To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-30
Brzeg: Wykonywanie usług polegających na opiece nad bezdomnymi zwierzętami w przytulisku przy ul. Kruszyńskiej w Brzegu do czasu znalezienia właściciela lub nowego opiekuna
Numer ogłoszenia: 445000 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222417 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług polegających na opiece nad bezdomnymi zwierzętami w przytulisku przy ul. Kruszyńskiej w Brzegu do czasu znalezienia właściciela lub nowego opiekuna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na opiece nad bezdomnymi zwierzętami w przytulisku przy ul. Kruszyńskiej w Brzegu do czasu znalezienia właściciela lub nowego opiekuna. W ramach wykonywania usług Wykonawca zobowiązany jest do: a) sprawowania bieżącej opieki nad bezdomnymi zwierzętami znajdującymi się w przytulisku, przy zapewnieniu im godnych i humanitarnych warunków w tym codziennej opieki i pielęgnacji polegającej w szczególności na: - codziennym doglądaniu pomieszczeń, w których przebywają zwierzęta, - bieżącym usuwaniu wszelkich nieczystości z pomieszczeń, w których przebywają zwierzęta oraz z terenu przytuliska, - odświeżaniu i wymianie posłania zwierząt, w sposób zapewniający stałe utrzymanie ich w czystości, - zapewnieniu zwierzętom ruchu poprzez codzienne wypuszczanie ich na wybieg lub wyprowadzanie na spacer na smyczy; - zapewnieniu zwierzętom ochrony przed zimnem lub przed upałem; - stosowaniu u zwierząt chorych zalecanych przez lekarza weterynarii zabiegów i leków, a także zapewnieniu im spokoju w okresie rekonwalescencji, - karmieniu zwierząt zgodnie z zaleceniami lekarza weterynarii, - pojeniu zwierząt w szczególności poprzez zapewnienie stałego dostępu do świeżej wody pitnej, - zapewnieniu stałego dozoru nad zwierzętami przebywającymi w przytulisku, w tym zabezpieczenie przed możliwością ich ucieczki, - zabezpieczeniu zwierząt przed dostępem do nich osób trzecich, b) bieżącego zakupu do tymczasowego przytuliska niezbędnego wyposażenia w tym w szczególności kocy, kagańców, smyczy, misek oraz bieżącego zakupu niezbędnej karmy dla zwierząt w ilości i jakości odpowiadającej wskazaniom lekarza weterynarii. Zakup karmy oraz niezbędnego wyposażenia następuje na koszt Wykonawcy. c) poszukiwania dotychczasowego właściciela, bądź przyszłego opiekuna dla bezdomnego zwierzęcia, w szczególności poprzez dostarczanie Zamawiającemu danych oraz zdjęcia psów, niezbędnych do przygotowania ogłoszeń na tablice ogłoszeniowe UM oraz na stronę internetową Miasta Brzeg, które będą umieszczane w prasie na koszt Zamawiającego. d)przewiezienia bezdomnego zwierzęcia do schroniska dla zwierząt na koszt Wykonawcy, po upływie okresu o którym mowa w § 4 ust.2 wzoru umowy. e)współpracy z młodzieżą szkolną oraz innymi osobami i podmiotami zainteresowanymi niesieniem pomocy bezdomnym zwierzętom. Wykonawca zobowiązuje się odłowić i przewieźć bezdomne zwierze z terenu miasta Brzegu do tymczasowego przytuliska własnym transportem i na własny koszt każdorazowo na zgłoszenie Zamawiającego lub Straży Miejskiej w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Po przyjęciu psa do przytuliska Wykonawca każdorazowo zobowiązuje się zgłosić Zamawiającemu oraz lekarzowi weterynarii, z którym gmina podpisała umowę, w celu zaszczepienia zwierzęcia lub zapewnienia niezbędnej opieki medycznej. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić akta każdego przyjętego zwierzęcia, zawierające w szczególności jego opis i zdjęcie umożliwiające identyfikację, oświadczenie osoby przekazującej zwierzę zawierające krótki opis miejsca , czasu i okoliczności w jakich zostało zwierze zostało znalezione. Wykonawca zobowiązuje się przyjmować interesantów w przytulisku w dni robocze w godzinach od 8.00 - 15.00 ( z wyjątkiem godzin karmienia). Wykonawca zobowiązuje się dozorować znajdujące się w przytulisku bezdomne zwierzęta w sposób ciągły przez 24 godziny na dobę. Wykonawca zobowiązuje się przyjmować zwierzęta przewiezione z terenu miasta przez Straż Miejską lub Policję niezależnie od pory dnia. W przypadku odnalezienia właściciela lub znalezienia nowego opiekuna Wykonawca zobowiązuje się przekazać mu zwierze na podstawie stosownego oświadczenia, zawierającego w szczególności dane personalne osoby odbierającej zwierzę oraz jej adres, a w przypadku odnalezionego właściciela także jego oświadczenie, że jest on właścicielem zwierzęcia. W przypadku upływu 4 tygodni od dnia ukazania się w prasie informacji o umieszczeniu zwierzęcia w przytulisku i nie odnalezienia w tym czasie właściciela lub nowego opiekuna, Wykonawca zobowiązuje się przewieźć i umieścić zwierzę w schronisku i pokryć związane z tym koszty. W uzasadnionych przypadkach na pisemny wniosek Wykonawcy Burmistrz Miasta może wydłużyć czas przebywania zwierzęcia w przytulisku. