Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-01
Ełk: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 193 000 euro na: dostawę sprzętu sprzętu jednorazowego do zabiegów chirurgicznych
Numer ogłoszenia: 44551 - 2010; data zamieszczenia: 01.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pro-Medica Sp. z o.o. w Ełku.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 193 000 euro na: dostawę sprzętu sprzętu jednorazowego do zabiegów chirurgicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa produktu Ilość szt. Pakiet 1 1 stapler okrężny, zagięty , jednorazowy, średnicy 25 mm (plus minus 1 mm) z łamanym kowadełkiem, dwa rzędy tytanowych zszywek spłaszczonych dwustronnie, wysokośc zszywki przed zamknięciem 4,8 mm 6 2 stapler okrężny, zagięty , jednorazowy, średnicy 28 mm (plus minus 1 mm) z łamanym kowadełkiem, dwa rzędy tytanowych zszywek spłaszczonych dwustronnie, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,8 mm 6 3 stapler okrężny, zagięty , jednorazowy, średnicy 31 mm (plus minus 1 mm) z łamanym kowadełkiem, dwa rzędy tytanowych zszywek spłaszczonych dwustronnie, wysokośc zszywki przed zamknięciem 4,8 mm 12 4 stapler okrężny, zagięty , jednorazowy, średnicy 33 mm (plus minus 1 mm) z łamanym kowadełkiem, dwa rzędy tytanowych zszywek spłaszczonych dwustronnie, wysokośc zszywki przed zamknięciem 4,8 mm 12 Pakiet 2 1 Zestaw do chirurgicznego leczenia otyłości składający sie z = opaska bariatryczna typu niskociśnieniowego,wzmacniana siatką darkonową, regulowana,z miękkiego silikonu, dł, 11cm, pojemność balonu 9ml, fabrycznie anatomicznie ukształtowana z systemem mechanicznego aplikatora portu do powięzi z czterema wysuwanymi hakami,dająca port niskoprofilowy nie przekraczający 13,2 mm oraz mechanizm szybkiego zamknięcia, zapewniająca restrykcję tkanki na całym obwodzie po zamknięciu 360 stopni,sterylna 10 2 Urządzenie manipulator typu goldfinger 5mm śr. służące do mocowania opaski bariatrycznej, jednorazowe,sterylne 2 Pakiet 3 1 stapler liniowy do kilkukrotnego użytku przy jednym zabiegu, wykonujacy szew 60 mm długosci z podwójną linią obustronnie spłaszczonych zszywek, przyjmujących po zamknięciu kształt litery B = 6 szt 6 2 ładunki do ww staplera, wysokość zszywki po zamknięciu 2mm 12 3 ładunki do ww staplera, wysokość zszywki po zamknięciu 1,5 mm 18 Pakiet 4 1 Endoskopowy stapler tnący z wbudowanym nożem, do ładunków 45 mm długości, długość 44 cm (plus minus 2 cm), 2 x 3 linie zszywek tytanowych, przechodzący przez troakar 12 mm, posiadający wskaźnik wystrzału ładunku, posiadający możliwość ręcznego wycofania noża, jednorazowy, możliwość wykonania min. 10 strzałów przy zabiegu 20 2 ładunki do staplera jw. , 45 mm dł ładunku, wysokość zszywki po zamknięciu 1,5 mm 30 3 Endoskopowy stapler tnący z wbudowanym nożem, do ładunków długości 60 mm, z możliwością zginania ramienia staplera do 45 stopni , długość 44 cm (plus minus 2 cm), 2 x 3 linie zszywek tytanowych, przechodzący przez troakar 12 mm, posiadający wskaźnik wystrzału ładunku wbudowany w boczną część korpusu staplera, posiadający możliwość ręcznego wycofania noża, jednorazowy, możliwość wykonania min. 10 strzałów przy zabiegu 20 4 Endoskopowy stapler tnący z wbudowanym nożem, do ładunków długości 60 mm, z możliwością zginania ramienia staplera do 45 stopni , długość 34 cm (plus minus 1 cm), 2 x 3 linie zszywek tytanowych, przechodzący przez troakar 12 mm, posiadający wskaźnik wystrzału ładunku wbudowany w boczną część korpusu staplera, posiadający możliwość ręcznego wycofania noża, jednorazowy, możliwość wykonania min. 10 strzałów przy zabiegu 60 5 ładunki do staplera jw. 60 mm dł ładunku, wysokość zszywki po zamknięciu 2 mm 80 6 ładunki do staplera jw. 60 mm dł ładunku, wysokość zszywki po zamknięciu 1,5 mm 180 7 ładunki do staplera jw. 60 mm dł ładunku, wysokość zszywki po zamknięciu 1,8 mm 150 Pakiet 5 1 Sterylny zestaw do operacji laparoskopowych