Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-17
Poddębice: Dostawa oraz sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparki kołowej dla MPWiK w Poddębicach sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 44516 - 2010; data zamieszczenia: 17.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach sp. z o.o. , ul. Parzęczewska 29/35/3, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 6784366, faks 043 6784366.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://poddebice.signform.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparki kołowej dla MPWiK w Poddębicach sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparki kołowej dla MPWiK w Poddębicach Sp. z o.o. Lokalizacja zamówienia: dostawa do Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach Sp. z o.o., ul. Parzęczewska 29/35, 99-200 Poddębice. Zakres rzeczowy obejmuje dostawę oraz sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego koparki kołowej o następujących minimalnych wymaganiach i parametrach technicznych: 1.Rok produkcji 2009/2010; 2.Łączna waga maszyny 15,5 -16 ton; 3.Silnik wysokoprężny - 4 cylindrowy spełniający normy EU STEP IIIA, o minimalnym momencie 565 Nm i mocy minimum 90 kW . Wg normy ISO 9249, DIN 6271; 4.Dwuobwodowy układ hamulcowy wyposażony w akumulatory hydrauliczne; 5.Kabina wyposażona w klimatyzację oraz system wentylacji; 6.Poziom hałasu wewnątrz kabiny max.72 dB, na zewnątrz max.101 dB; 7.System monitorowania maszyny z wyświetlaczem LCD informującym operatora o wszystkich parametrach maszyny łącznie z komunikatami usterek (tzw. menu serwisowe) - informacje na wyświetlaczu w języku polskim; 8.System monitorowania wszystkich parametrów pracy poszczególnych parametrów koparki (stan płynów, ciśnienia, temperatury) i archiwizacja ich w celu kontroli koparki; 9.Układ programowania różnych narzędzi roboczych współpracujących z koparką umożliwiający indywidualne ustawienia przepływu i ciśnienia oleju dla różnego typu narzędzi za pomocą klawiatury i wyświetlacza w języku polskim; 10.Zastosowanie w układzie hydraulicznym elektronicznego (mikroprocesorowego) systemu kontroli i sterowania wszystkimi podzespołami tj: wydajnością pomp, pracą rozdzielaczy hydraulicznych; 11.Wszystkie punkty smarne pogrupowane i zlokalizowane w miejscach dostępnych z poziomu podłoża; 12.System automatycznego powrotu silnika do obrotów biegu jałowego w czasie przerw w pracy dłuższych niż 5 sekund. 13.Kamera obserwacji wstecznej z monitorem w kabinie; 14.Układ umożliwiający chwilowe zwiększenie ciśnienia w układzie hydraulicznym w chwili większego zapotrzebowania na moc; 15.Pompa hydrauliczna wielotłoczkowa w wydatku co najmniej 225 l/min. i ciśnieniu w układzie hydraulicznym min. 32 MPa; 16.Stabilność poprzeczna i podłużna koparki; 17.Promień obrotu przeciwwagi 2000 mm od środka nadwozia; 18.Lemiesz przedni i podpory z tyłu maszyny; 19.Dwukrotnie łamany wysięgnik + ramię koperkowe; 20.Minimalna siły skrawania wg ISO na łyżce 97 kN; 21.Zasięgi: - głębokość kopania 5 metrów - zasięg kopania 8,5 metra 22.Instalacja hydrauliczna do łyżki skarpowej; 23.Opony bliźniacze wraz z kołnierzami między kołami; 24.Dwie łyżki koperkowe podsiębierne z zębami: - 600 mm (głęboka) - 800 mm (głęboka) 25.Układ elektryczny 24 V; 26.Pojemność zbiornika paliwa min. 230 l; 27.Maksymalna prędkość jazdy min. 35 km/h; 28.Instalacja elektryczna do montażu radioodtwarzacza z anteną i głośnikami + radioodtwarzacz; 29.Koparka dopuszczona do poruszania się po drogach (ustawa Prawo o Ruchu Drogowym). Wyposażenie dodatkowe maszyny: 1.Pompa zasilająca paliwa; 2.Immobiliser; 3.Smarownica, tuba smaru; 4.Certyfikat CE; 5.Skrzynka narzędziowa; 6.Instrukcja Obsługi; 7.Katalog części zamiennych; 8.Trójkąt ostrzegawczy; 9.Tablica wyróżniająca; 10.Gaśnica; 11.Lampa migowa; 12.Apteczka; Gwarancja i serwis oraz dostawa 1.Gwarancja na przedmiot zamówienia 12 miesięcy i 2500 mtg ; 2.Wykonawca zapewni wykonanie wszystkich przeglądów wynikających z instrukcji obsługi maszyny przez autoryzowany serwis; 3.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oferowanej koparki kołowej; 4.Wykonawca powinien posiadać lub zapewni serwis którego czas reakcji na zgłoszenie nie może być dłuższy niż 48 godzin; 5.Wykonawca w ramach dostawy zapewni przeszkolenie co najmniej dwóch operatorów (zamawiające go i obsługi koparki); 6.Wykonawca zapewni dostawę sprzętu w terminie 14 dni od dnia zwarcia umowy na koszt własny do siedziby zamawiającego (Poddębice, ul. Parzęczewska 29/35). Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu zastępczego o porównywalnych parametrach jednak na okres nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia zawarcia umowy. Leasing operacyjny o następujących parametrach: 1.Czas trwania umowy (okres leasingu) - 60 miesięcy; 2.Opłata wstępna - 40% wartości maszyny; 3.Gwarantowane prawo pierwokupu maszyny; 4.Wartość wykupu ( końcowa) - 1 % wartości maszyny; 5.Oprocentowanie wg. stopy WIBOR 1M z dnia ogłoszenia przetargu. 6.Wszelkie inne opłaty (kwota ubezpieczenia OC, prowizje, opłaty manipulacyjne, i tym podobne) wliczone w cenę raty leasingowej; 7.Leasing w złotych polskich. 8.Możliwość wcześniejszej spłaty leasingu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 PLN.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność obejmującą przedmiot zamówienia,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują potencjałem technicznymdo wykonania zamówienia ,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2, Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://poddebice.signform.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach sp. z o.o.
Ul. Parzęczewska 29/35,
99-200 Poddębice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach sp. z o.o. Ul. Parzęczewska 29/35,99-200 Poddębice - SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- Zakup używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka
- Przebudowa zbiornika ppoż. oraz budowa dojazdu pożarowego do zbiornika obr. ew. Miedźno
- Przebudowa oświetlenia drogowego ul. Łódzkiej w Poddębicach w ciągu drogi krajowej nr 72
- "Budowa przyszkolnych boisk wielofunkcyjnych na terenie Gminy Poddębice".
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO - SAMOCHODU DOSTAWCZEGO
- Zakup fabrycznie nowej koparki kołowej wraz z osprzętem
- ,,Usługa leasingu operacyjnego na dostawę zamiatarki samojezdnej dla Zakładu Usług Komunalnych w Lubiczu''
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego nowego samochodu osobowego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem dla Spółki Wodnej Gminy Grudziądz
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu dostawczego 6 osobowego z opcją wykupu"
więcej: Koparki mechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.