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu miesięcznego zestawienia zawierającego informacje dotyczące ilości przyjętych zwierząt do przytuliska, ilości zwierząt oddanych właścicielem lub opiekunom, ilości zwierząt przewiezionych do schroniska lub ilości zwierząt padłych, ilości zakupionej karmy i niezbędnego wyposażenia, w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy zestawienie. W przypadku konieczności przywiezienia do przytuliska zwierzęcia z terenu miasta, przewiezienia go do lekarza weterynarii lub do schroniska dla zwierząt Wykonawca zobowiązuje się zapewnić transport zwierzęcia przystosowanym do tego celu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa środkiem transportu na własny koszt. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić utylizację martwych zwierząt poza terenem przytuliska. Utylizacja nie może nastąpić na terenie przytuliska. Usługi określone we wzorze umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z jej postanowieniami oraz w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, zapewniając humanitarne traktowanie zwierząt. 2) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku: a/ rozwiązania lub odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wys. 10% wynagrodzenia określonego w § 8 ust. 1 wzoru umowy, b/ nienależytego wykonywania przedmiotu umowy w wysokości 30% wynagrodzenia Wykonawcy za miesiąc, w którym stwierdzono nienależyte wykonanie umowy. Za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy uznaje się stwierdzone przez Zamawiającego uchybienia w wykonaniu niniejszej umowy, polegające w szczególności na: utrzymywaniu zwierząt w przytulisku w niegodnych warunkach, rażącym zaniedbaniu obiektu przytuliska, nie zapewnieniu utylizacji padłego zwierzęcia lub na nie przewiezieniu zwierzęcia do schroniska dla zwierząt oraz inne uchybienia ujawnione przez Zamawiającego podczas dokonanej przez niego kontroli, bądź podczas kontroli dokonanej przez uprawnione do tego podmioty. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę, Zamawiającemu przysługuje ponadto prawo do rozwiązania umowy bez zachowania terminu wypowiedzenia. W takim przypadku zastosowanie znajdują postanowienia § 15 ust. 1a oraz § 15 ust. 4 i ust. 5 wzoru umowy. W przypadku naliczenia kar umownych z tytułu rozwiązania umowy z przyczyn dotyczących Wykonawcy oraz z tytułu nienależytego wykonania umowy w danym miesiącu, kary te podlegają sumowaniu. Zamawiający ma prawo dochodzenia odszkodowawczego przekraczającego wysokość kar umownych. Zamawiający ma prawo potrącania kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy. 3) Dopuszczalność zmiany umowy: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a)zmiana umowy jest korzystna lub obojętna z punktu widzenia Zamawiającego lub b)zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.21.00.00 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 57540.98 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD HIGIENY KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD HIGIENY KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Zakład Higieny Komunalnej Sp. z o.o., ul. Saperska 1, 49-300 Brzeg, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 57540.98
- Oferta z najniższą ceną: 57540.98 oferta z najwyższą ceną: 57540.98
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla przebudowy ul. Słowackiego
- Wykonywanie robót budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych wod. - kan., gaz, c. o. bieżącego utrzymania zasobu komunalnego lokali i budynków
- Wykonywanie robót ogólnobudowlanych w zakresie bieżącego utrzymania zasobu komunalnego lokali i budynków
- Bieżące utrzymanie techniczne oraz naprawa chodników, dojść, dojazdów położonych na terenach zarządzanych przez Zamawiającego, w zależności od potrzeb określonych przez Zamawiającego
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową oraz grysami na sucho na terenie Gminy Brzeg w 2025 r.
więcej: przetargi w Brzegu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.