To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-24
Wschowa: Zakup artykułów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wschowie w roku 2012 - pakiet nr....
Numer ogłoszenia: 44573 - 2012; data zamieszczenia: 24.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17355 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wschowski, ul. Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa, woj. lubuskie, tel. 065 5404800, faks 065 5401932.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wschowie w roku 2012 - pakiet nr.....
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa artykułów biurowych w 2012 roku do Starostwa Powiatowego we Wschowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery pakiety: Pakiet nr 1: drobne artykuły biurowe wymienione w formularzu cenowym nr 1 a Pakiet nr 2: papier do kserokopiarek i drukarek wymieniony w formularzu cenowym nr 1 b Pakiet nr 3: tonery, tusze, taśmy do drukarek, kserokopiarek i faxów, płyty CD R, wymienione w formularzu cenowym nr 1 c, Pakiet nr 4: artykuły do urządzenia Oce, wymienione w formularzu cenowym nr 1 d, Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż zamówionych towarów, dostarczenie i rozładunek do budynku Starostwa. Dostawa artykułów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego we Wschowie, nastąpi w terminie do 3 dni roboczych od dnia zamówienia. Koszt wykonania wszystkich czynności powyżej zawiera się w oferowanej cenie. Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek, nie mogą powodować utraty gwarancji i muszą być honorowane przez serwis producenta. Zamawiający żąda oryginalnych produktów i opakowań..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup artykułów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wschowie w roku 2012- drobne artykuły biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biurex Renata Duś, ul. Kolejowa 9a, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7319,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6480,41
Oferta z najniższą ceną: 6480,41 / Oferta z najwyższą ceną: 8927,55
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup artykułów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wschowie w roku 2012- papier do kserokopiarek i drukarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biurex Renata Duś, ul.Kolejowa 9a, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10854,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9521,08
Oferta z najniższą ceną: 9521,08 / Oferta z najwyższą ceną: 11512,80
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup artykułów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wschowie w roku 2012- tonery, tusze, taśmy do drukarek, kserokopiarek i faxów, płyty CD-R
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grupa CELS Szymon Ciszyk, ul. B. Chrobrego 13, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57800,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47223,40
Oferta z najniższą ceną: 28906,21 / Oferta z najwyższą ceną: 56207,81
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zakup artykułów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wschowie w roku 2012- artykuły do urządzenia Océ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO PLUS KRĘPA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO PLUS KRĘPA" SPÓŁKA JAWNA
- Biuro plus B. Krępa, W. Krępa Sp.j., ul. Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18997,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15620,90
Oferta z najniższą ceną: 15620,90 / Oferta z najwyższą ceną: 16832,64
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- Dostawa artykułów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chodczu w ramach projektu nr FEKP.08.13-IZ.00-0011/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.