To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-16
Ogłoszenie nr 44567 - 2017 z dnia 2017-03-16 r.
Ostrowiec Świętokrzyski: Budowa drogi w miejscowości Chmielów ul. Zacisze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 23985-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bodzechów, krajowy numer identyfikacyjny
29100999800000, ul.
ul. Mikołaja Reja
10,
27400
Ostrowiec Świętokrzyski, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
412 653 838, faks
412 651 038, e-mail
ab@ugb.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.bodzechow.wrota-swietokrzyskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi w miejscowości Chmielów ul. Zacisze
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej klasy D (ulicy Zacisze)wraz z odwodnieniem (rowem), przepustami oraz przebudową sieci gazowej i energetycznej, budową kanału technologicznego w miejscowości Chmielów, gm. Bodzechów na działkach zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę. W ramach projektu przewiduje się zmiany dotyczące rozwiązań w dotychczasowej infrastrukturze w zagospodarowaniu terenu: a) projektuje się wykonanie odwodnienia poprzez wykonanie odkrytego rowu, wraz z wykonaniem przepustów pod zjazdami (uzyskano pozwolenie wodno-prawne znak: RS.II.6341.21.2015 z dnia 26.06.2015r.) o głębokości od 40cm do 100cm, przy nachyleniu zboczy 1:1, b) budowa drogi gminnej w miejscu istniejącej drogi o nawierzchni częściowo bitumicznej i żwirowej o nieuregulowanym przebiegu o następujących parametrach: - klasa - D (1x2), - projektowana prędkość - 40km/h, - przekrój poprzeczny - jednojezdniowy o spadku w kierunku rowu, - kategoria ruchu - KR2, - szerokość pasa ruchu - 2,5m, - ilość pasów - 2, - odwodnienie - projektowany rów (strona lewa), c) przebudowa odcinka linii kablowej n/N Rudka 4 na odcinku od stacji trafo do słupa nr 1 kolidującego z budową drogi . Przebudowa polega na ułożeniu nowego odcinka linii kablowej n/N, kablem typu YAKY - 4x120mm o długości 98m poza obszarem kolizji z projektowaną drogą - nowy kabel znajdować się będzie w liniach rozgraniczających nowo wydzielonej drogi - przedmiot przebudowy należy wykonać zgodnie z wydanymi warunkami gestora sieci (po stronie wykonawcy leży zawiadomienie gestora sieci o przystąpieniu do prac uzyskania stosownych zgód i poniesienie opłat związanych z przepięciem - czasowym wyłączeniem sieci). d) przebudowa istniejącego gazociągu średniego ciśnienia PE dn 40 oraz zabezpieczenie istniejących przyłączy. Zgodnie z warunkami technicznymi gestora sieci przebudowę gazociągu zaprojektowano w nowo wydzielonym pasie drogi, przy zastosowaniu rur polietylenowych PE 100 SDR 11 dn 40 o łącznej długości 340m. Przyłącza pod drogą zabezpieczono poprzez rury ochronne PE SDR 17,6 dn 90 - przedmiot przebudowy należy wykonać zgodnie z wydanymi warunkami gestora sieci (po stronie wykonawcy leży zawiadomienie gestora sieci o przystąpieniu do prac uzyskania stosownych zgód i poniesienie opłat związanych z przepięciem - czasowym wyłączeniem sieci). e) Wykonanie kanału technologicznego zgodnie z dokumentacją budowlaną, f) W związku z realizacją inwestycji niezbędne są dodatkowe działania , które leżą po stronie wykonawcy inwestycji tj. : - wycinka drzew - sztuk 21 , - przebudowa istniejących zjazdów do wszystkich przyległych działek, Zamawiający ustala okres gwarancji za wady przedmiotu umowy na 36 miesięcy. Zamawiający jest zainteresowany dłuższym okresem gwarancji- maksymalnie 60 miesięcy, co znalazło odbicie w doborze kryteriów oceny ofert. 2. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają: 1) dokumentacja projektowa 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 3) przedmiary robót należy traktować pomocniczo 4) wzór umowy 3.Osoby zdolne do wykonywania zamówienia 1) stosownie do treści art. 29 ust. 31 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. -Kodeks pracy (Dz.U. z 2016r., poz.1666 z późn. zm.) - robotników budowlanych (w rozumienia rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz.U. z 2014r. poz. 1145), wykonujących czynności określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR) dla robót ujętych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie wykazu robót budowlanych związanych z robotami ogólnobudowlanymi, w zakresie branży drogowej tj. roboty ziemne, nawierzchniowe i brukarskie, obsługa sprzętu drogowego. 2) Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. -Kodeks pracy (Dz.U. z 2016r., poz.1666 z późn. zm.). 3) wymagania dotyczące zatrudnienia zostały określone w załączniku nr 2 w §12 "Wzoru umowy" 4) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producentów, produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2) i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone w SIWZ. Każdy z dostawców może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp. Stosownie do treści art. 30 ust.8 ustawy Pzp Zamawiający wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
45233100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT508336.93 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 436845,50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych
- Kompleksowe świadczenie usług ochroniarskich, całodobową gotowość do interwencji w przypadkach nadzwyczajnych, ochronę fizyczną pracowników, pacjentów, obiektu i mienia WSZ w Ostrowcu Świętokrzyskim
- zakup i dostawy implantów urazowych
- zakup i dostawy artykułów ogólnoszpitalnych
- Konserwacja nawierzchni bitumicznych pasów drogowych ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego w 2025 roku
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.