eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa produktów farmaceutycznych dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-30

Łódź: Dostawa produktów farmaceutycznych dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi
Numer ogłoszenia: 445706 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji , ul. Okólna 181, 91-520 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6177351, 6590412, faks 042 6590412.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów farmaceutycznych dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów farmaceutycznych dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi. Przedmiot zamówienia podzielony na 12 części. Wartość zamówienia poniżej 206 tys. euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące: -posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności; Ważną koncesję, zezwolenie uprawniające Wykonawcę do hurtowego obrotu produktami leczniczymi oraz środkami odurzającymi i psychotropowymi. -posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, albo jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a których łączna wartość jest nie mniejsza niż kwoty podane w tabeli (jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części kwoty te należy zsumować) wraz z podaniem wartości tych dostaw, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów - referencje potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego załącznika nr 5 do SIWZ. Tabela min. kwot dostaw: część 1 1 000,00 zł część 2 20 000,00 zł część 3 60 000,00 zł część 4 2 000,00 zł część 5 4 000,00 zł część 6 4 000,00 zł część 7 1 000,00 zł część 8 200,00 zł część 9 100,00 zł część 10 4 000,00 zł część 11 9 000,00 zł część 12 2 000,00 zł - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - sytuacji ekonomicznej i finansowej W tym zakresie( odnośnik 3 i 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, oso-bach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych pod-miotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykaz wykonanych 2 dostaw w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o łącznej wartości nie mniejszej niż kwoty podane w tabeli (jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części kwoty te należy zsumować) wraz z podaniem wartości tych dostaw, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów - eferencje potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie- załącznik nr 5 do SIWZ. Tabela min. kwot dostaw: część 1 1 000,00 zł część 2 20 000,00 zł część 3 60 000,00 zł część 4 2 000,00 zł część 5 4 000,00 zł część 6 4 000,00 zł część 7 1 000,00 zł część 8 200,00 zł część 9 100,00 zł część 10 4 000,00 zł część 11 9 000,00 zł część 12 2 000,00 zł 3. Ważna koncesja, zezwolenie uprawniające Wykonawcę do hurtowego obrotu produktami leczniczymi. W przypadku składania oferty na leki psychotropowe i środki odurzające odpowiednio wymagane zezwolenie. W przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny należy dołączyć zezwolenie na prowadzenie składu, zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi; 4. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4 do SIWZ; O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ SIĘ UBIEGAĆ WYKONAWCY, KTÓRZY NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY PZP. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Inne dokumenty wymagane SIWZ: 5. Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ Informacja o zawartości oferty: Ofertę stanowi: Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumenty składane z ofertą: - Załączniki - wymienione w pkt 8.1-8.4 SIWZ - Formularz cenowy- Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp- Załącznik nr 6 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumpluc.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Okólna 181, lódź, Pawilon C, I piętro (Dział Zamówień Publicznych).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2010 godzina 09:00, miejsce: ul. Okólna 181, lódź, Pawilon C, II piętro (Kancelaria Zespołu).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Informacje dotyczące ofert częsciowych zamieszczone są w załączniku nr 3 do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Informacje dotyczące ofert częsciowych zamieszczone są w załączniku nr 3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.