składający się z = 1. kaniula trokara bezostrzowego z bocznymi separatorami tkankowymi, przeźroczysta,żebrowana,niegwintowana,z uniwersalną redukcją i kranikiem insuflacyjnym , 11 mm śr, 100 mm dł- 2 szt 2. kaniula trokara bezostrzowego z bocznymi separatorami tkankowymi, przeźroczysta, żebrowana,niegwintowana,z kranikiem insuflacyjnym, 5 mm śr, 75 mm dł- 2 szt 3. klipsy tytanowe, poprzecznie i podłużnie rowkowane, dł. średnia, 6 sztuk 4. igła Verresa 120 mm dł 30 zestawów 5. obturator przeznaczony do troakara 11 mm=1 szt 6. obturator przeznaczony do ww troakara 5 mm= 1 szt 30 Pakiet 6 1 zestaw do zabiegów laparoskopowych przez jeden otwór, składający się z jednego portu elastycznego z termoplastycznego elastomeru, z zaworem do insuflacji i trzema 5 mm małymi trokarami i obturatorem 18 2 narzędzie laparoskopowe, jednorazowe, preparacyjne 5 mm , z możliwością zgiecia końcówki roboczej do 80 st, z możliwością obrotu 360 st, z możliwościa podłączenia diatermii jednobiegunowej, ramię 31 cm ( plus minus 1 cm), z blokadą zacisku 6 3 narzędzie laparoskopowe, jednorazowe, chwytne, typu grasper, 5 mm , z możliwością zgięcia końcówki roboczej do 80 st, z możliwością obrotu 360 st, ramię 31 cm ( plu minus 1 cm), z blokadą zacisku 6 4 klipsownica laparoskopowa 5 mm z ładunkiem min. 18 klipsów ,klipsy 9 mm , długość klipsownicy 37 cm (plus minus 2 cm) 6 Pakiet 7 1 pokrywa uszczelniająca dostępu laparoskopowego uniwersalna do metody hand assist przy operacjach jelita grubego 2 2 silikonowy port dostępu laparoskopowego do powłoki 4-7 cm, kompatybilny z pokrywą jw 6 3 Stapler liniowy tnący, o zakrzywionym kształcie głowicy,linia cięcia 40mm,zewnętrzna linia szycia 48mm,wewnętrzna linia szycia 42mm,mieszczący się w przestrzeni 30mm,do dolnej przedniej resekcji odbytnicy, wysokość zszywki po zamknięciu 1,5 mm 4 4 Stapler liniowy tnący, o zakrzywionym kształcie głowicy,linia cięcia 40mm,zewnętrzna linia szycia 48mm,wewn. Linia szycia 42mm, mieszczący się w przestrzeni 30mm, do dolnej przedniej resekcji odbytnicy,wysokość zszywki po zamknięciu 2 mm 6 5 ładunki do staplera jw (1,5 mm) 8 6 ładunki do staplera jw (2 mm) 10 Pakiet 8 1 klipsy tytanowe do klipsownicy 10 mm , przystosowane do klipsownicy Ethicon LC, sterylne wkłady po 6 sztuk, 8 mm długości (plus minus 1 mm) 40 2 klipsy tytanowe do klipsownicy 10 mm , przystosowane do klipsownicy Ethicon LC, sterylne wkłady po 6 sztuk, 12 mm długości (plus minus 1 mm) 10 3 klipsy z polimeru polidioksanonowego (PDS) do blokowania nici chirurgicznych 2 0 i 3 0, przystosowane do klipsownicy Ethicon, z zatrzaskiem, w magazynku po 2 sztuki = 50 szt 50 Pakiet 9 1 laparoskopowy pojemnik do bezkontaktowego usuwania tkanek, 10 mm, poj. od 250 ml z możliwością wejścia przez trokar o średnicy 10 mm 20.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.22-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium: Pakiet 1 - 1500 zł ( słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100) Pakiet 2 - 1200 zł ( słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100) Pakiet 3 - 500 zł ( słownie: pięćset złotych 00/100) Pakiet 4 - 7200 zł ( słownie: siedem tysięcy dwieście złotych 00/100) Pakiet 5 - 200 zł ( słownie: dwieście złotych 00/100) Pakiet 6 - 800 zł ( słownie: osiemset złotych 00/100) Pakiet 7 - 600 zł ( słownie: sześćset złotych 00/100) Pakiet 8 - 300 zł ( słownie: trzysta złotych 00/100) Pakiet 9 - 150 zł ( słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie a) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych; b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1) Katalog lub kopie tych stron katalogu lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanego sprzętu. 2) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP. tj. a) Deklaracja Zgodności producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) b) Certyfikat CE jednostki notyfikowanej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III). c) Wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.4.2004 r. o Wyrobach Medycznych - w takim wypadku załączyć stosowne oświadczenie).