eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Dostawa oraz sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparki kołowej dla MPWiK w Poddębicach sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-17

Poddębice: Dostawa oraz sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparki kołowej dla MPWiK w Poddębicach sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 44516 - 2010; data zamieszczenia: 17.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach sp. z o.o. , ul. Parzęczewska 29/35/3, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 6784366, faks 043 6784366.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://poddebice.signform.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparki kołowej dla MPWiK w Poddębicach sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparki kołowej dla MPWiK w Poddębicach Sp. z o.o. Lokalizacja zamówienia: dostawa do Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach Sp. z o.o., ul. Parzęczewska 29/35, 99-200 Poddębice. Zakres rzeczowy obejmuje dostawę oraz sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego koparki kołowej o następujących minimalnych wymaganiach i parametrach technicznych: 1.Rok produkcji 2009/2010; 2.Łączna waga maszyny 15,5 -16 ton; 3.Silnik wysokoprężny - 4 cylindrowy spełniający normy EU STEP IIIA, o minimalnym momencie 565 Nm i mocy minimum 90 kW . Wg normy ISO 9249, DIN 6271; 4.Dwuobwodowy układ hamulcowy wyposażony w akumulatory hydrauliczne; 5.Kabina wyposażona w klimatyzację oraz system wentylacji; 6.Poziom hałasu wewnątrz kabiny max.72 dB, na zewnątrz max.101 dB; 7.System monitorowania maszyny z wyświetlaczem LCD informującym operatora o wszystkich parametrach maszyny łącznie z komunikatami usterek (tzw. menu serwisowe) - informacje na wyświetlaczu w języku polskim; 8.System monitorowania wszystkich parametrów pracy poszczególnych parametrów koparki (stan płynów, ciśnienia, temperatury) i archiwizacja ich w celu kontroli koparki; 9.Układ programowania różnych narzędzi roboczych współpracujących z koparką umożliwiający indywidualne ustawienia przepływu i ciśnienia oleju dla różnego typu narzędzi za pomocą klawiatury i wyświetlacza w języku polskim; 10.Zastosowanie w układzie hydraulicznym elektronicznego (mikroprocesorowego) systemu kontroli i sterowania wszystkimi podzespołami tj: wydajnością pomp, pracą rozdzielaczy hydraulicznych; 11.Wszystkie punkty smarne pogrupowane i zlokalizowane w miejscach dostępnych z poziomu podłoża; 12.System automatycznego powrotu silnika do obrotów biegu jałowego w czasie przerw w pracy dłuższych niż 5 sekund. 13.Kamera obserwacji wstecznej z monitorem w kabinie; 14.Układ umożliwiający chwilowe zwiększenie ciśnienia w układzie hydraulicznym w chwili większego zapotrzebowania na moc; 15.Pompa hydrauliczna wielotłoczkowa w wydatku co najmniej 225 l/min. i ciśnieniu w układzie hydraulicznym min. 32 MPa; 16.Stabilność poprzeczna i podłużna koparki; 17.Promień obrotu przeciwwagi 2000 mm od środka nadwozia; 18.Lemiesz przedni i podpory z tyłu maszyny; 19.Dwukrotnie łamany wysięgnik + ramię koperkowe; 20.Minimalna siły skrawania wg ISO na łyżce 97 kN; 21.Zasięgi: - głębokość kopania 5 metrów - zasięg kopania 8,5 metra 22.Instalacja hydrauliczna do łyżki skarpowej; 23.Opony bliźniacze wraz z kołnierzami między kołami; 24.Dwie łyżki koperkowe podsiębierne z zębami: - 600 mm (głęboka) - 800 mm (głęboka) 25.Układ elektryczny 24 V; 26.Pojemność zbiornika paliwa min. 230 l; 27.Maksymalna prędkość jazdy min. 35 km/h; 28.Instalacja elektryczna do montażu radioodtwarzacza z anteną i głośnikami + radioodtwarzacz; 29.Koparka dopuszczona do poruszania się po drogach (ustawa Prawo o Ruchu Drogowym). Wyposażenie dodatkowe maszyny: 1.Pompa zasilająca paliwa; 2.Immobiliser; 3.Smarownica, tuba smaru; 4.Certyfikat CE; 5.Skrzynka narzędziowa; 6.Instrukcja Obsługi; 7.Katalog części zamiennych; 8.Trójkąt ostrzegawczy; 9.Tablica wyróżniająca; 10.Gaśnica; 11.Lampa migowa; 12.Apteczka; Gwarancja i serwis oraz dostawa 1.Gwarancja na przedmiot zamówienia 12 miesięcy i 2500 mtg ; 2.Wykonawca zapewni wykonanie wszystkich przeglądów wynikających z instrukcji obsługi maszyny przez autoryzowany serwis; 3.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oferowanej koparki kołowej; 4.Wykonawca powinien posiadać lub zapewni serwis którego czas reakcji na zgłoszenie nie może być dłuższy niż 48 godzin; 5.Wykonawca w ramach dostawy zapewni przeszkolenie co najmniej dwóch operatorów (zamawiające go i obsługi koparki); 6.Wykonawca zapewni dostawę sprzętu w terminie 14 dni od dnia zwarcia umowy na koszt własny do siedziby zamawiającego (Poddębice, ul. Parzęczewska 29/35). Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu zastępczego o porównywalnych parametrach jednak na okres nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia zawarcia umowy. Leasing operacyjny o następujących parametrach: 1.Czas trwania umowy (okres leasingu) - 60 miesięcy; 2.Opłata wstępna - 40% wartości maszyny; 3.Gwarantowane prawo pierwokupu maszyny; 4.Wartość wykupu ( końcowa) - 1 % wartości maszyny; 5.Oprocentowanie wg. stopy WIBOR 1M z dnia ogłoszenia przetargu. 6.Wszelkie inne opłaty (kwota ubezpieczenia OC, prowizje, opłaty manipulacyjne, i tym podobne) wliczone w cenę raty leasingowej; 7.Leasing w złotych polskich. 8.Możliwość wcześniejszej spłaty leasingu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 PLN.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność obejmującą przedmiot zamówienia,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują potencjałem technicznymdo wykonania zamówienia ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2, Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://poddebice.signform.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach sp. z o.o. Ul. Parzęczewska 29/35, 99-200 Poddębice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach sp. z o.o. Ul. Parzęczewska 29/35,99-200 Poddębice - SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.