To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-12
Kluczbork: Dostawa materiałów Szewnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. NZOZ Szpital Powiatowy w Kluczborku.
Numer ogłoszenia: 445560 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411258 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia S.A. N ZOZ Szpital Powiatowy, ul. M.C. Skłodowskiej 23, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4173502, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PCZ S.A. NZOZ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów Szewnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. NZOZ Szpital Powiatowy w Kluczborku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania od 1 do 3 jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku od nr 2 do 4 SIWZ, oraz w zakresie zadania nr 4 dostawa sprzętu jednorazowego użytku przez okres 6 miesięcy w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Termin realizacji zamówienia maksymalnie 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem . Możliwość dostaw awaryjnych (w zamówieniu informacja pilne, dostawa awaryjna lub analogicznie) do 3 dni od daty telefonicznego złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości i asortymentu w zależności od uzyskanych środków finansowych. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania (instrukcja użytkowania) i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności której pozycji oferta dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia , muszą posiadać wymagane odrębnymi przepisami właściwe zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. Termin przydatności oferowanych produktów do użycia nie może być krótszy niż 6 miesięcy. Zadanie nr 1 - szwy chirurgiczne opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres, określono w załączniku nr 2 kod CPV - 33.14.11.21-4 zadanie nr 2 - siatki chirurgiczne opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres, określono w załączniku nr 3 kod CPV - 33.14.11.21-4 Zadanie nr 3 - szwy chirurgiczne opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres, określono w załączniku nr 4 kod CPV - 33.14.11.21-4 Zadanie nr 4 - igły medyczne opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres, określono w załączniku nr 5 kod CPV - 33.14.13.20-9.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.13.20 - Igły medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - szwy chirurgiczne opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres, określono w załączniku nr 2 kod CPV - 33.14.11.21-4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
- Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49074,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47252,16
Oferta z najniższą ceną: 47252,16 / Oferta z najwyższą ceną: 47252,16
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zadanie nr 2 - siatki chirurgiczne opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres, określono w załączniku nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
- Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7407,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7689,60
Oferta z najniższą ceną: 7689,60 / Oferta z najwyższą ceną: 7689,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - szwy chirurgiczne opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres, określono w załączniku nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AESCULAP CHIFA Sp. z o.o. ,, ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32407,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21013,47
Oferta z najniższą ceną: 21013,47 / Oferta z najwyższą ceną: 26047,65
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 - igły medyczne opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres, określono w załączniku nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwem Handlowo - Usługowym ANMAR Gil, Bluszcz Sp.j., ul. Bławatków 6, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 833,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 782,96
Oferta z najniższą ceną: 782,96 / Oferta z najwyższą ceną: 782,96
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Kluczborku
- Remont ul. Wołczyńskiej od skrzyżowania z ul. Byczyńską do skrzyżowania z ul. Miarki w Kluczborku
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do stołówki Centrum Kształcenia Zawodowego w Kluczborku w miarę zgłaszanego zapotrzebowania od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od stycznia do czerwca 2025 roku
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 1311 O na odcinku długości 3,510 km (od km 17+078 do km 20+588) w miejscowościach Jaśkowice i Gołkowice wraz z remontem mostu (JNI 1018557) - etap 2
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.