eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa systemu - aplikacji dostępu do serwera na okres 5 lat - odbiór transmisji badań EKG z defibrylatorów z Karetek pogotowia, Szpitalnych Oddziałów Ratunkowych, Szpitali Rejonowych itp. wraz z urządzeniem do masażu klatki piersiowej podczas nagłego zatrzymania krążenia transparentne do promieni X, przeznaczone m.in. do pracy w pracowniach hemodynamicznych i oddziałach kardiologicznych R.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-25

Łódź: Dostawa systemu - aplikacji dostępu do serwera na okres 5 lat - odbiór transmisji badań EKG z defibrylatorów z Karetek pogotowia, Szpitalnych Oddziałów Ratunkowych, Szpitali Rejonowych itp. wraz z urządzeniem do masażu klatki piersiowej podczas nagłego zatrzymania krążenia transparentne do promieni X, przeznaczone m.in. do pracy w pracowniach hemodynamicznych i oddziałach kardiologicznych R.
Numer ogłoszenia: 44567 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, faks 042 6393452.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.umed.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu - aplikacji dostępu do serwera na okres 5 lat - odbiór transmisji badań EKG z defibrylatorów z Karetek pogotowia, Szpitalnych Oddziałów Ratunkowych, Szpitali Rejonowych itp. wraz z urządzeniem do masażu klatki piersiowej podczas nagłego zatrzymania krążenia transparentne do promieni X, przeznaczone m.in. do pracy w pracowniach hemodynamicznych i oddziałach kardiologicznych R..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa systemu zarządzania transmisjami danych medycznych przez internet z karetek pogotowia, izb przyjęć i szpitalnych oddziałów ratunkowych, opartego na bazie będących w powszechnym użyciu na terenie województwa łódzkiego defibrylatorów, nie mniej niż 60 pod postacią aplikacji informatycznej (oprogramowania) zainstalowanej na wskazanym przez zamawiającego komputerze, instalacja aplikacji obejmuje 5 letni dostęp do transmisji danych określonych powyżej, wraz z dostawą urządzenia do automatycznej, mechanicznej kompresji klatki piersiowej - masażu klatki piersiowej podczas nagłego zatrzymania krążenia transparentnego do promieni X, przeznaczonego m.in. do pracy w pracowniach hemodynamicznych i oddziałach kardiologicznych R, zasilanego z gniazda elektrycznego lub wbudowanej baterii o autonomicznym czasie pracy nie mniejszym niż 40 minut. Zapewniającym tryb działania 10 ucisków na minutę w dwóch trybach działania w tym jednym ciągłym o głębokości ucisku od 4 do 5 cm (2 szt.).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.70.00 - Medyczne urządzenia komputerowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 105.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania co najmniej jedną dostawę systemu zarządzania transmisjami danych medycznych przez internet z karetek pogotowia, izb przyjęć i szpitalnych oddziałów ratunkowych, opartego na bazie będących w powszechnym użyciu na terenie województwa łódzkiego defibrylatorów, nie mniej niż 60 pod postacią aplikacji informatycznej (oprogramowania) zainstalowanej na wskazanym przez zamawiającego komputerze, instalacja aplikacji obejmuje 5 letni dostęp do transmisji danych określonych powyżej, wraz z dostawą urządzenia do automatycznej, mechanicznej kompresji klatki piersiowej - masażu klatki piersiowej podczas nagłego zatrzymania krążenia transparentnego do promieni X, przeznaczonego m.in. do pracy w pracowniach hemodynamicznych i oddziałach kardiologicznych R, zasilanego z gniazda elektrycznego lub wbudowanej baterii o autonomicznym czasie pracy nie mniejszym niż 40 minut. Zapewniającym tryb działania 10 ucisków na minutę w dwóch trybach działania w tym jednym ciągłym o głębokości ucisku od 4 do 5 cm o wartości brutto nie mniejszej niż 80.000,00 zł. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie oswiadczenia (załacznik nr 3 do SIWZ) Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a)Oświadczenie (wg załącznika nr 6), potwierdzające dopuszczenie do obrotu na rynek polski oferowanego towaru zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 Nr 107, poz. 679, z późn. zm.). b)Szczegółowe informacje na temat oferowanego towaru (np. katalogi, prospekty, instrukcja obsługi) zawierające: nazwę sprzętu, nazwę producenta, opis parametrów technicznych oraz zdjęcia oferowanego sprzętu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności: 1. Będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa. 2. Zmianę organizacyjna po stronie Wykonawcy w przypadku gdy nastąpi zmiana adresu siedziby firmy, siedziby serwisu /jeżeli dotyczy/ bądź zmiana adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.usk.umed.lodz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi -Centralny Szpital Weteranów, ul.Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Dział Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2013 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi -Centralny Szpital Weteranów, ul.Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.