To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-24
Starachowice: Wykonanie konserwacji i bieżącego utrzymania nawierzchni na drogach gminnych o nawierzchni gruntowej i ulepszonej w mieście Starachowice w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 44601 - 2012; data zamieszczenia: 24.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17023 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 82 75, faks 41 273 82 75.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji i bieżącego utrzymania nawierzchni na drogach gminnych o nawierzchni gruntowej i ulepszonej w mieście Starachowice w 2012 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji i bieżącego utrzymania nawierzchni gruntowych na drogach gminnych na terenie Miasta Starachowice zgodnie z poniższym zakresem rzeczowym: 1. Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych klińcem przy głębokości wyboi do 10cm przy uwzględnieniu kosztu zakupu i transportu materiału drogowego - minimum 15.000 maximum 25.000 m2, 2. Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych kruszywem drogowym wykonanym z żużla hutniczego - głębokość wyboi do 10cm - przy uwzględnieniu kosztu zakupu i transportu materiału drogowego - minimum 15.000 maximum 25.000 m2, 3. Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych tłuczniem przy głębokości wyboi do 10cm przy uwzględnieniu kosztu zakupu i transportu materiału drogowego - minimum 5.000 maximum 10.000 m2, 4. Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych żużlem paleniskowym, hutniczym - głębokość wyboi do 10cm - przy uwzględnieniu kosztu zakupu i transportu materiału drogowego - minimum 5.000 maximum 20.000 m2, 5. Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych innym materiałem (w tym: destrukt asfaltowy) przy głębokości wyboi do 10 cm przy uwzględnieniu kosztu zakupu i transportu materiału drogowego - minimum 500 maximum 5.000 m2, 6. Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych innym materiałem będącym własnością Zamawiającego (w tym: destrukt asfaltowy, kruszywo z gruzu betonowego) przy głębokości wyboi do 10 cm przy uwzględnieniu kosztu załadunku i transportu w granicach adm. miasta (śr. odległość ok. 5 km) - minimum 500 maximum 5.000 m2, 7. Konserwacja nawierzchni gruntowych równiarką - minimum 85.000 maximum 150.000 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Wymagania odnośnie wykonania, prowadzenia i odbioru robót związanych z konserwacją i bieżącym utrzymaniem nawierzchni dróg o nawierzchni gruntowej i ulepszonej. Termin rozpoczęcia wykonania i zakończenia poszczególnych zleceń (w całym okresie realizacji umowy) zostanie określony każdorazowo przy ustalaniu zakresu robót. Termin wykonania zleceń awaryjnych (w całym okresie realizacji umowy), niezwłocznie po zgłoszeniu, nie dłużej niż w ciągu 24 godzin. Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy wykonywać zgodnie z Wymaganiami odnośnie wykonania, prowadzenia i odbioru robót związanych z konserwacją i bieżącym utrzymaniem nawierzchni dróg o nawierzchni gruntowej i ulepszonej - załącznik Nr 1 do SIWZ. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Dariusz Fijałkowski F.T.U.H. "DAREK"
jakie przetargi wygrała firma
Dariusz Fijałkowski F.T.U.H. "DAREK"
- F.T.U.H. DAREK Dariusz Fijałkowski, ul. Żytnia 102, 27-200 Starachowice, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 437500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 407130,00
Oferta z najniższą ceną: 407130,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1196175,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie urządzeń związanych z bezpieczeństwem i odwodnieniem dróg
- Odbudowa drogi nr 112467D ul. Kresowa w Wojcieszowie
- "Wykonanie nawierzchni dróg asfaltowych " część 1-5
- Bieżące utrzymanie chodników w sezonie 2025/2026 w części wschodniej miasta Rzeszowa
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Olszewo-Borki
- Przebudowa drogi gminnej nr 129613P w Pobórce Wielkiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.