To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-12
Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa edukacyjna polegająca na wyrównywaniu szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszaniu różnic w jakości usług edukacyjnych wraz z dostawą pomocy i materiałów dydaktycznych w obszarze niezbędnym do uzyskania celu jak i realizacji projektu. Kategoria usług: 20 i 24, do której ma zastosowanie art. 5 ustawy Pzp
Numer ogłoszenia: 445820 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 369656 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich we Wrocławiu, ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 721 58 10, faks 71 721 58 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Gminy Wrocław.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa edukacyjna polegająca na wyrównywaniu szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszaniu różnic w jakości usług edukacyjnych wraz z dostawą pomocy i materiałów dydaktycznych w obszarze niezbędnym do uzyskania celu jak i realizacji projektu. Kategoria usług: 20 i 24, do której ma zastosowanie art. 5 ustawy Pzp.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zajęcia dla ok. 399 uczniów podzielonych na grupy dla realizacji zajęć (w 8 szkołach): KLUB MŁODEGO BADACZA (zajęcia z chemii, biologii, geografii, fizyki, informatyki) - planowane 3 grupy x 50 godzin zajęć w ramach których planowane są wycieczki m. in. do oczyszczalni ścieków oraz zorganizowanie wyjścia do laboratorium na Politechnice Wrocławskiej; GIMNAZJALISTA HUMANISTA- planowane 3 grupy po 50 godzin zajęć w ramach których planowane są wyjścia do teatru, kina, filharmonii, muzeum celem zapoznania z wybranymi dziełami sztuki, ośrodkami kultury, twórczością wybranych artystów; UCZĘ SIĘ SKUTECZNIE UCZYĆ - planowane 6 grup x 10 godzin zajęć mających na celu poznanie metod szybkiego zapamiętywania, skutecznego notowania oraz technik uczenia się; SZKOLNY OŚRODEK KARIERY - planowane 6 grup x 62 godzin zajęć mających na celu upowszechnienie usług poradnictwa w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej oraz ukierunkowanie uczniów na kształcenie w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych oraz technicznych z uwzględnieniem warunków lokalnego rynku pracy, a także idei przedsiębiorczości oraz w 1 szkole: KLUB MŁODEGO BADACZA; GIMNAZJALISTA HUMANISTA w zakresie j.w. i dodatkowo ZAJĘCIA DYDAKTYCZNO-WYRÓWNAWCZE Z JEZYKÓW OBCYCH - z języka angielskiego planowane 2 grupy x 58 godzin oraz z języka niemieckiego planowana 1 grupa x 58 godzin; UCZE SIE SKUTECZNIE UCZYĆ (dla osób uczestniczących w KLUB MŁODEGO BADACZA, GIMNAZJALISTA HUMANISTA, zajęć z języka angielskiego i języka niemieckiego) - planowane 9 grup x 10 godzin, celem poznania metod szybkiego zapamiętywania, skutecznego zapisywania notatek oraz uczenia się. Zajęcia prowadzone będą z równościowym przekazem treści, przez wykwalifikowana kadrę z wykorzystywaniem w trakcie zajęć dedykowanych pomocy dydaktycznych umożliwiających osiągnięcie zakładanego celu edukacyjnego z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb uczniów. Planowany zakup pomocy dydaktycznych obejmuje m. in. mikroskopy, zestawy preparatów biologicznych, szkolne zestawy do badania wody, gleby i powietrza, zestawy do elektryczności, słowniki wiedzy o kulturze, programy komputerowe wspierający pracę doradcy zawodowego (wraz z licencją), zakupy filmów edukacyjnych (kalejdoskop zawodów), pomoce dydaktyczne do nauki języków obcych (angielski i niemiecki) niezbędne dla realizacji przyjętego programu. Usługi edukacyjne będą realizowane od 1 listopada 2012 roku. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia oddelegowania co najmniej 2 pracowników do bezpośredniego codziennego osobistego kontaktu z zamawiającym w jego siedzibie. Zakres dostawy w obszarze realizacji usługi jest określony przez Zamawiającego, jednak przy pozostawieniu swobody w określeniu jego rodzaju dla Wykonawcy, jak i bezpośredniego wykładowcy, celem m. in. możliwości prowadzenia zajęć z jak najlepszym dostosowaniem wykorzystywanych pomocy dydaktycznych do potrzeb i zainteresowań uczniów z ich punktu widzenia z jednej strony, jak i - z drugiej strony - skuteczności realizacji założonego programu polegającego m. in. na poruszaniu się w wielu obszarach badawczych. Dla umożliwienia rozpoczęcia zajęć dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych ma być zakończona do 31 października 2012 roku. Świadczenie usługi jest zastrzeżone dla określonego zawodu i podlega: 1. Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 1982 r. nr 3, poz. 19 z późn. zm.) - w zakresie nauczania. 2. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. nr 228, poz. 1487) 3. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowywania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych oraz niedostosowanych społecznie w specjalnych przedszkolach, szkołach i oddziałach oraz w ośrodkach (Dz. U. z 2010 r. nr 228, poz. 1489) 4. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych oraz niedostosowanych społecznie w przedszkolach, szkołach i oddziałach ogólnodostępnych lub integracyjnych (Dz. U. z 2010 r. nr 228, poz. 1490) 5. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. nr 50, poz. 400).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 39.16.20.00 - Pomoce naukowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki; Numer i nazwa Priorytetu: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Numer i nazwa Działania: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Numer i nazwa Poddziałania: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Edukacji Zawodowej CARGO; Andrzej Palka, ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 669465,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 546120,00
Oferta z najniższą ceną: 546120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 700000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- "Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego w Chodczu"
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisław Staszica w Wieruszowie.
- Zakupy pomocy dydaktycznych i wyposażenia w projekcie: "Edukacja włączająca w Zespole Szkół w Parchowie"
- Dostawa wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Pleckiej Dąbrowie: Przedszkole z pasją w ramach zadania inwestycyjnego Projekt nr FELD.08.06-IZ.00-0023/23-00 "Przedszkole z pasją""
więcej: Pomoce naukowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.