Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-03
Lubartów: Opracowanie projektów budowy wydzielonego oświetlenia drogowego oraz przebudowy dróg gminnych i rowu burzowego wraz z koncepcją na terenie Miasta Lubartowa
Numer ogłoszenia: 44515 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Lubartów , ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 8552273, faks 81 8552016.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowy wydzielonego oświetlenia drogowego oraz przebudowy dróg gminnych i rowu burzowego wraz z koncepcją na terenie Miasta Lubartowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowy wydzielonego oświetlenia drogowego oraz przebudowy dróg gminnych i rowu burzowego wraz z koncepcją na terenie Miasta Lubartowa w następującym zakresie: 1. opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych na budowę wydzielonego oświetlenia drogowego wskazanych ulic Miasta Lubartów, 2. opracowanie projektów na: przebudowę ulicy Partyzanckiej w Lubartowie, na odcinku od ul. Orlicz - Dreszera do ul. Mickiewicza oraz przebudowę drogi wewnętrznej na osiedlu 3 Maja w Lubartowie, 3. opracowanie koncepcji oraz projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy rowu burzowego przy ulicy Pradnik w Lubartowie (na długości ok. 50 m)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1, 71.32.10.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1. dwóch usług polegających na wykonaniu projektu budowlanego obejmującego budowę lub przebudowę oświetlenia drogowego - dla I części zamówienia, 2. trzech usług obejmujących wykonanie projektu budowlanego dotyczącego projektu budowy, przebudowy lub remontu ulic, placów lub parkingów - dla II części zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz.1623 z późn. zm.) do projektowania w specjalności: 1. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku obywatela innego państwa odpowiednie uprawnienia lub kwalifikacje upoważniające go do pełnienia ww. funkcji na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - 1 osoba - dla I części zamówienia; 2. drogowej lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku obywatela innego państwa odpowiednie uprawnienia lub kwalifikacje upoważniające go do pełnienia ww. funkcji na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - 1 osoba - dla II części zamówienia, 3. instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku obywatela innego państwa odpowiednie uprawnienia lub kwalifikacje upoważniające go do pełnienia ww. funkcji na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - 1 osoba - dla II części zamówienia,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo w przypadku wykonawców występujących wspólnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych istotne zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są wyłącznie w przypadkach i na warunkach określonych w niniejszym paragrafie umowy oraz pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2. Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach : 1) zmiana osób wskazanych do wykonania zamówienia, pod warunkiem, że nowa osoba spełnia warunek określony w siwz i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczący kwalifikacji, uprawnień lub doświadczenia osoby zmienianej, 2) konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na : a) dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw i rozporządzeń, b) zlecenie prac dodatkowych w rozumieniu art. 67 pzp, c) dłuższy niż zakładany pierwotnie termin uzyskiwania uzgodnień i opinii dot. opracowań będących przedmiotem umowy, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to spowodowane przyczynami leżącymi po stronie wykonawcy. 3. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umlubartow.bip.lubelskie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, pok. 216.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, pok. 108.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych na budowę wydzielonego oświetlenia drogowego wskazanych ulic Miasta Lubartów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych na budowę wydzielonego oświetlenia drogowego następujących ulic Miasta Lubartów: 1. ulicy Wierzbowej na odcinku od istniejącego punktu oświetleniowego do ul. Nadrzecznej, 2. ulicy Kazimierza Wielkiego - na całej długości, 3. ulicy Zygmunta I Starego - na całej długości, 4. ulicy Piaskowej na odcinku ok. 240 m od skrzyżowania z ul. Łąkową w kierunku rz. Wieprz, 5. ulicy Jaśminowej oraz dwóch punktów świetlnych w ul. Czeremchowej, 6. opracowania, o których mowa powyżej winny: a) zawierać co najmniej projekt budowlany i wykonawczy w zakresie wymaganym przepisami, b) zawierać przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, c) zawierać specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, d) zawierać Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, e) być wykonane na aktualnych mapach zasadniczych do celów projektowych, koszt zakupu których należy uwzględnić w cenie oferty, f) posiadać opinie i uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, g) być sporządzone na nośniku elektronicznym i w 6 egz. w wersji papierowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1, 71.32.