eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubartówOpracowanie projektów budowy wydzielonego oświetlenia drogowego oraz przebudowy dróg gminnych i rowu burzowego wraz z koncepcją na terenie Miasta Lubartowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-03

Lubartów: Opracowanie projektów budowy wydzielonego oświetlenia drogowego oraz przebudowy dróg gminnych i rowu burzowego wraz z koncepcją na terenie Miasta Lubartowa
Numer ogłoszenia: 44515 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Lubartów , ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 8552273, faks 81 8552016.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowy wydzielonego oświetlenia drogowego oraz przebudowy dróg gminnych i rowu burzowego wraz z koncepcją na terenie Miasta Lubartowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowy wydzielonego oświetlenia drogowego oraz przebudowy dróg gminnych i rowu burzowego wraz z koncepcją na terenie Miasta Lubartowa w następującym zakresie: 1. opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych na budowę wydzielonego oświetlenia drogowego wskazanych ulic Miasta Lubartów, 2. opracowanie projektów na: przebudowę ulicy Partyzanckiej w Lubartowie, na odcinku od ul. Orlicz - Dreszera do ul. Mickiewicza oraz przebudowę drogi wewnętrznej na osiedlu 3 Maja w Lubartowie, 3. opracowanie koncepcji oraz projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy rowu burzowego przy ulicy Pradnik w Lubartowie (na długości ok. 50 m)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1, 71.32.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1. dwóch usług polegających na wykonaniu projektu budowlanego obejmującego budowę lub przebudowę oświetlenia drogowego - dla I części zamówienia, 2. trzech usług obejmujących wykonanie projektu budowlanego dotyczącego projektu budowy, przebudowy lub remontu ulic, placów lub parkingów - dla II części zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz.1623 z późn. zm.) do projektowania w specjalności: 1. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku obywatela innego państwa odpowiednie uprawnienia lub kwalifikacje upoważniające go do pełnienia ww. funkcji na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - 1 osoba - dla I części zamówienia; 2. drogowej lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku obywatela innego państwa odpowiednie uprawnienia lub kwalifikacje upoważniające go do pełnienia ww. funkcji na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - 1 osoba - dla II części zamówienia, 3. instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku obywatela innego państwa odpowiednie uprawnienia lub kwalifikacje upoważniające go do pełnienia ww. funkcji na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - 1 osoba - dla II części zamówienia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo w przypadku wykonawców występujących wspólnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych istotne zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są wyłącznie w przypadkach i na warunkach określonych w niniejszym paragrafie umowy oraz pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2. Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach : 1) zmiana osób wskazanych do wykonania zamówienia, pod warunkiem, że nowa osoba spełnia warunek określony w siwz i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczący kwalifikacji, uprawnień lub doświadczenia osoby zmienianej, 2) konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na : a) dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw i rozporządzeń, b) zlecenie prac dodatkowych w rozumieniu art. 67 pzp, c) dłuższy niż zakładany pierwotnie termin uzyskiwania uzgodnień i opinii dot. opracowań będących przedmiotem umowy, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to spowodowane przyczynami leżącymi po stronie wykonawcy. 3. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umlubartow.bip.lubelskie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, pok. 216.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, pok. 108.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych na budowę wydzielonego oświetlenia drogowego wskazanych ulic Miasta Lubartów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych na budowę wydzielonego oświetlenia drogowego następujących ulic Miasta Lubartów: 1. ulicy Wierzbowej na odcinku od istniejącego punktu oświetleniowego do ul. Nadrzecznej, 2. ulicy Kazimierza Wielkiego - na całej długości, 3. ulicy Zygmunta I Starego - na całej długości, 4. ulicy Piaskowej na odcinku ok. 240 m od skrzyżowania z ul. Łąkową w kierunku rz. Wieprz, 5. ulicy Jaśminowej oraz dwóch punktów świetlnych w ul. Czeremchowej, 6. opracowania, o których mowa powyżej winny: a) zawierać co najmniej projekt budowlany i wykonawczy w zakresie wymaganym przepisami, b) zawierać przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, c) zawierać specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, d) zawierać Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, e) być wykonane na aktualnych mapach zasadniczych do celów projektowych, koszt zakupu których należy uwzględnić w cenie oferty, f) posiadać opinie i uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, g) być sporządzone na nośniku elektronicznym i w 6 egz. w wersji papierowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1, 71.32.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektów przebudowy dróg gminnych i rowu burzowego wraz z koncepcją na terenie Miasta Lubartowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie projektów na: 1.1. przebudowę ulicy Partyzanckiej w Lubartowie, na odcinku od ul. Orlicz - Dreszera do ul. Mickiewicza, polegającą na wymianie nawierzchni chodnika oraz przebudowie nawierzchni jezdni obejmującej: 1.1.1. wymianę nawierzchni chodnika na kostkę brukową betonową, 1.1.2. wymianę krawężników oraz 1.1.3. wykonanie nawierzchni jezdni z masy asfaltowej. Należy wykonać oddzielne kosztorysy dla części zadania dotyczącej przebudowy chodników oraz części zadania dotyczącej nawierzchni jezdni. 1.2. przebudowa drogi wewnętrznej na osiedlu 3 Maja w Lubartowie (działki nr: 208/11, 208/13, 208/14, 208/25) polegająca na wymianie nawierzchni chodnika oraz przebudowie nawierzchni jezdni obejmująca: 1.2.1. wymianę nawierzchni chodnika na kostkę brukową betonową, 1.2.2. wymianie krawężników oraz wykonaniu nawierzchni jezdni z masy asfaltowej 1.2.3. opracowania, o których mowa powyżej powinny co najmniej: 1.2.3.1. zawierać opisy, rysunki itp. w zakresie wymaganym przepisami; 1.2.3.2. uzyskanie opinii i uzgodnień niezbędnych do zgłoszenia robót; 1.2.3.3. zawierać specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 1.2.3.4. zawierać przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie; 1.2.3.5. zawierać informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 1.2.3.6. być wykonane na odpowiednich mapach do celów projektowych, koszt zakupu których należy uwzględnić w cenie oferty 1.2.3.7.być sporządzone na nośniku elektronicznym i w 6 egz. w wersji papierowej. 2. opracowanie koncepcji przebudowy rowu burzowego oraz projektu budowlanego i wykonawczego (na długości ok. 50 m) przy ulicy Pradnik w Lubartowie na podstawie uzgodnionej z zamawiającym koncepcji. Koncepcja winna rozwiązywać problem rozmywania skarp rowu burzowego na odcinku ok 50 m od wylotu separatora. Opracowania, o których mowa w niniejszym punkcie powinny: 2.1. obejmować koncepcję zawierającą propozycję rozwiązania problem rozmywania skarp rowu burzowego, 2.2. zawierać co najmniej projekt budowlany i wykonawczy w zakresie wymaganym przepisami opracowany w oparciu uzgodnioną z Zamawiającym koncepcję, 2.3. zawierać przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, 2.4. zawierać specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 2.5. zawierać Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 2.6. być wykonane na aktualnych mapach zasadniczych do celów projektowych, koszt zakupu których należy uwzględnić w cenie oferty, 2.7. posiadać opinie i uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, 2.8. być sporządzone na nośniku elektronicznym i w 6 egz. w wersji papierowej (z wyjątkiem koncepcji, którą należy przedstawić w co najmniej 1 egzemplarzu)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1, 71.32.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.