Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-02-29
Ko³obrzeg: Budowa zintegrowanego systemu informatycznego obs³ugi WSPL SP ZOZ Ko³obrzeg
Numer og³oszenia: 44562 - 2016; data zamieszczenia: 29.02.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Ko³obrzegu , ul. Jedno¶ci Narodowej 86/88, 78-100 Ko³obrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 35 48 937, faks 94 35 48 937.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://wspl.kolobrzeg.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa zintegrowanego systemu informatycznego obs³ugi WSPL SP ZOZ Ko³obrzeg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - budowa sieci strukturalnej oraz sieci elektrycznej dedykowanej do zasilania urz±dzeñ pod³±czonych do sieci strukturalnej, - dostawa, instalacja i uruchomienie klimatyzatora - 1 szt. - dostawa, instalacja i konfiguracja szafy RACK 42U z wyposa¿eniem 1 szt., - dostawa, instalacja w szafie RACK 42U, konfiguracja i uruchomienie zasilacza On line 1 szt., - dostawa, instalacja i konfiguracja szafy RACK 9U z wyposa¿eniem 5 szt., - dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie sieciowych urz±dzeñ aktywnych w punktach dystrybucyjnych (router 2 szt., prze³±cznik sieciowy 4szt.) - dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie centrali telefonicznej 1 szt., - dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie telefonicznych aparatów systemowych 5 szt., - dostawa, instalacja i konfiguracja serwera baz danych i aplikacji z oprogramowaniem systemowym i aplikacyjnym 1 szt., - dostawa, instalacja i konfiguracja zestawów, komputerowych 24 szt., - dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie zestawów, komputerowych z pakietem Microsoft Office 7 szt., - dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie zasilaczy line interactive 35 szt., - dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie drukarek laserowych 22 szt., - dostawa instalacja, konfiguracja i uruchomienie urz±dzeñ wielofunkcyjnych 2 szt., - dostawa instalacja, konfiguracja i uruchomienie skanerów p³askich biurkowych 7 szt., - dostawa licencji na oprogramowanie antywirusowe oraz instalacja i konfiguracja oprogramowania antywirusowego 32 licencje, - dostawa licencji na oprogramowanie do wykonywania kopii bezpieczeñstwa danych i ¶rodowiska na serwerze baz danych (maszyna wirtualna) i aplikacji oraz instalacja i konfiguracja oprogramowania 1 licencja, - dostawa licencji na oprogramowanie do wykonywania kopii bezpieczeñstwa danych i ¶rodowiska na serwerze elektronicznej dokumentacji medycznej oraz instalacja i konfiguracja oprogramowania 1 licencja, - dostawa licencji na oprogramowanie systemowe niezbêdne do dzia³ania oprogramowania aplikacyjnego (systemu obs³ugi podmiotu leczniczego) - je¿eli licencje takie s± niezbêdne, oraz instalacjê, konfiguracjê i uruchomienie tego oprogramowania, - dostawa licencji na oprogramowanie aplikacyjne oraz instalacja i konfiguracja oprogramowania aplikacyjnego do obs³ugi: - lekarze alergolodzy - 2 osoby, - lekarze chirurdzy - 3 osoby, - lekarze diabetolodzy - 1 osoba, - lekarze gastroenterolodzy -1 osoba, - lekarze ginekolodzy -1 osoba, - lekarze kardiolodzy -1 osoba, - lekarze laryngolodzy -1 osoba, - lekarze medycyny pracy - 1 osoba, - lekarze neurolodzy -3 osoby, - lekarze okuli¶ci -1 osoba, - lekarze ortopedzi -1 osoba, - lekarze POZ -3 osoby, - lekarze psychiatrzy - 3 osoby, - lekarze pulmonolodzy - 1 osoba, - lekarze radiolodzy -1 osoba, - psycholodzy -1 osoba, - fizjoterapeuci -1 osoba, - pielêgniarki -1 osoba, - technicy RTG -2 osoby, - pracownicy rejestracji -4, - pracownicy statystyki -3. W ramach dostarczonych licencji lekarze musz± mieæ dostêp do: - aktualnej bazy leków wraz z odp³atno¶ciami, - s³owników ICD 9, - s³owników ICD10, - obs³ugi JGP w AOS, - sk³adania podpisu cyfrowego do wytworzonej dokumentacji medycz-nej, - archiwizowania dokumentacji podpisanej cyfrowo. - wykonanie prac zwi±zanych z wdro¿eniem oprogramowania bêd±cego sk³adnikiem zintegrowanego systemu informatycznego oraz szkoleniami u¿ytkowników, - ¶wiadczenie us³ug serwisowych i nadzoru autorskiego zwi±zanych z systemem obs³ugi podmiotu leczniczego okresie gwarancyjnym.
