eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimDostawa szczepionek przeciwko wirusowi HPV dla potrzeb ZLA w Oświęcimiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-24

Oświęcim: Dostawa szczepionek przeciwko wirusowi HPV dla potrzeb ZLA w Oświęcimiu.
Numer ogłoszenia: 44505 - 2012; data zamieszczenia: 24.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu , ul. Garbarska 1, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8444295, 8430006, faks 033 8444295.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlaoswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szczepionek przeciwko wirusowi HPV dla potrzeb ZLA w Oświęcimiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (w rozumieniu art.2 pkt 2 Pzp) sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2013r. 474 sztuk (dawek) szczepionki przeciwko wirusowi HPV. Dostawa realizowana będzie sukcesywnie, tj. w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, w formie dostaw cząstkowych. Zamawiający dopuszcza sytuację, w której zapotrzebowanie łącznie w całym okresie zamówienia będzie mniejsze niż szacowana liczba 474 sztuk (dawek). Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać wymaganiom prawnym dla wyrobów medycznych i-lub produktów leczniczych określonych w ustawie prawo farmaceutyczne (t.j.: Dz.U. z 2008r. nr 45, poz. 271 ze zm.), ustawie o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010r. nr 107, poz. 679) oraz innych aktach rangi ustawowej i aktów okołoustawowych, w szczególności: 1) Wyroby medyczne-produkty lecznicze objęte dostawą winny być dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (wymaga się wpisu do rejestru wyrobów medycznych lub produktów leczniczych, który należy dołączyć do oferty) oraz oznaczone znakiem CE. 2) Dla każdego z wyrobów medycznych i-lub produktów leczniczych objętych przedmiotem zamówienia wymaga się dostarczenia instrukcji używania lub innego dokumentu potwierdzającego wymagania techniczno-eksploatacyjne wyspecyfikowane przez Zamawiającego oraz określającego przewidywane zastosowanie wyrobu zgodne z oczekiwaniami Zamawiającego. W szczególności opakowania lub instrukcje używania winny zawierać: oznaczenie (nazwę) szczepionki, nazwę producenta, datę ważności oraz numer serii. Nadruk na opakowaniu lub ulotka informacyjna spełniające powyższe warunki mogą być uznane za wystarczające do spełnienia tego kryterium. 3) Szczepionki stanowiące przedmiot zamówienia muszą mieć zagwarantowany min. 12-miesięczny okres przydatności do użycia, licząc od dnia skutecznego ich odbioru przez Zamawiającego zgodnie z warunkami siwz. Stosowny dokument gwarancyjny będzie wymagany przez Zamawiającego przy odbiorze każdej partii przedmiotu dostawy. Zamawiający uznaje jako potwierdzenie warunków gwarancji umieszczenie informacji o przydatności do użycia na opakowaniu szczepionki. 4) Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był każdorazowo (dla każdej dostawy cząstkowej) zapakowany w sposób gwarantujący jego sterylność i nienaruszalność fizyczną. Wymaga się ponadto, aby szczepionki stanowiące przedmiot zamówienia posiadały odrębne opakowanie; pakowania zbiorczego nie dopuszcza się. Nie spełnienie pow. warunków może skutkować brakiem finalizacji odbioru danej partii dostawy przy założeniu zwłoki z winy Wykonawcy. Dostawa przedmiotu zamówienia sukcesywnie w okresie trwania zamówienia, na pisemne, faksowe lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego w terminie do 3-ech dni (wliczając święta oraz dni wolne od pracy). 2. Dostawa przedmiotu zamówienia na wyłączny koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego lub placówki odbioru wskazanej w pkt 6 ust. 2 siwz, zgodnie z danymi zawartymi w każdorazowym zgłoszeniu. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia w partiach zależnych od zapotrzebowania zgodnie z danymi zawartymi w każdorazowym zgłoszeniu. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia przy pomocy środka transportowego zapewniającego nienaruszalność przedmiotu dostawy. Uszkodzenia szczepionek lub opakowań szczepionek powodujące niezgodność z warunkami zamówienia lub ujemnie wpływające na funkcjonalność zamawianych wyrobów obciążają w całości Dostawcę. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia w terminie do 3 dni od chwili złożenia telefonicznego, faksowego lub pisemnego zapotrzebowania. Z uwagi na strategiczny charakter zamówienia opóźnienie dostawy nie poprzedzone stosownymi uzgodnieniami stron będzie bezwzględnie skutkowało naliczeniem kar umownych określonych w projekcie umowy, a w przypadku powtarzających się uchybień również rozwiązaniem umowy z winy Dostawcy. Wymóg powyższy będzie traktowany przez Zamawiającego rygorystycznie. 