Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-12
Piotrków Trybunalski: PZOZ.DZP.PN.280.3-61/2012 STYMULATORY 2
Numer ogłoszenia: 445012 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Piotrkowie Trybunalskim , ul. Roosevelta 3, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6451115, faks 044 6478925.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PZOZ.DZP.PN.280.3-61/2012 STYMULATORY 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: PAKIET 1 - Stymulator jednojamowy - Typ SSIR - elektroda endokawitarna, przedsionkowa lub komorowa do stymulatora typ SSIR do wyboru przez Zamawiającego z katalogu Wykonawcy, Szczegółowy przedmiot zamówienia co do ilości i rodzaju stanowi załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji. Parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 2A do niniejszej specyfikacji. PAKIET 2 - Stymulator dwujamowy- Typ VDDR - elektroda endokawitarna, komorowa typu SL w dostępnych rozmiarach do stymulatora typ VDDR do wyboru przez Zamawiającego z katalogu Wykonawcy Szczegółowy przedmiot zamówienia co do ilości i rodzaju stanowi załącznik nr 1B do niniejszej specyfikacji. Parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 2B do niniejszej specyfikacji. PAKIET 3 - Stymulator dwujamowy - Typ DDDR - elektroda endokawitarna, przedsionkowa J do stymulatora typ DDDR do wyboru przez Zamawiającego z katalogu Wykonawcy. - elektroda endokawitarna, komorowa do stymulatora typ DDDR do wyboru przez Zamawiającego z katalogu Wykonawcy. Szczegółowy przedmiot zamówienia co do ilości i rodzaju stanowi załącznik nr 1C do niniejszej specyfikacji. Parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 2C do niniejszej specyfikacji. PAKIET 4 - Introducer od 7F do 9F do wyboru przez Zamawiającego z katalogu Wykonawcy. Szczegółowy przedmiot zamówienia co do ilości i rodzaju stanowi załącznik nr 1D do niniejszej specyfikacji. 2. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego przekazania Zamawiającemu wyposażenia dodatkowego w postaci sprzętu niezbędnego do implantacji asortymentu oraz późniejszej kontroli ambulatoryjnej. Dodatkowe wyposażenie Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego tj. do Powiatowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Piotrkowie Trybunalskim ul. Roosevelta 3, 97-300 Piotrkowie Trybunalski. (dostawa musi być potwierdzona protokołem odbioru) W skład wyposażenia dodatkowego wchodzą : - nowe urządzenie do śródoperacyjnego pomiaru parametrów stymulacji - 1 szt. - nowe programatory - 2 szt. a) w przypadku wyboru jednego Wykonawcy na Pakiety Nr 1 i Nr 2 lub Nr 1, Nr 2 i Nr 3, Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego dostarczenia Zamawiającemu n/w sprzętu: - nowego urządzenia do śródoperacyjnego pomiaru parametrów stymulacji w ilości - szt. 1, - nowych programatorów w ilości - 2 szt., w terminie 5 dni roboczych (poniedziałek - piątek) od dnia zawarcia umowy. b) w przypadku wyboru Wykonawcy na Pakiet Nr 1 lub Pakiet Nr 2 lub Pakiet Nr 3, Wykonawca do wybranego Pakietu zobowiązany będzie do nieodpłatnego dostarczenia w terminie 5 dni roboczych (poniedziałek - piątek) od dnia zawarcia umowy Zamawiającemu n/w sprzętu: - nowego urządzenia do śródoperacyjnego pomiaru parametrów stymulacji w ilości szt. 1, - nowych programatorów w ilości - 2 szt.,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl/szpital-piotrkow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ
w Piotrkowie Trybunalskim
UL. ROOSEVELTA 3
97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2012 godzina 10:00, miejsce: POWIATOWY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ w Piotrkowie Trybunalskim UL. ROOSEVELTA 3 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI budynek Administracyjno-Leczniczy I piętro - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KARDIOSTYMULATORY JEDNOJAMOWE SSIR i elektrody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Stymulator jednojamowy - Typ SSIR - elektroda endokawitarna, przedsionkowa lub komorowa do stymulatora typ SSIR do wyboru przez Zamawiającego z katalogu Wykonawcy,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. OCENA WARUNKÓW TECHNICZNYCH - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KARDIOSTYMULATORY DWUJAMOWE VDDR i elektrody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Stymulator dwujamowy- Typ VDDR - elektroda endokawitarna, komorowa typu SL w dostępnych rozmiarach do stymulatora typ VDDR do wyboru przez Zamawiającego z katalogu Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. OCENA WARUNKÓW TECHNICZNYCH - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KARDIOSTYMULATORY DWUJAMOWE DDDR i elektrody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Stymulator dwujamowy - Typ DDDR - elektroda endokawitarna, przedsionkowa J do stymulatora typ DDDR do wyboru przez Zamawiającego z katalogu Wykonawcy. - elektroda endokawitarna, komorowa do stymulatora typ DDDR do wyboru przez Zamawiającego z katalogu Wykonawcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. OCENA WARUNKÓW TRCHNICZNYCH - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: INTRODUCERY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Introducer od 7F do 9F do wyboru przez Zamawiającego z katalogu Wykonawcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim
- WYKONYWANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA BIEŻĄCYM UTRZYMANIU I KONSERWACJI SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH ORAZ ZNAKÓW AKTYWNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYB. OBJĘTYCH WYNAGRODZENIEM RYCZAŁTOWYM
- KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim".
- Dostawa środków do utrzymania porządku, higieny oraz środków ochrony indywidualnej do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim.
- Wykonanie usługi ochrony obiektów i mienia Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim przy wykorzystaniu lotów dronów w formie lotów patrolowych i interwencyjnych i ochrony fizycznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.