To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-30
Białystok: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z nieruchomości Urzędu Miejskiego w Białymstoku - z uwzględnieniem odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki (szkło, plastik, makulatura) - wraz z dostawą pojemników oraz odbiór odpadów niebezpiecznych.
Numer ogłoszenia: 445036 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 195293 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z nieruchomości Urzędu Miejskiego w Białymstoku - z uwzględnieniem odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki (szkło, plastik, makulatura) - wraz z dostawą pojemników oraz odbiór odpadów niebezpiecznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z nieruchomości Urzędu Miejskiego w Białymstoku - z uwzględnieniem odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki (szkło, plastik, makulatura) - wraz z dostawą pojemników oraz odbiór odpadów niebezpiecznych 2 Szczegółowy zakres zamówienia: Wykaz obiektów objętych wywozem odpadów stałych wraz z rodzajem pojemników i częstotliwość ich wywozu Lp Adres obiektu UM w Białymstoku Rodzaj pojemników/ kontenerów (pojemność) Ilość Częstotliwość wywozu 1. ul. Słonimska 2/2 pojemniki o poj.1,1 m3 1 2 x w tygodniu worki 120 l na odpady segregowane (papier) 12 szt/ mies. 1 x w tygodniu 2. ul. Słonimska 1 kontener zamykany ( 7 m3 ) 1 1 x w tygodniu Kpl pojemników (1,1 m3każdy) na odpady segregowane (papier, szkło, plastik)* 1 kpl (3 szt) 1 x w tygodniu Trzy razy w roku ( na zgłoszenie faxem) - odbiór i transport odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (w tym. zużytego sprzętu komputerowego)- grupy odpadów 15,16,17 i 19 4. ul. Branickiego 9 pojemniki o poj.1,1 m3 2 2 x w tygodniu poj.1,1m3 na odpady segregowane (papier)* 1 1 x w tygodniu poj.1,1m3na odpady segregowane (plastik) 1 1 x w tygodniu 5. ul. Kilińskiego 6** pojemniki o poj.1,1 m3 1 2 x w miesiącu poj.1,1m3 na odpady segregowane (szkło) 1 1 x w miesiącu 6. ul. Składowa 11 pojemniki o poj.1,1 m3 2 1 x w tygodniu poj.1,1m3 na odpady segregowane ( papier)* 1 1 x w tygodniu worki 120 l na odpady segregowane (plastik) 8 szt/ mies. 1 x w tygodniu Doraźnie - raz w roku (w uzgodnionym pomiędzy stronami terminie ) pojemnik na odpady wysokogabarytowe * Zamawiający wymaga pełnego (otwierana klapa) dostępu do pojemnika służącego do segregacji odpadów przeznaczonego do zbiórki papieru, ze względu na rodzaj i gabaryty wytwarzanych tego typu odpadów) ** Zamawiający wymaga aby pojemniki przeznaczone do używania pod adresem Kilińskiego 6 były zamykane na kłódkę Worki o poj. 160 l z opadami ulegającymi biodegradacji (trawa, liście) będą występowały sezonowo i będą ustawiane obok pojemników. - wyposażenie nieruchomości w odpowiednią ilość pojemników na nieczystości stałe oraz worków do segregacji odpadów w ilości i rodzaju określonych powyżej; - stałą konserwację i utrzymywanie w sprawności technicznej dostarczonych przez Wykonawcę kontenerów, systematyczną ich dezynfekcję oraz utrzymywanie czystości wokół nich po usunięciu odpadów, - w przypadku konieczności - przestawienie pojemników w miejsce wskazane przez Zamawiającego, - odbioru nieczystości stałych z pojemników oraz ich transportu na wysypisko jak również odbiór odpadów biodegradowalnych składowanych obok pojemników (w workach); - przystąpienie do dodatkowego opróżnienia pojemników, na pisemne zlecenie Zamawiającego, nie później niż 24 godziny od chwili zgłoszenia 3. Ponadto: Odbiór i wywóz odpadów wysokogabarytowych i odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne (z grupy odpadów 15,16,17,19 - szczegółowo określone, co do rodzaju, w decyzji nr OSGK.II.7660-41/07 z dnia 28.08.2007r. stanowiącej załącznik Nr 6 do SIWZ) poprzez: - podstawienie, zgodnie z określoną w w.w. harmonogramie częstotliwością kontenerów do wywozu odpadów wysokogabarytowych (powyżej 0,3 m3), nie później niż 24 godziny od chwili pisemnego zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego, - odbiór i transport odpadów niebezpiecznych, po uprzednim zgłoszeniu i uzgodnieniu pomiędzy stronami terminu odbioru, z częstotliwością określoną w Załączniku Nr 2. 4. Zamawiający zastrzega sobie, że w trakcie obowiązywania umowy ilości szt. kontenerów i częstotliwość ich wywozu mogą ulec zmianie z przyczyn, których nie można było wcześniej przewidzieć przy ustalaniu potrzeb, jednak wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na realizację zamówienia. W zależności od potrzeb Zamawiającego, ma on prawo do zmiany ilości i terminów świadczonych usług, o czym zawiadomi Wykonawcę pisemnie lub faxem z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem. 5. Załadunek, transport oraz rozładunek odpadów będzie wykonywany przy użyciu sprzętu przystosowanego do w.w. pojemników. 6. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i prowadzenia dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki odpadami. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów na wysypisko. Termin udostępnienia dokumentów wskazuje Zamawiający..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 95327.10 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 004.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-ASENIZACYJNE "ASTWA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-ASENIZACYJNE "ASTWA" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Asenizacyjne ASTWA Sp. z o. o., ul. Kombatantów 4, 15-101 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 137.74
- Oferta z najniższą ceną: 137.74 oferta z najwyższą ceną: 297.75
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Naprawa nawierzchni bitumicznej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 652 na odcinku Mieruniszki - Suwałki
- Dostawa tworzyw sztucznych, drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów eksploatacyjnych do sprzętu laboratoryjnego oraz szkła laboratoryjnego
- Adaptacja części budynku PUW w Zaściankach na potrzeby dyspozytorni medycznej
- "Konserwacja wojskowych bocznic kolejowych nr 145, 153, 157"
- Adaptacja i modernizacja zabytkowego obiektu na potrzeby Galerii im. Sleńdzińskich przy ul. Rynek Kościuszki 4 - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i wywóz odpadów innych niż niebezpieczne z obiektów należących do Szpitala Nowowiejskiego
- ,,Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.''
- USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I SKŁADOWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH NA WYSYPISKU, WYTWARZANYCH W PLACÓWKACH "CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE" SP. Z O. O.
- Odbiór, transport i gospodarowanie odpadów komunalnych
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.