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 39.71.72.00 - Urz±dzenia klimatyzacyjne 45.33.12.20 - Instalowanie urz±dzeñ klimatyzacyjnych 45.31.41.20 - Instalowanie abonenckich central telefonicznych 32.55.23.10 - Cyfrowe centrale telefoniczne 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 31.15.40.00 - Bezprzestojowe ¼ród³a energii 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 38.52.00.00 - Skanery 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 48.18.00.00 - Pakiety oprogramowania medycznego 48.60.00.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 48.71.00.00 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania 48.61.00.00 - Systemy baz danych 80.51.10.00 - Us³ugi szkolenia personelu 72.25.00.00 - Us³ugi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów 72.70.00.00 - Us³ugi w zakresie sieci komputerowej 72.71.00.00 - Us³ugi w zakresie lokalnej sieci komputerowej .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 3.000 z³ (trzy tysi±ce z³)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o z³o¿one dokumenty i o¶wiadczenia
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonanie co najmniej 3 dostaw oprogramowania aplikacyjnego do obs³ugi dzia³alno¶ci podmiotu leczniczego w przychodniach podstawowej opieki zdrowotnej i przychodniach specjalistycznych wraz z jego instalacj± oraz wdro¿eniem, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000 z³ brutto ka¿da z dostaw. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o z³o¿one dokumenty i o¶wiadczenia
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o z³o¿one dokumenty i o¶wiadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Dysponowanie: 1) jedn± osob± posiadaj±c± certyfikat zarz±dzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równowa¿ny w stopniu zawansowanym, która uczestniczy³a w minimum jednym wdro¿eniu systemu informatycznego w zakresie czê¶ci medycznej dla ZOZ na stanowisku kierownika projektu, która to osoba bêdzie bezpo¶rednio przed zamawiaj±cym odpowiada³a za realizacjê zamówienia, b) trzema osobami posiadaj±cymi niezbêdne kwalifikacje tj.: stosowne za¶wiadczenie/certyfikat producenta oferowanego oprogramowania aplikacyjnego potwierdzaj±cego kwalifikacje w zakresie instalacji, wdro¿enia, szkolenia i serwisu oraz 3 letnie do¶wiadczenie w dziedzinie instalacji, wdro¿enia, szkolenia i serwisu oprogramowania aplikacyjnego. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o z³o¿one dokumenty i o¶wiadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
a) Posiadanie aktualnego ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 100.000 z³. Ocena spe³nienia w/w warunku udzia³u w postêpowaniu winna byæ dokonana w oparciu o op³acon± polisê, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia; b) posiadanie ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej, na kwotê min. 100.000,00 z³. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o z³o¿one dokumenty i o¶wiadczenia
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
- okre¶lenie dostaw lub us³ug, których dotyczy obowi±zek wskazania przez wykonawcê w wykazie lub z³o¿enia po¶wiadczeñ, w tym informacja o dostawach lub us³ugach niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie
