Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-31
Gdynia: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia z podziałem na siedem części, spr 39/KPW/INFR/2015
Numer ogłoszenia: 44595 - 2015; data zamieszczenia: 31.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia , ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 626 21 98, faks 58 6262314.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwgdynia.wp.mil.pl;
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia z podziałem na siedem części, spr 39/KPW/INFR/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia : Część I 1) wymiana drzwi na przeciwpożarowe w budynkach nr 1,2- Gdynia, ul. Rondo Bitwy Pod Oliwą 1 2) wymiana okna z szybą wenecką, naprawa inst. elektrycznej w pom. OD w budynku nr 138 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy Pod Oliwą 1 3) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniu OD(instrukcja OIN 2/2011) w budynku 24- Gdynia ul. Arendta Dickmana 10 Część II 1) konserwacja pomieszczeń OD i magazynu broni (malowanie, wymiana posadzek, cz. wymiana instalacji elektrycznej) w budynku nr 113 (część niska)- Gdynia, ul. Rondo Bitwy Pod Oliwą 1 2) malowanie pomieszczeń na parterze budynku nr 357 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1 Część III konserwacja pomieszczeń (wymiana instalacji elektrycznej, malowanie, wymiana posadzek, montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu) w budynku 304- Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1 Część IV wymiana poziomów kanalizacyjnych w piwnicy, konserwacja pomieszczenia zmywalni (malowanie, wymiana posadzki)w budynku nr 315 - Gdynia ul. Rondo bitwy Pod Oliwą 1 Część V konserwacja pomieszczeń i korytarza (wymiana stolarki drzwiowej zewn. , malowanie, wymiana wykładzin w budynku nr 1 - Gdynia ul Unruga 97 Część VI wymiana odcinka sieci kanalizacyjnej - Gdynia - Demptowo ul Sakowicza 1 Część VII Remont I piętra budynku nr 64 ( wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz krat okiennych, wymiana instalacji elektrycznej wod.-kan. I c.o., wymiana posadzek, malowanie ścian i sufitów, remont sanitariatów) - Gdynia ul. Dickmana 10 2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ, odpowiednio dla każdej części zamówienia, w skład, którego wchodzi Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar i Zestawienie materiałów; 3. W odniesieniu do wskazanych w powyższej dokumentacji znaków towarowych, patentów, źródła pochodzenia, zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych posiadających parametry nie gorsze niż wyszczególnione w dokumentacji. Materiały równoważne przed ich zastosowaniem muszą uzyskać akceptację zamawiającego. 4. Mając na uwadze, iż zgodnie z zapisami zawartymi w istotnych postanowieniach umowy, stanowiącymi załącznik nr 5 do SIWZ Zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej przedmiotu zamówienia oraz zapoznał się z dokumentacją zawartą w pkt. 3, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Przedmiar i Zestawienie materiałów, stanowiące część załącznika nr 6 do SIWZ, służyć będą Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie mogą stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy, z tytułu informacji w nim zawartych. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentacją postępowania, a stanem faktycznym należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy Pzp. 5. Zamawiający umożliwi wykonawcom odbycie wizji lokalnej obiektów. Ze względów organizacyjnych dokonanie wizji lokalnej odbędzie się w dniu 08.04.2015 r. o godzinie 09:00. Zbiórka w budynku nr 171/4001 na terenie KPW Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1. Na terenie Portu Wojennego obowiązuje system przepustek wydawanych każdorazowo na Biurze Przepustek. Osoby chcące osobiście wziąć udział w spotkaniu powinny uwzględnić czas potrzebny na uzyskanie przepustki. 6. Wartość poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się, że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności (zgodnie z Art.12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) oraz będącymi wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonej zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z aktualnym terminem ważności: 1. Dla części II, III i IV zamówienia: - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i należącą/ymi do Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Dla części VI zamówienia: - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych i należącą/ymi do Izby Inżynierów Budownictwa 3. Dla części VII zamówienia: - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i należącą/ymi do Izby Inżynierów Budownictwa. - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych i należącą/ymi do Izby Inżynierów Budownictwa. - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i należącą/ymi do Izby Inżynierów Budownictwa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace minimum 36 m-cy - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku: a) braku płynności finansowania umowy lub zmiany limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Rocznym Planie Remontów na dany rok budżetowy, b) zmian w ustawie prawo budowlane i rozporządzeniach wykonawczych, ustawach i rozporządzeniach (mających wpływ na przedmiot zamówienia), które nastąpiły po dniu podpisania umowy, c) treści decyzji administracyjnych uzyskanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy związanych z przedmiotem umowy, d) niemożności dotrzymania terminu wykonania umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, e) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, f) wystąpienia zmiany określającej sposób wykonania robót - w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ oraz nie będzie powodowało zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, ani konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia, g) zmiany technologii wykonania robót, a co za tym idzie wynagrodzenia wykonawcy, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie przewidział na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie zamówienia bez zmiany technologii robót powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych, h) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części robót i związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia (o kwotę nie mniejszą niż wynikać to będzie z kosztorysu ofertowego dostarczonego przez wykonawcę do zamawiającego przed podpisaniem umowy), pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie uwzględnił na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu robót, powodowałyby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpwgdynia.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, Sekcja Zamówień Publicznych - bud. 304 na terenie Portu Wojennego Gdynia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2015 godzina 13:30, miejsce: KPW Gdynia, Kancelaria Jawna - parter po prawej stronie przy wejściu głównym, czynna w godz. 07:45-10:00, 13:00-15:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1) wymiana drzwi na przeciwpożarowe w budynkach nr 1,2- Gdynia, ul. Rondo Bitwy Pod Oliwą 1 2) wymiana okna z szybą wenecką, naprawa inst. elektrycznej w pom. OD w budynku nr 138 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy Pod Oliwą 1 3) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniu OD(instrukcja OIN 2/2011) w budynku 24- Gdynia ul. Arendta Dickmana 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia : Część I 1) wymiana drzwi na przeciwpożarowe w budynkach nr 1,2- Gdynia, ul. Rondo Bitwy Pod Oliwą 1 2) wymiana okna z szybą wenecką, naprawa inst. elektrycznej w pom. OD w budynku nr 138 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy Pod Oliwą 1 3) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniu OD(instrukcja OIN 2/2011) w budynku 24- Gdynia ul. Arendta Dickmana 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.31.00.00-3, 45.41.00.00-4, 45.42.11.00-5, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace minimum 36 m-cy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1) konserwacja pomieszczeń OD i magazynu broni (malowanie, wymiana posadzek, cz. wymiana instalacji elektrycznej) w budynku nr 113 (część niska)- Gdynia, ul. Rondo Bitwy Pod Oliwą 1 2) malowanie pomieszczeń na parterze budynku nr 357 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia : Część II 1) konserwacja pomieszczeń OD i magazynu broni (malowanie, wymiana posadzek, cz. wymiana instalacji elektrycznej) w budynku nr 113 (część niska)- Gdynia, ul. Rondo Bitwy Pod Oliwą 1 2) malowanie pomieszczeń na parterze budynku nr 357 - Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.46.25.26-2, 45.41.00.00-4, 45.43.11.00-8, 45.44.21.00-8, 45.30.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace minimum 36 m-cy - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: konserwacja pomieszczeń (wymiana instalacji elektrycznej, malowanie, wymiana posadzek, montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu) w budynku 304- Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia : Część III konserwacja pomieszczeń (wymiana instalacji elektrycznej, malowanie, wymiana posadzek, montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu) w budynku 304- Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace minimum 36 m-cy - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wymiana poziomów kanalizacyjnych w piwnicy, konserwacja pomieszczenia zmywalni (malowanie, wymiana posadzki)w budynku nr 315 - Gdynia ul. Rondo bitwy Pod Oliwą 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia : Część IV wymiana poziomów kanalizacyjnych w piwnicy, konserwacja pomieszczenia zmywalni (malowanie, wymiana posadzki)w budynku nr 315 - Gdynia ul. Rondo bitwy Pod Oliwą 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-7, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace minimum 36 m-cy - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: konserwacja pomieszczeń i korytarza (wymiana stolarki drzwiowej zewn. , malowanie, wymiana wykładzin w budynku nr 1 - Gdynia ul Unruga 97.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia : Część V konserwacja pomieszczeń i korytarza (wymiana stolarki drzwiowej zewn. , malowanie, wymiana wykładzin w budynku nr 1 - Gdynia ul Unruga 97.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wymiana odcinka sieci kanalizacyjnej - Gdynia - Demptowo ul Sakowicza 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia : Część VI wymiana odcinka sieci kanalizacyjnej - Gdynia - Demptowo ul Sakowicza 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace minimum 36 m-cy - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont I piętra budynku nr 64 ( wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz krat okiennych, wymiana instalacji elektrycznej wod.-kan. I c.o., wymiana posadzek, malowanie ścian i sufitów, remont sanitariatów) - Gdynia ul. Dickmana 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia : Część VII Remont I piętra budynku nr 64 ( wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz krat okiennych, wymiana instalacji elektrycznej wod.-kan. I c.o., wymiana posadzek, malowanie ścian i sufitów, remont sanitariatów) - Gdynia ul. Dickmana 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane prace minimum 36 m-cy - 10
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kurs języka angielskiego na poziomie A2 - B1"
- SUKCESYWNA DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Szkolenie w zakresie metodyki prowadzenia badań naukowych i nawiązywania współpracy z ośrodkami w kraju i za granicą w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości
- Konserwacja, naprawa i serwis instalacji sanitarnej i przeciwpożarowej w Parku Centralnym
- Zakup Gadżetów- T-shirty dla Wydziału Elektrycznego
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Gdyni, 81-597 Gdynia, ul. Leopolda Staffa 10.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Remont i przebudowa budynku Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie (CPV 45261213-0, 45261910-6, 45453000-7)
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.