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 2) Podpisany wzór umowy przez Osoby Uprawnione zgodnie ze wskazaniami o których mowa w § XIV SIWZ. 3) Uzupełniony formularz cenowy oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); wszystkie ceny powinny być poddane w złotych polskich. Sposób obliczania: Cena jedn. netto x Ilość = wartość netto + Vat = wartość brutto. Podsumowane wartości netto i brutto pakietu. 4) Uzupełniony załącznik nr 3 do SIWZ. 5)Dowód wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pro Medica w Ełku Sp. z o.o., ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, pokój 027/A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2010 godzina 10:30, miejsce: Pro Medica w Ełku Sp. z o.o., ul. Baranki 24, 19-300 Ełk ; Sekretariat , pok 504.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje - staplery okrężne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do chirurgicznego leczenia otyłości składający sie z = opaska bariatryczna typu niskociśnieniowego,wzmacniana siatką darkonową, regulowana,z miękkiego silikonu, dł, 11cm, pojemność balonu 9ml, fabrycznie anatomicznie ukształtowana z systemem mechanicznego aplikatora portu do powięzi z czterema wysuwanymi hakami,dająca port niskoprofilowy nie przekraczający 13,2 mm oraz mechanizm szybkiego zamknięcia, zapewniająca restrykcję tkanki na całym obwodzie po zamknięciu 360 stopni,sterylna 10 Urządzenie manipulator typu goldfinger 5mm śr. służące do mocowania opaski bariatrycznej, jednorazowe,sterylne 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stapler liniowy do kilkukrotnego użytku przy jednym zabiegu, wykonujacy szew 60 mm długosci z podwójną linią obustronnie spłaszczonych zszywek, przyjmujących po zamknięciu kształt litery B = 6 szt 6 ładunki do ww staplera, wysokość zszywki po zamknięciu 2mm 12 ładunki do ww staplera, wysokość zszywki po zamknięciu 1,5 mm 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoskopowe staplery i ładunki do nich.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny zestaw do operacji laparoskopowych składający się z = 1. kaniula trokara bezostrzowego z bocznymi separatorami tkankowymi, przeźroczysta,żebrowana,niegwintowana,z uniwersalną redukcją i kranikiem insuflacyjnym , 11 mm śr, 100 mm dł- 2 szt 2. kaniula trokara bezostrzowego z bocznymi separatorami tkankowymi, przeźroczysta, żebrowana,niegwintowana,z kranikiem insuflacyjnym, 5 mm śr, 75 mm dł- 2 szt 3. klipsy tytanowe, poprzecznie i podłużnie rowkowane, dł. średnia, 6 sztuk 4. igła Verresa 120 mm dł 30 zestawów 5. obturator przeznaczony do troakara 11 mm=1 szt 6. obturator przeznaczony do ww troakara 5 mm= 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzedzia laparoskopowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery linowe i ładunki itp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: laparoskopowy pojemnik do bezkontaktowego usuwania tkanek, 10 mm, poj. od 250 ml z możliwością wejścia przez trokar o średnicy 10 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- DOSTAWA CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTM (PŁUG I SZCZOTKA)
- Sukcesywna dostawa wyrobów na potrzeby Laboratorium Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Ełku
- Zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz sprzętu na rok 2025
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa szwów chirurgicznych -powtórzenie nierozstrzygniętych zadań.
- Dostawa leków do Szpitala Miejskiego w Łukowie.
- dostawa produktów leczniczych, środków do mycia, odkażania, dezynfekcji do Apteki Szpitalnej.
- leki,odczynniki laboratoryjne, środki dezynfekcyjne, odczynniki do alergologii.
- dostawa i instalacja rezonansu magnetycznego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.