Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-03
Gorlice: Remont parteru budynku Starego Szpitala dla potrzeb Oddziału Rehabilitacji Dziennej dla Dorosłych, Rehabilitacji Dziennej dla Dzieci Pracowni Rehabilitacji wchodzących w skład Szpitala Specjalistycznego im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach
Numer ogłoszenia: 44591 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach , ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 18 355 33 17, faks 18 355 33 07.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gorlice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont parteru budynku Starego Szpitala dla potrzeb Oddziału Rehabilitacji Dziennej dla Dorosłych, Rehabilitacji Dziennej dla Dzieci Pracowni Rehabilitacji wchodzących w skład Szpitala Specjalistycznego im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Remont parteru budynku Starego Szpitala dla potrzeb Oddziału Rehabilitacji Dziennej dla Dorosłych, Rehabilitacji Dziennej dla Dzieci Pracowni Rehabilitacji wchodzących w skład Szpitala Specjalistycznego im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach. Opis: 1.Prace projektowe polegają na sporządzeniu Projektu Budowlanego remontu pomieszczenia z przeznaczeniem na Oddziału Rehabilitacji Dziennej dla Dorosłych, Rehabilitacji Dziennej dla Dzieci Pracowni Rehabilitacji. Przy sporządzeniu opracowań (wszystkie branże) należy stosować w szczególności postanowienia przepisów Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 roku w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą Projekt budowlany należy uzgodnić z Zamawiającym, oraz uzyskać opinię Rzeczoznawców ds. higieniczno-sanitarnych, BHP i ergonomii oraz przeciwpożarowych 2.Wykonanie zaprojektowanych i uzgodnionych robót budowlanych związanych z dostosowaniem pomieszczeń do potrzeb Oddziału Rehabilitacji Dziennej dla Dorosłych, Rehabilitacji Dziennej dla Dzieci Pracowni Rehabilitacji. Szczegółowy zakres prac został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz z załącznikami i rysunkami. W związku z prowadzoną termomodernizacją budynku połączoną z wymianą stolarki i instalacji CO, ciepłej i zimnej wody oraz kanalizacji niezbędna jest koordynacja poszczególnych etapów realizacji zamówienia z wykonawcą termomodernizacji budynku..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium - - 2.000,00 zł, Wadium gotówkowe należy wpłacić na konto Zamawiającego: Banku Ochrony Środowiska w Nowym Sączu, nr konta 80 1540 1115 2013 6094 3533 0001 Zamawiający dopuszcza możliwość wniesienia wadium we wszystkich formach dopuszczonych w obowiązującej ustawie Prawo Zamówień Publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie co najmniej 2 robót polegających wykonaniu budowy, remontu lub przebudowy obiektów przeznaczonych na działalność medyczną, opiekuńczo-leczniczą lub sanatoryjną w okresie ostatnich 5 lat przed dniem otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, rodzaj, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie /np. listy referencyjne/.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio wykwalifikowanym personelem, posiadającym niezbędne uprawnienia budowlane - lub odpowiednio stwierdzenie posiadanych kwalifikacji w zakresie wykonywania robót budowlanych w następujących specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej - minimum 1 osoba z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym, elektrycznej - minimum 1 osoba z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym, instalacyjnej minimum 1 osoba z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie związane z prowadzona działalnością na kwotę min. 100.000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Podpisany wzór Istotnych Postanowień Umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewidywane zmiany zapisów umowy: 1. Zmiana ostatecznego terminu zakończenia realizacji umowy spowodowana przesunięciem w przekazaniu pomieszczeń do remontu wskutek konieczności zapewnienia ciągłości świadczeń medycznych, lub związanych z prowadzoną termomodernizacją budynku. 2. Zmiana osób prowadzących realizację zamówienia posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane - osoby zmienione muszą posiadać uprawnienia nie niższe od wskazanych w ofercie. 3. Zmiana stawki VAT i cen brutto z zachowaniem stałości ceny netto.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gorlice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach ; ul. Węgierska 21, Biuro Zamówień Publicznych lub bzp@szpital.gorlice.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2014 godzina 09:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach ; ul. Węgierska 21, Sekretariat lub Biuro Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Przebudowa skrzydła Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szymbarku na cele dydaktyczno-administracyjne z urządzeniem kotłowni oraz budowa nowego dojazdu do placówki.
- Dostawa produktów spożywczych i wód mineralnych
- DOSTOSOWANIE MZS NR 1 W GORLICACH DO WARUNKÓW P.POŻ. - WYMIANA OKIEN NA KLATKACH SCHODOWYCH SZKOŁY MZS NR 1 W GORLICACH
- Roboty budowlane w zakresie przebudowy i remontów dróg gminnych
- Przebudowa drogi gminnej nr 270523K polegająca na budowie drogi dla pieszych w miejscowości Bystra
- Rozbudowa sieciowej pompowni ścieków w Kobylance
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont kominów i pokrycia dachu wraz z wymianą obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych na dwóch budynkach mieszkalnych wielorodzinnych (...) przy ul. Zgorzelickiej 43 w Tomaszowie Maz.
- Modernizacja węzłów higieniczno-sanitarnych w budynkach Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. H. Wieniawskiego przy ul. Sosnowej w Łodzi
- Remont sanitariatów w budynku nr 1 w KW 4064 w Mrzeżynie
- Remont elewacji południowej i zachodniej skrzydła A budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 3 w Wejherowie
- Dworkowa 7A w Gdańsku - Termomodernizacja i remont z renowacją urządzeń budowlanych w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym, w ramach projektu p.n. "Kompleksowa termomodernizacja..."
- Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego Bajkowe Wzgórze w Skrzyszowie - przebudowa i rozbudowa budynku wraz z termomodernizacją
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.