To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-16
Ogłoszenie nr 44557 - 2017 z dnia 2017-03-16 r.
Łęczyca: Detaliczny zakup paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o..
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 20022-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łęczycy spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
61028358900000, ul.
ul. Tumska
2,
99100
Łęczyca, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
247 212 285, faks
247 213 511, e-mail
sekretariat@pgkimleczyca.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pgkimleczyca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: osoba prawna, o której mowa w art.3 ust.1 pkt.3 uPzp z dnia 29.01.2004 z póżn. zm.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Detaliczny zakup paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o..
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):2/D/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:Detaliczny zakup paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o.. Sukcesywny zakup paliw do samochodów, ciągników i innego sprzętu będzie realizowany w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb przedsiębiorstwa. 1. Zakres rzeczowy obejmuje: - zakup niżej wymienionych ilości i rodzajów paliw płynnych na okres dwóch lat: OLEJ NAPĘDOWY - 45 000 litrów/rok x 2 lata = 90 000 litrów,BENZYNA SILNIKOWA BEZOŁOWIOWA 95 - 4000 litrów/rok x 2 lata = 8 000 litrów 2. Zakup będzie realizowany na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika, w wybranej stacji Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę.Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rzeczywista ilość paliw będzie wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości. 3. Wykaz: 1) marek i numerów rejestracyjnych pojazdów,o których mowa w pkt.2, a także nazwisk uprawnionych do tankowania kierowców zamawiającego, będzie zawarty w załączniku do umowy. Każdy z kierowców umieszczonych w wykazie będzie uprawniony do tankowania każdego z pojazdów wymienionych w wykazie. 4. Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2014, poz. 1853). Przez wybraną stację sprzedawcy, o której mowa w pkt.2, należy rozumieć : 1) stację Wykonawcy, który złożył najkorzystniejsza ofertę, jeżeli stacja ta (znajdująca się w odległości nie większej niż 3 km od siedziby zamawiającego, liczona najkrótszą drogą publiczną ) jest jedyną, jaką ten Wykonawca posiada, 2) stację Wykonawcy z najniższą średnią ceną sprzedaży poszczególnych rodzajów paliw, spośród wszystkich stacji Wykonawcy, jeżeli ten Wykonawca, posiada więcej niż jedną stację paliw (w odległości nie większej niż 3 km od siedziby zamawiającego, liczona najkrótszą drogą publiczną),3) każdy ze sprzedających może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Do poszczególnych paliw, wymienionych powyżej, stosuje się wymagania jakościowe, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015r., w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( t.j. Dz.U z 2015r. poz.1680) oraz aktualne normy: PN-EN 228 (dla benzyny bezołowiowej 95) i PN-EN 590 (dla oleju napędowego). W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca dostosuje jakość paliw do nowych norm. 6. Tankowania pojazdów mogą odbywać się każdego dnia tygodnia, w okresie obowiązywania umowy, dlatego też oferta Wykonawcy musi wskazywać stację paliw działającą co najmniej w godzinach od 6:00 do godz. 22:00 w każdy dzień tygodnia. 7. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia. 8. Cykliczne doręczenie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za faktycznie zakupione paliwo. 9. Do każdej z faktur, o których mowa w pkt.2.8, Wykonawca dołączy nw. informacje:1) data, godzina zakupu,2) rodzaj pobranego paliwa,3) ilość pobranego paliwa,4) numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy,5) dzienna cena sprzedaży paliwa. Fakt poboru paliwa przez kierowców będzie potwierdzony dowodem wydania na podstawie faktycznych ilości pobranego paliwa. Dowody zakupu paliwa będą uwzględniały ilość i asortyment. Dowód wydania przeznaczony jest dla Zamawiającego i będzie podpisywany przez Kierowcę. Potwierdzenie wydania paliwa podpisem przez Kierowcę nie jest wymagane w przypadku kart flotowych.Dowody wydania dokumentujące sprzedaż paliw bezpośrednio do baków samochodów będą wystawiane na każdy pojazd. Podany będzie również numer karty flotowej oraz numer rejestracyjny przypisany do zatankowanego pojazdu. Dla ewidencji zakupu paliw będzie przedstawiony Zamawiającemu raport elektroniczny oraz faktura stanowiące zapis przeprowadzonych transakcji. Załącznik do faktury będzie zawierał: numer karty flotowej, numer rejestracyjny pojazdu, ilość i rodzaj pobranego produktu, miejscowość- numer stacji w której odbywała się transakcja, cena jednostkowa, wartość netto, brutto i po upuście. Dodatkowo raport elektroniczny będzie zawierał dokładną datę transakcji i stan licznika.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
09134100-8,
09132100-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT360172.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 442775,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZYCY
- "DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA BADAŃ Z ZAKRSU ALERGOLOGII WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA NA POTRZEBY ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZYCY"
- "Odbiór i utylizacja odpadów medycznych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łęczycy"
- "DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA BADAŃ Z ZAKRSU SEROLOGII GRUP KRWI WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA NA POTRZEBY ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZYCY"
więcej: przetargi w Łęczycy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.