednostka Budżetowa-podsektor Rządowy/Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA BRANŻOWEJ, SPECJALNEJ ODZIEŻY ROBOCZEJ I DODATKÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa branżowej, specjalnej odzieży roboczej i dodatków w ilościach: ZADANIE NR 1 1. Ubranie robocze (typ szwedzki) kpl. 760; 2. Ubranie robocze ocieplone kpl. 60; 3. Ubranie robocze ocieplone damskie kpl. 100; 4. Fartuch spawalniczy szt. 6; 5. Specjalna odzież robocza (Ubranie antyelektrostatyczne) kpl. 10; 6. Specjalna odzież robocza (Kurtka antyelektrostatyczna ocieplana) szt. 5; 7. Specjalna odzież robocza (Dresy) kpl. 100; 8. Kombinezony (Kombinezon malarski) szt. 1000; 9. Rękawice robocze (powlekane gumą) para 1000; 10. Rękawice robocze (nitrylowa) para 500; 11. Rękawice gospodarcze gumowe para 52; 12. Rękawice robocze skórzane para 500; 13. Okulary kwasoochronne szt. 5; 14. Półmaski jednorazowe z zaworkiem szt. 1000; 15. Ochronniki słuchu szt. 50; 16. Półmaska wielokrotnego użytku kpl. 50; 17. Maska całotwarzowa kpl. 30; 18. Akcesoria ochronne zatyczki/phałasowe do uszu kpl. 200; ZADANIE NR 2 1. Kombinezon ochronny z hełmem i rękawicami do prac czyszczenia strumieniowego kpl. 1; 2. Ochronniki słuchu szt 10; 3. Rękawice PCV do piaskarki kabinowej para 10; 4. Gogle ochronne szt 35; 5. Rękawice robocze mechanika szt 80; Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane: Zadanie nr 1- w terminie 40 dni od daty zawarcia umowy. Zadanie nr 2- w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodne z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 nr 259, poz. 2173) - w zakresie zadania nr 1. Specyfikacje ilościowo - rozmiarowe na dostawy rozmiarowych przedmiotów zostaną przekazane Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w dniu podpisania umowy - w zakresie zadania nr 1..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.13.00.00-9, 18.14.10.00-1, 18.14.10.00-9, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Do oferty należy dołączyć pełny opis (zdjęcia, katalogi), umożliwiający jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu - w zakresie zadania nr 1 i 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1.1. terminu realizacji umowy; 1.2. zmiany miejsca świadczenia; 2. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy) .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek nr 1 pok. 102.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2014 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa,kancelaria ogólna budynek nr 3 pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA BRANŻOWEJ, SPECJALNEJ ODZIEŻY ROBOCZEJ I DODATKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 1. Ubranie robocze (typ szwedzki) kpl. 760; 2. Ubranie robocze ocieplone kpl. 60; 3. Ubranie robocze ocieplone damskie kpl. 100; 4. Fartuch spawalniczy szt. 6; 5. Specjalna odzież robocza (Ubranie antyelektrostatyczne) kpl. 10; 6. Specjalna odzież robocza (Kurtka antyelektrostatyczna ocieplana) szt. 5; 7. Specjalna odzież robocza (Dresy) kpl. 100; 8. Kombinezony (Kombinezon malarski) szt. 1000; 9. Rękawice robocze (powlekane gumą) para 1000; 10. Rękawice robocze (nitrylowa) para 500; 11. Rękawice gospodarcze gumowe para 52; 12. Rękawice robocze skórzane para 500; 13. Okulary kwasoochronne szt. 5; 14. Półmaski jednorazowe z zaworkiem szt. 1000; 15. Ochronniki słuchu szt. 50; 16. Półmaska wielokrotnego użytku kpl. 50; 17. Maska całotwarzowa kpl. 30; 18. Akcesoria ochronne zatyczki/phałasowe do uszu kpl. 200;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.13.00.00-9, 18.14.10.00-1, 18.14.10.00-9, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA BRANŻOWEJ, SPECJALNEJ ODZIEŻY ROBOCZEJ I DODATKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 1. Kombinezon ochronny z hełmem i rękawicami do prac czyszczenia strumieniowego kpl. 1; 2. Ochronniki słuchu szt 10; 3. Rękawice PCV do piaskarki kabinowej para 10; 4. Gogle ochronne szt 35; 5. Rękawice robocze mechanika szt 80;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.