To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-03-04
Warszawa: PRODUKCJA GADŻETÓW REKLAMOWYCH ZWIĄZANYCH ZE SPEKTAKLEM UPIÓR W OPERZE.
Numer ogłoszenia: 44543 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 29365 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka, 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6287071, fax 022 6217233.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRODUKCJA GADŻETÓW REKLAMOWYCH ZWIĄZANYCH ZE SPEKTAKLEM UPIÓR W OPERZE..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych artykułów reklamowych z nadrukami (Gadżetów) przygotowanych zgodnie z projektem Zamawiającego i związanych z musicalem Upiór w operze zgodnie z poniższą specyfikacją: 1. Koszulki z krótkim rękawem ILOŚĆ - 1 500 szt. Kolor: kolor czarny Rozmiary: S, M, L, XL - po 375 sztuk każdego rozmiaru. Gramatura materiału: 155 g Nadruk (przód): ok 13 cm x 20 cm Nadruk (rękawek): ok 7 cm x 7cm Kolory - 4 kolory na przedzie oraz 4 kolory na rękawku. Nadruki na koszulkach na przedzie i rękawku będą to dwa różne nadruki: - na przedzie (większy) - grafika, - na rękawku (mniejszy) - logo przedstawienia. Koszulki mają być pakowane oddzielnie, każda w osobną folię. 2. Smycze ILOŚĆ - 1 500 szt. Kolor: czarne z jednostronnym nadrukiem 2 kolory (błękitny + biały) Szerokość taśmy poliestrowej ok. 20 mm, łącznik plastikowy, karabińczyk metalowy 3. Kubki ceramiczne magiczne z uchem ILOŚĆ - 2 000 szt. Kolor: czarny Nadruk: full kolor (od ucha do ucha) Nadruk na wewnętrznej stronie kubka na wysokości ok. ¾ (logotyp) - full kolor Po nalaniu wrzątku kolor kubka ma się zmienić na biały i ma się pokazać logo przedstawienia Upiór w operze. Kubki mają być pakowane oddzielnie, każdy w osobny kartonik. 4. Długopisy ILOŚĆ - 1 500 szt. Kolor: biały Tworzywo sztuczne (plastik) Nadruk CMYK na całej powierzchni długopisu (druk na okrągło) 5. Metalowe pudełka z pastylkami miętowymi ILOŚĆ - 2 500 szt. Format: 5 x 3 cm Kolory: full kolor Minimalna waga pastylek w pudełku 50 g. Pastylki powinny mieć datę ważności co najmniej do końca czerwca 2009 roku. Zamawiający przekaże projekty nadruków na Gadżety reklamowe w dniu podpisania umowy z Wykonawcą. Całkowite zamówienie powinno zostać dostarczone do siedziby Zamawiającego najpóźniej do 10 marca 2008 r. Wszystkie opisane powyżej Gadżety powinny być wolne od wad fizycznych i prawnych, ponadto powinny być pierwszego gatunku i spełniać wymagania jakościowe opisane w przedmiocie zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko oraz zdeponowania go we wskazanym magazynie znajdującego się w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć do oferty po 1 sztuce każdego z oferowanych Gadżetów. Przykładowe egzemplarze powinny być wykonane z materiałów identycznych jak te, na których będą nadrukowywane materiały graficzne Spektaklu. Próbki będą służyć do zbadania walorów jakościowych proponowanych materiałów. Na próbkach powinny być umieszczone przykładowe nadruki zbliżone do wyżej opisanych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.46.00.00 - Handlowe materiały reklamowe, handlowe katalogi i przewodniki Kod CPV wg słownika 2008: 22.46.00.00 - Handlowe materiały reklamowe, handlowe katalogi i przewodniki .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 56300 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDIA Sp. z o.o., ul. Wł. Reginisa 73, 15-161 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 56380
- Oferta z najniższą ceną: 56380 / oferta z najwyższą ceną: 83085
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.