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektów przebudowy dróg gminnych i rowu burzowego wraz z koncepcją na terenie Miasta Lubartowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie projektów na: 1.1. przebudowę ulicy Partyzanckiej w Lubartowie, na odcinku od ul. Orlicz - Dreszera do ul. Mickiewicza, polegającą na wymianie nawierzchni chodnika oraz przebudowie nawierzchni jezdni obejmującej: 1.1.1. wymianę nawierzchni chodnika na kostkę brukową betonową, 1.1.2. wymianę krawężników oraz 1.1.3. wykonanie nawierzchni jezdni z masy asfaltowej. Należy wykonać oddzielne kosztorysy dla części zadania dotyczącej przebudowy chodników oraz części zadania dotyczącej nawierzchni jezdni. 1.2. przebudowa drogi wewnętrznej na osiedlu 3 Maja w Lubartowie (działki nr: 208/11, 208/13, 208/14, 208/25) polegająca na wymianie nawierzchni chodnika oraz przebudowie nawierzchni jezdni obejmująca: 1.2.1. wymianę nawierzchni chodnika na kostkę brukową betonową, 1.2.2. wymianie krawężników oraz wykonaniu nawierzchni jezdni z masy asfaltowej 1.2.3. opracowania, o których mowa powyżej powinny co najmniej: 1.2.3.1. zawierać opisy, rysunki itp. w zakresie wymaganym przepisami; 1.2.3.2. uzyskanie opinii i uzgodnień niezbędnych do zgłoszenia robót; 1.2.3.3. zawierać specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 1.2.3.4. zawierać przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie; 1.2.3.5. zawierać informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 1.2.3.6. być wykonane na odpowiednich mapach do celów projektowych, koszt zakupu których należy uwzględnić w cenie oferty 1.2.3.7.być sporządzone na nośniku elektronicznym i w 6 egz. w wersji papierowej. 2. opracowanie koncepcji przebudowy rowu burzowego oraz projektu budowlanego i wykonawczego (na długości ok. 50 m) przy ulicy Pradnik w Lubartowie na podstawie uzgodnionej z zamawiającym koncepcji. Koncepcja winna rozwiązywać problem rozmywania skarp rowu burzowego na odcinku ok 50 m od wylotu separatora. Opracowania, o których mowa w niniejszym punkcie powinny: 2.1. obejmować koncepcję zawierającą propozycję rozwiązania problem rozmywania skarp rowu burzowego, 2.2. zawierać co najmniej projekt budowlany i wykonawczy w zakresie wymaganym przepisami opracowany w oparciu uzgodnioną z Zamawiającym koncepcję, 2.3. zawierać przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, 2.4. zawierać specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 2.5. zawierać Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 2.6. być wykonane na aktualnych mapach zasadniczych do celów projektowych, koszt zakupu których należy uwzględnić w cenie oferty, 2.7. posiadać opinie i uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, 2.8. być sporządzone na nośniku elektronicznym i w 6 egz. w wersji papierowej (z wyjątkiem koncepcji, którą należy przedstawić w co najmniej 1 egzemplarzu)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1, 71.32.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Część I Zakup paliw ciekłych dla Obwodu Drogowego w Lubartowie. Część II Zakup paliw ciekłych dla Obwodu Drogowego w Kamionce.
- Zakup dodatkowego wyposażenia dla Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Lubartowie
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn: Przebudowa drogi powiatowej nr 1154K na odcinku od granicy z powiatem krakowskim oraz odcinkiem drogi powiatowej nr 1090K.
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
- Opracowanie projektu budowlanego budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynku gospodarczego w Konstantynowie
- Wykonanie dokumentacji projektowej dróg na terenie gminy Janów Podlaski
- "Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 892 od skrzyżowania z DW897 do granicy państwa" w ramach zadania "Łączymy Pogranicze Karpat Wschodnich".
- "Przebudowa zbiornika retencyjnego w msc. Tolkowiec oraz Demity"
więcej: Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.