eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiPZOZ.DZP.PN.280.3-61/2012 STYMULATORY 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-12

Piotrków Trybunalski: PZOZ.DZP.PN.280.3-61/2012 STYMULATORY 2
Numer ogłoszenia: 445012 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Piotrkowie Trybunalskim , ul. Roosevelta 3, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6451115, faks 044 6478925.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PZOZ.DZP.PN.280.3-61/2012 STYMULATORY 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: PAKIET 1 - Stymulator jednojamowy - Typ SSIR - elektroda endokawitarna, przedsionkowa lub komorowa do stymulatora typ SSIR do wyboru przez Zamawiającego z katalogu Wykonawcy, Szczegółowy przedmiot zamówienia co do ilości i rodzaju stanowi załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji. Parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 2A do niniejszej specyfikacji. PAKIET 2 - Stymulator dwujamowy- Typ VDDR - elektroda endokawitarna, komorowa typu SL w dostępnych rozmiarach do stymulatora typ VDDR do wyboru przez Zamawiającego z katalogu Wykonawcy Szczegółowy przedmiot zamówienia co do ilości i rodzaju stanowi załącznik nr 1B do niniejszej specyfikacji. Parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 2B do niniejszej specyfikacji. PAKIET 3 - Stymulator dwujamowy - Typ DDDR - elektroda endokawitarna, przedsionkowa J do stymulatora typ DDDR do wyboru przez Zamawiającego z katalogu Wykonawcy. - elektroda endokawitarna, komorowa do stymulatora typ DDDR do wyboru przez Zamawiającego z katalogu Wykonawcy. Szczegółowy przedmiot zamówienia co do ilości i rodzaju stanowi załącznik nr 1C do niniejszej specyfikacji. Parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 2C do niniejszej specyfikacji. PAKIET 4 - Introducer od 7F do 9F do wyboru przez Zamawiającego z katalogu Wykonawcy. Szczegółowy przedmiot zamówienia co do ilości i rodzaju stanowi załącznik nr 1D do niniejszej specyfikacji. 2. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego przekazania Zamawiającemu wyposażenia dodatkowego w postaci sprzętu niezbędnego do implantacji asortymentu oraz późniejszej kontroli ambulatoryjnej. Dodatkowe wyposażenie Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego tj. do Powiatowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Piotrkowie Trybunalskim ul. Roosevelta 3, 97-300 Piotrkowie Trybunalski. (dostawa musi być potwierdzona protokołem odbioru) W skład wyposażenia dodatkowego wchodzą : - nowe urządzenie do śródoperacyjnego pomiaru parametrów stymulacji - 1 szt. - nowe programatory - 2 szt. a) w przypadku wyboru jednego Wykonawcy na Pakiety Nr 1 i Nr 2 lub Nr 1, Nr 2 i Nr 3, Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego dostarczenia Zamawiającemu n/w sprzętu: - nowego urządzenia do śródoperacyjnego pomiaru parametrów stymulacji w ilości - szt. 1, - nowych programatorów w ilości - 2 szt., w terminie 5 dni roboczych (poniedziałek - piątek) od dnia zawarcia umowy. b) w przypadku wyboru Wykonawcy na Pakiet Nr 1 lub Pakiet Nr 2 lub Pakiet Nr 3, Wykonawca do wybranego Pakietu zobowiązany będzie do nieodpłatnego dostarczenia w terminie 5 dni roboczych (poniedziałek - piątek) od dnia zawarcia umowy Zamawiającemu n/w sprzętu: - nowego urządzenia do śródoperacyjnego pomiaru parametrów stymulacji w ilości szt. 1, - nowych programatorów w ilości - 2 szt.,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl/szpital-piotrkow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ w Piotrkowie Trybunalskim UL. ROOSEVELTA 3 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2012 godzina 10:00, miejsce: POWIATOWY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ w Piotrkowie Trybunalskim UL. ROOSEVELTA 3 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI budynek Administracyjno-Leczniczy I piętro - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KARDIOSTYMULATORY JEDNOJAMOWE SSIR i elektrody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Stymulator jednojamowy - Typ SSIR - elektroda endokawitarna, przedsionkowa lub komorowa do stymulatora typ SSIR do wyboru przez Zamawiającego z katalogu Wykonawcy,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. OCENA WARUNKÓW TECHNICZNYCH - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KARDIOSTYMULATORY DWUJAMOWE VDDR i elektrody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Stymulator dwujamowy- Typ VDDR - elektroda endokawitarna, komorowa typu SL w dostępnych rozmiarach do stymulatora typ VDDR do wyboru przez Zamawiającego z katalogu Wykonawcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. OCENA WARUNKÓW TECHNICZNYCH - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KARDIOSTYMULATORY DWUJAMOWE DDDR i elektrody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Stymulator dwujamowy - Typ DDDR - elektroda endokawitarna, przedsionkowa J do stymulatora typ DDDR do wyboru przez Zamawiającego z katalogu Wykonawcy. - elektroda endokawitarna, komorowa do stymulatora typ DDDR do wyboru przez Zamawiającego z katalogu Wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. OCENA WARUNKÓW TRCHNICZNYCH - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: INTRODUCERY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Introducer od 7F do 9F do wyboru przez Zamawiającego z katalogu Wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.