To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-03
Busko-Zdrój: Dostawa wyposażenia, sprzętu i środków do utrzymania higieny dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju.
Numer ogłoszenia: 44599 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11445 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ, ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3780919, 3780348, faks 041 3780332.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia, sprzętu i środków do utrzymania higieny dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia, sprzętu i środków do utrzymania higieny dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju. 2.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów których opis minimalnych parametrów i wymagań został opisany dla każdego PAKIET-u w formularzach asortymentowo-cenowych - zał. nr 1-12 do SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia został podzielony na części/pakiety w ramach tego postępowania: a).PAKIET I zał. nr 1 do SIWZ - Środki do maszynowego mycia naczyń; b).PAKIET II - zał. nr 2 do SIWZ - Środki do utrzymania higieny kuchennej; c).PAKIET III - zał. nr 3 do SIWZ - Środki do utrzymania czystości w zapleczu sanitarnym kuchni; d).PAKIET IV - zał. nr 4 do SIWZ - Środki do dezynfekcji powierzchni kuchennych i rąk; e).PAKIET V - zał. nr 5 do SIWZ - Artykuły cateringowe jednorazowe; f).PAKIET VI - zał. nr 6 do SIWZ - Ręczniki papierowe i papier toaletowy; g).PAKIET VII - zał. nr 7 do SIWZ - Worki foliowe; h).PAKIET VIII - zał. nr 8 do SIWZ - Dozowniki, pojemniki, mydło w pianie i).PAKIET IX - zał. nr 9 do SIWZ - Środki myjące i czyszczące j).PAKIET X - zał. nr 10 do SIWZ - Profesjonalny elektryczny sprzęt do sprzątania k).PAKIET XI - zał. nr 11 do SIWZ - Środki dezynfekcyjne; l).PAKIET XII - zał. nr 12 do SIWZ - Środki ochrony indywidualnej. 4.Dopuszcza się składanie ofert częściowych w ramach poszczególnych pakietów. 5.W ramach formularza asortymentowo-cenowego należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 6.Przedmiot zamówienia ma być dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych. 7.Wszystkie opakowania jednostkowe środków i preparatów muszą posiadać etykietę w języku polskim wraz z opisem i charakterystyką produktu. 8.Zamawiający żąda: a).dokumentów potwierdzających zgodność oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia - każdy z PAKIET-ów (zał. 1-12 - formularze asortymentowo-cenowe) zawiera informację na temat pozycji, dla których Zamawiający żąda powyższych dokumentów; b).próbek (po jednej sztuce/opakowaniu) oferowanego produktu - każdy z PAKIET-ów (zał. 1-12 - formularze asortymentowo-cenowe) zawiera informację na temat pozycji, dla których Zamawiający żąda powyższych próbek. 9.Zamawiający zastrzega sobie możliwość do zmiany limitów ilościowych zamawianych produktów w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach każdego z formularzy cenowych, zarówno w in plus jak i in minus z zachowaniem ceny produktu zgodnie z ofertą. 10.Zmiana limitów ilościowych zamawianych produktów objętych przedmiotem zamówienia może nastąpić w wyniku zmiany potrzeb Zamawiającego, a zmiany te nie spowodują zwiększenia wartości umowy. 11.Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem umowy - zał. nr 14 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek 39.83.12.30 - Środki rozpuszczające tłuszcze 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 39.22.20.00 - Artykuły cateringowe 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 18.93.00.00 - Worki i torby 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 36.60.00.00 - 36.60.00.00 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET I - Środki do maszynowego mycia naczyń.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe POLCHEM Leszek Dyszkiewicz, Stare Oborzyska ul. Długa 103, 64-000 Kościan Stare Oborzyska, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33362,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29643,00
Oferta z najniższą ceną: 29643,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42953,08
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET II - Środki do utrzymania higieny kuchennej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIXTUM s.c. Jarosław Wilk, Stanisław Skura, ul. 20 Stycznia 15, 32-700 Bochnia, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28835,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27959,19
Oferta z najniższą ceną: 27959,19 / Oferta z najwyższą ceną: 27959,19
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET III - Środki do utrzymania czystości w zapleczu sanitarnym kuchni.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GRAMAR Sp. z o.o., ul. Staroniwska 115, 35-101 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1717,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 991,20
Oferta z najniższą ceną: 991,20 / Oferta z najwyższą ceną: 2110,68
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: PAKIET IV - Środki do dezynfekcji powierzchni kuchennych i rąk.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIXTUM s.c. Jarosław Wilk, Stanisław Skura, ul. 20 Stycznia 15, 32-700 Bochnia, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7898,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9497,44
Oferta z najniższą ceną: 9497,44 / Oferta z najwyższą ceną: 9497,44
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: PAKIET V - Artykuły cateringowe jednorazowe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ADMOR Jolanta Moryto, ul. Wilczyńskiego 35/1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36836,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34483,25
Oferta z najniższą ceną: 34483,25 / Oferta z najwyższą ceną: 34483,25
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: PAKIET VI - Ręczniki papierowe i papier toaletowy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU WÓDKOWSKI Andrzej Wódkowski, ul. Włoszczowska 31, 26-070 Łopuszno, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51034,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58465,34
Oferta z najniższą ceną: 48074,94 / Oferta z najwyższą ceną: 70341,42
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: PAKIET VII - Worki foliowe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MERIDA Sp. z o.o. Oddział Kielce, ul. Zakładowa 16E, 25-670 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8961,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9172,73
Oferta z najniższą ceną: 7380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7380,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: PAKIET VIII - Dozowniki, pojemniki, mydło w pianie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MERIDA Sp. z o.o. Oddział Kielce, ul. Zakładowa 16E, 25-670 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10507,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12899,63
Oferta z najniższą ceną: 12899,63 / Oferta z najwyższą ceną: 15373,51
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: PAKIET IX - Środki myjące i czyszczące.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIXTUM s.c. Jarosław Wilk, Stanisław Skura, ul. 20 Stycznia 15, 32-700 Bochnia, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37099,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44785,93
Oferta z najniższą ceną: 44785,93 / Oferta z najwyższą ceną: 51257,31
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: PAKIET XI - Środki dezynfekcyjne.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIALMED Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22992,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23215,54
Oferta z najniższą ceną: 23215,54 / Oferta z najwyższą ceną: 23555,33
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: PAKIET XII - Środki ochrony indywidualnej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HIMED HIGIENA Beata Miazin, ul. Św. Teresy 180, 91-222 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33162,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31970,04
Oferta z najniższą ceną: 31970,04 / Oferta z najwyższą ceną: 38793,24
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- "Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju"
- "Prace remontowo- modernizacyjne przy I Liceum Ogólnokształcącym w Busku-Zdroju wraz z utwardzeniem terenu"
- "Opracowanie dokumentacji technicznej dotyczącej rozbudowy Zespołu Placówek Oświatowych w Dobrowodzie"
- "Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju"
- Dostawa paliw płynnych dla MPGK Sp. z o.o. w Busku - Zdroju na 2025 rok
- "Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją Projektu Nr FEPW.02.02-IW.01-0003/23"
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promujących badania ankietowe realizowane na podstawie PBSSP
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.