6. Wymóg awizowania przez Dostawcę ścisłego terminu dostawy (dzień i przybliżona godzina). Zamawiający będzie przyjmował dostawy w godzinach 8.00 - 13.00 w dni robocze. Uchybienie temu terminowi dziennemu traktowane będzie jako opóźnienie dostawy (patrz ust.5). Odbiór szczepionek w innych godzinach niż 8.00 - 13.00 jest wykluczony, chyba że strony uprzednio i w porozumieniu ustalą inną godzinę odbioru. 7. Poszczególne dostawy przedmiotu zamówienia w ilości każdorazowo wymaganej przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu łącznie mniejszej lub większej ilości szczepionek, niż określona w pkt 4 ust.1 siwz. Zakres dostawy będzie determinowany rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego. Ilości wskazane w pkt 4 siwz mają charakter wielkości prognozowanych, a nie bezwzględnych. W przypadku zwiększenia zakresu zamówienia stosowane będą zapisy pkt 11 siwz. 8. Zamawiający nie wyraża zgody na udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Przedmiot dostawy będzie spełniał wymagania Zamawiającego określone w pkt 4 siwz. Warunek ten odnosi się do każdej dostawy cząstkowej w okresie realizacji zamówienia. Odbiór każdej partii przedmiotu dostawy następował będzie w poszczególnych placówkach Zamawiającego lub innych specjalnie wyznaczonych punktach odbioru, do których zaliczają się: 1) Przychodnia Rejonowa nr 1, ul. Żwirki i Wigury 5, 32-600 Oświęcim, 2) Przychodnia Rejonowa nr 2, ul. Czecha 2, 32-600 Oświęcim, 3) Przychodnia Rejonowa nr 3, ul. Słowackiego 1, 32-600 Oświęcim, 4) Przychodnia Rejonowa nr 4, ul. Garbarska 1, 32-600 Oświęcim, 5) SZOZ Multimed, ul. Chemików 5, 32-600 Oświęcim. Zamówienie cząstkowe dotyczące każdej partii przedmiotu dostawy będzie szczegółowo określać jej asortyment w rozbiciu na poszczególne placówki oraz docelowe miejsce dostawy. Odbiór każdej partii przedmiotu dostawy dokonywany będzie każdorazowo przez osoby nadzorujące i koordynujące pracę w każdej z placówek Zamawiającego lub osoby przez nie wyznaczone. Dostawca jest zobowiązany przedkładać dla każdej dostarczonej partii przedmiotu dostawy w dniu jej odbioru: 1) Instrukcję używania wyrobu, o której mowa w pkt 4 ust. 4 ppkt 2 siwz, 2) Dokument gwarancyjny z określeniem terminu ważności szczepionek (zgodnie z treścią pkt 4 ust.4 ppkt 3)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość złożenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 Pzp, polegających na zakupie większej niż pierwotnie szacowana ilości szczepionek danego rodzaju w sytuacji, gdy takie zamówienie uzupełniające będzie niezbędne do prawidłowej realizacji celu zamówienia, tj. gdy wystąpi niedobór spowodowany większym niż planowane zużyciem, którego w chwili szacowania wielkości zamówienia nie dało się przewidzieć.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00 - Szczepionki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz. do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga wykazania się wykonaniem lub wykonywaniem min. 2-óch dostaw szczepionek przeciwko wirusowi HPV w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przy czym ich wielkość w stosunku rocznym powinna być co najmniej porównywalna z wielkością dostawy wymaganą przez Zamawiającego

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie o braku udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia Oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych wyrobów medycznych (produktów leczniczych) do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy Kserokopia wypisu z odpowiedniego rejestru wyrobów (produktów) dla każdego wyrobu medycznego i produktu leczniczego objętego ofertą Wykonawcy Wypełniony w intytulacji oraz parafowany na wszystkich stronach wzór umowy Inne dokumenty lub pełnomocnictwa wymagane fakultatywnie lub warunkowo przez Zamawiającego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo jednostronnego zmodyfikowania treści umowy w zakresie objętym ofertą poprzez udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z pkt 11 siwz lub poprzez zmniejszenie zakresu dostawy. Inne zmiany treści umowy w zakresie określonym art. 144 w zw. z art. 140 Pzp są dopuszczalne wyłącznie za zgodą stron i mogą zostać dokonane wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach. Zmiana umowy musi zostać dokonana nie inaczej niż w drodze obustronnie podpisanego pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlaoswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego 32-600 Oświęcim, ul. Garbarska 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego 32-600 Oświęcim, ul. Garbarska 1 Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.