Wykaz dostaw w ilo¶ci niezbêdnej do wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce dostaw oprogramowania aplikacyjnego do obs³ugi dzia³alno¶ci podmiotu leczniczego w przychodniach podstawowej opieki zdrowotnej i przychodniach specjalistycznych wraz z jego instalacj± oraz wdro¿eniem; - wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy, wype³niony i podpisany przez Wykonawcê - Za³±cznik Nr 1 do niniejszej SIWZ; 2) formularz oferty cenowej, wype³niony i podpisany przez Wykonawcê - Za³±cznik Nr 2 do niniejszej SIWZ; 3) minimalne wymagania funkcjonalne stawiane systemowi, wype³nione i podpisane przez Wykonawcê - Za³±cznik Nr 9 do niniejszej SIWZ; 4) pe³nomocnictwo zgodne z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upowa¿nionych do reprezentowania oferenta w toku postêpowania o udziele-nie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów- orygina³ lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodno¶æ z orygina³em; 5) potwierdzenie wniesienia wadium. Ponadto, Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ: 6) No¶nik zawieraj±cy obrazy dysków dla ¶rodowiska wirtualnego z zawart± pe³n± konfiguracj± oferowanych modu³ów; W przypadku, je¿eli Wykonawca polega na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finan-sowych innych podmiotów, zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedsta-wiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pod-miot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonaw-c± za szkodê Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Gwarancja - 20
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmian umowy w nastêpuj±cym zakresie i na okre¶lonych poni-¿ej warunkach: 1) Stawka podatku VAT, zgodnie w powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa z uwzglêdnieniem zmiany w ca³o¶ciowym wynagrodzeniu Wykonawcy. Zmiana doko-nana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie rozliczeñ podatkowych i obowi±zuj±cych stawek podatku VAT maj±cych zwi±zek z niniejszym przedmiotem zamówienia; 2) Osoba uprawniona do kontaktu lub podpisania protoko³u odbioru ze strony Zama-wiaj±cego lub Wykonawcy. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zaistnienia oko-liczno¶ci faktycznie obiektywnych, które uniemo¿liwiaæ bêd± konkretnej osobie wskazanej w umowie do realizacji jej postanowieñ, np.: rozwi±zanie umowy o pracê, choroba, ¶mieræ pracownika, utrata uprawnieñ, itp.; 3) Wszelkie zmiany tre¶ci umowy, wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wspl.kolobrzeg.pl/zamowienia.html
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Ko³obrzegu
ul. Jedno¶ci Narodowej 86-88
76-100 Ko³obrzeg.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.03.2016 godzina 09:15, miejsce: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Ko³obrzegu ul. Jedno¶ci Narodowej 86-88 76-100 Ko³obrzeg.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KO£OBRZEGU
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrêbów ewidencyjnych Niekanin oraz Stramnica znajduj±cych siê w jednostce ewidencyjnej: 320804_2, Ko³obrzeg (gm. wiejska)"
- Dostawa materia³ów instalacyjnych i ceramiki bran¿y sanitarnej do obiektów "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A.
- Ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia S±du Rejonowego w Ko³obrzegu
- Budowa placu zabaw przy ul. Westerplatte
- Budowa schroniska dla zwierz±t w Ko³obrzegu
wiêcej: przetargi w Ko³obrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa/modernizacja hali widowiskowo-sportowej przy ul. Lotniczej 52 w Legnicy" - przebudowa zaplecza socjalno-szatniowego - etap I (strona prawa z wêz³em)
- Dostawa sprzêtu komputerowego
- Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. "Wykonanie klimatyzacji na trzech kondygnacjach od strony po³udniowej w budynku Pawilonu Nr II Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie ...
- Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Wieliszew
- Wymiana bramy wjazdowej wraz z furtk± na terenie OW Czechowice oraz dostosowanie doj¶cia do biura dla osób z niepe³nosprawno¶ciami.
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn. "Jasne i Bezpieczne Parki! O¶wietlenie parku Chirona" w ramach zadañ Bud¿etu Obywatelskiego 2025 - etap I
wiêcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.